Tähtiarpa-ohjelmaan soittaa joka päivä alussa nimeltä mainitsematon nainen, "houkutuslintu", joka pelaa tuottajan piikkiin. Eläkeläiset tuhlaavat rahansa turhaan, läpi ei pääse tietokilpailuun. Tuhlasin kerran satoja euroja 6 e/puh voiton toivossa, enää en soita sinne, katson ilmaiseksi. Naurettavan helppoja tehtäviä, viisas voi katsoa kuukkelista (Google) lähes kaikki vastaukset.
Tähtiarpa on huijausta
31
2200
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä kusetusta ja vedätystä nämä toosan arpajauskilpailut.
Voittaako todellisuudessa kukaan mitään.
Ihan huijareiden hommia.Rahat pois ilman mitään vedätystä tyyliin.💩💩💩💩- Anonyymi
Ihme että TV-kanava antaa luvan moista pyörittää.
- Anonyymi
Kulku koirien hyväksi mummot yrittää voittaa vaikkei ole edes nettiä käytössä.
- Anonyymi
Tähtiarpa "hyväntekeväisyysarpajaiset" on törkeä rahankeräysrikos.
- Anonyymi
Ei ole rikos, ihan vapaaehtoista jos on niin hölmö, että lähtee mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole rikos, ihan vapaaehtoista jos on niin hölmö, että lähtee mukaan.
Jos Mimmi TV:ssä kehottaa soittamaan numeroon, josta oikealla vastauksella voittaa etkä saa edes mahdollisuutta vastata kysyttyyn kysymykseen, niin voi joku muukin kuin hölmö lähteä mukaan. Vahva on vedätyksen maku.
- Anonyymi
Tänään soitti ekaa kertaa Esko ja voitti 700e.
- Anonyymi
Joo aina voittaa eka kertaa osallistunut ison rahapalkinnon ...ja joka kertaa muistaa mainita että yks voitti TV.n + kotiteatterin ja ihan eka kertaa oli osallistunut ,samat vakisoittajat soittavat kumpaankin lähetykseen !! hyvätuloisia eläkeläisiä ...
- Anonyymi
1.10.2024 lähetys, voittaja linjalla; olette pidossa, kuuluu puhelimitse. Juontaja vastaa valitettavasti tällä kertaa ei voittoa. Olisitte ottaneet linjalta seuraavan kierroksen nopeimman pelaajan, vastaus kysymykseen olisi tullut keneltä vaan tähtiarpaan osallistujilta. Viimeinen kerta kun osallistun,täyttä huijausta koko homma. Asia jonka hyväksi rahaa kerätään, toivottavasti saa rahansa
- Anonyymi
samat tyypit pääsevät läpi studioon kummassakin arpaohjelmassa joka päivä.
Ei kannata osallistua, huijausta kun samat pääsee aina läpi. Näillä 'pääsijöillä' lienee paha peliriippuvuus tai sitten ovat osana hyvää tienestiä. Isompia ja pienempiä voittoja saavat päivittäin. Hävettävää toimintaa.- Anonyymi
Totta on että samat Jukka ja Seija Urjalasta pääsevät vastaamaan MONTA kertaa ohjelman aikana.
Pari päivää sitte vastasivat vuorotellen, kukaan muu ei päässyt vastaamaan ja Seija vei sitten pää potin 1000€. Jukka oli edellisenä päivänä voittanut myös 1000€.
Toimivatkohan ihan laillisin keinoin??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta on että samat Jukka ja Seija Urjalasta pääsevät vastaamaan MONTA kertaa ohjelman aikana.
Pari päivää sitte vastasivat vuorotellen, kukaan muu ei päässyt vastaamaan ja Seija vei sitten pää potin 1000€. Jukka oli edellisenä päivänä voittanut myös 1000€.
Toimivatkohan ihan laillisin keinoin???Onks tietoo monta päävoittoo sopupelaajat "jukka" "seija" ym saavat kuukaudessa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimivatkohan ihan laillisin keinoin???Samaa huomiota tehnyt ja ihmetellyt meininkiä todella epäluotettavaksi❗
TV- 4 juontajalla olisi lahjoja asiallisempiinkin ohjelmiin ❗
Pasianssi
- Anonyymi
koska ohjelman tekijät esittelevät laitteen joka 'satunnaisesti' poimii soittajan suoraan lähetykseen? Olisi mielenkiintoinen apparaatti kun se aina poimii tuhansien soittajien joukosta samat tyypit vastamaan usean kerran/pvä ja rahaa saavat joka päivä. Taitaa olla koko touhu pelkkää huijausta, ei jatkoon.
