Teit asiat lopulta niin

Anonyymi-ap

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.

58

1921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oliko sitä mahdollisuutta edes alussakaan?

• Anonyymi00012

sivusta: silloin aikoinaan ei mielestäni oikeasti ollutkaan, kun Hän nainen oli varattu🫤
        -sivumies

• Anonyymi00014

Pitäisikö keskittyä tulevaisuuteen, vain sitä voi vielä muuttaa?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

sivusta: silloin aikoinaan ei mielestäni oikeasti ollutkaan, kun Hän nainen oli varattu🫤
        -sivumies

Niin aluksi, mutta erosi. Eronnut nainen ei kelvannut.
        *nainen sivusta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

*nainen sivusta

Miksei kelvannut aloittajaäijä- liikaa mahdollisuuksia vertailla kumpi oli ”hyvempi”? Tee

• Anonyymi00041

Kenellä mihin muhun narsistisen luonteen omavalla muhun ei pienen pientäkään mahdollisuutta ei tule semmottin mun kanssa toimeen ja si taas mua pettänyt ei kiinnosta ei välittäny musta alkujaankaan edes sen vertaa että olis ollu uskollinen toki mä olen senkin muuttanu jo ajan saattoon mulle helpompaa kun nainen sanoo itse missä se raja menee ja jos ei itse pysty siitä pitämään kiinni on mulla oikeus tehdä mitä huvittaa eikö se ole reilua yleensä ne pitäisi puhua kahdestaan sellaisiksi joista kumpikin voi olla varma että pystyy siitä pitämään kiinni normaalisti uniaan kun ei pysty hallitsemaan se on tiukin raja johon mä olen törmänny oletuksena jo mahdoton edes kun en tiedä yhtäkään naista joka pystyisi päättämään mitä unia näkee ja mitä ei en toki tiedä yhtäkään miestä edes joka moiseen pystyisi se menee vielä ymmärrettävien rajoissa että pusu huulille on naisille tulkittavissa pettämiseksi ylättävän moni mieskään ei meinaan sitä enään puolisolleen/kumppanilleen hyväksy

• Anonyymi00044
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miksei kelvannut aloittajaäijä- liikaa mahdollisuuksia vertailla kumpi oli ”hyvempi”? Tee

Nostan tämän aapeepalstaäijän hölinän edelle

• Anonyymi00056
        Anonyymi00028 kirjoitti:

*nainen sivusta

mistäs sen tiedät edes ketä tarkoitan?

• Anonyymi00002

Jos menee yksipuoliseksi yhteydenpito ja toinen on antanut suhteeseen enemmän ilman vastavuoroisuutta niin ei se voi kauas kantaa.

• Anonyymi00004

Tiedätkö jäikö hän kaipaamaan jotain tiettyä panostasi tms suhteeseen?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aika näyttää usein oikean suunnan. Oikeat asiat tapahtuvat. Jos suhde ei etene luonnollisesti niin että molemmat näyttävät välittämistä, on aika unohtaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuskin, minä en ainakaan sellaista kaipaile mihinkään.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aika näyttää usein oikean suunnan. Oikeat asiat tapahtuvat. Jos suhde ei etene luonnollisesti niin että molemmat näyttävät välittämistä, on aika unohtaa.

Voi kulua pitkäkin aika, ennen kuin huomaa että mitään ei tapahdu. Miksi siis turhaan käyttää ajatuksia siihen, mikä ei toimi.

• Anonyymi00042

Ei välttis kannata edes harkita mitään sen ihmeempiä yksi tapa monelle testata riippuvuus riippuvaista on helppo pompottaa samoin kuin epätoivosta epätoivoinen vaan yleensä pitää saada ensin jotenkin koukutettua riippuvainen on jo koukussa (ei tarvi kun vetää saalis veneeseen muiden joukkoon) eikö se niin kalamiehillä mene

• Anonyymi00003

Voisit katsoa peiliin etkä aina vain syyttää toista.

• Anonyymi00035

Kauanko olet käyttänyt näitä palstaäijän aloituksia tähän omintakaiseen prosessointiin, jossa koet käyväsi jonkun tietyn kanssa tällaista mutkatonta vuorovaikutusta?😬

• Anonyymi00043

Vielä kun kerrot kuka niin menee oikiaan osoitteeseen kutsutaan ulkoistamiseksi (kaikki aina muiden vikaa) koska ajattelitte oppia että omaan elämään ei vaikuta kun ne omat tekemiset ja tekemättä jättämiset

• Anonyymi00006

Ehkä asiat menivät kummallakin näin paremmin. Lopputulos vaan viivästyi.

• Anonyymi00007

Sammuu valot ja sulaa jää.

• Anonyymi00008

En ole tehnyt mitään. Ja syli on naiselle aina auki, jos hän haluaa.

• Anonyymi00059

Oisko aika tehdä. 🤭

• Anonyymi00009

Tämäkin aloitus on aika voimakas. Ehkä toinen on tehnyt jotain tosi x. Oli miten oli, kannattanee keskustella asiasta asianomaisen kanssa oikeassa elämässä, jos jokin mietityttää. Tai antaa vain olla.

• Anonyymi00010

Aasiat joihin ei voi vaikuttaa ne on net.💩

• Anonyymi00011

Sittenhän olen kerrankin onnistunut edes jossain. Tämä oli tavoite.

• Anonyymi00013

Menikö naiselle aloitus?

• Anonyymi00016

Hevoselle. Tai sitten miehelle tai ehkä naiselle kuitenkin. Mutta saattoi mennä myös hevosmiehelle. 3 ruplaa, kiitos!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hevoselle. Tai sitten miehelle tai ehkä naiselle kuitenkin. Mutta saattoi mennä myös hevosmiehelle. 3 ruplaa, kiitos!