- Anonyymi
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa
- Anonyymi
Montahan prosenttia osinkoa "hyväntekeväisyyteen" menee?
- Anonyymi
Tänään haettiin nelosella kaupunkia 2tuntia ??? haettiin M alkavaa kaupunkia ensin yhdellä A-lopuksi 5 eläkeläisiä huijataan soittamaan :(:( sais lopettaa koko tähtiarvan pelkkää rahastusta ,niinkuin eräs soittaja sanoi !!!
- Anonyymi
Maarianhamina on jo vastattu,mut ei laitettu alussa väärä vastaus tauluun,nyt se on oikein!!
- Anonyymi
10.10 klo 1230 eka ja vika kerta kun soitin. Epäselvät säännöt ja puutteellinen informaatio. Potti nousee kysymyksessä kun ihmiset tuhlaa 6 euron soittoja eivätkä edes pääse vastaamaan "kolmen u-kirjaimen" kaupunkiin.
- Anonyymi
Samaa mieltä anonyymin kanssa. Samat kilpailut 2 tai 3 kertaa viikossa.
Eikö vaihtoehtoja ole tuottajilla. Yksi juontaja huutaa ja toistaa samoja kehotuksia.... Kääk
UUSIKAUPUNKI 2X TÄLLÄ VIIKOLLA JA ON NIIN H______N VAIKEA ‼️‼️‼️‼️
VÄHÄN VAIHTELUA PLIIS. - Anonyymi
Olen huomannut saman ja tänäänkin 11.10. ohjelmassa jatkumona X6 vähässä ajassa kuin yksinoikeudella pääsee vastaamaan samainen S- --a henkilö❗ Pari päivää sitten sai vastata 1000euron kysymykseen, johon varmasti moni muukin olisi olut valmis oikein vastaamaan ❗Muitten soittajien rahat menevät kyseisen henkilön elantoon joka päivä joka visailusta ,hyväntekeväisyys teeman "siivellä" ❗
Pasianssi järjestetty yhdelle ❗ - Anonyymi
Soitin ja voitin jotain lehtiä. Mutta voittoa ei koskaan tullut. Se siitä arvasta.
- Anonyymi
Todella olen hämmentynyt , että tälläinen kilpailu voi olla. Vastataan kysymykseen että en ymmärtänyt vaikka vastaus oli oikein sillä vastauksessa oli vain vaihtoehdot 1 ja 2 Olen eläkeläinen. Tiesin kaikki vastaukset ja olisin voinut voittaa 700 euroa. Tuntui , että minua on huijattu. Toivotaan että tälläinen ohjelma lopetetaan. Olen huolissani ihmisistä , jotka häviävät lukuisia euroja ja olen todella pahoillani .
- Anonyymi
Vastaus pyyntö oli painaa joko 1 (oikein) 2 ( väärin ) vaihtoehdoista. Mutta kun painoin joko 1 tai 2 puhelimessa sanottiin " En ymmärtänyt" ja siihen loppui puhelu. Siis sitäkään ei sanottu , että oliko oikein tai väärin, vaan " En ymmärtänyt ".
Aivan vitsi koko ohjelma. Siis huono vitsi. Menetin rahaa 3x6eur. Ja , no.. se kyllä sanottiin, että ei arpavoittoa.
- Anonyymi
Aivan huijausta!! Juontajat pukeutunu kuin pileisiin😅!!
- Anonyymi
Ja että voi ärsyttää, kun juontaja sanoo, että täällä vietellään tiistai aamupäivää. Mä en viettele, vaan vietän!!!!
- Anonyymi
Anne Mari on epämiellyttävä juontay
- Anonyymi
Mihin toi lahjakortti on?
- Anonyymi
Suorastaan rikollista toimintaa.
- Anonyymi
Miten näin hämärä rahankeräys bisnes on voinut saada poliisihallituksen tavara-arpa luvan🤔 Onkohan rikolliset ostaneet viranomaiset ja roskalehdistön hiljaiseksi🤫
- Anonyymi
Harkitsen rikosilmoituksen tekoa, sillä huijaus rikkoo useita lakeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138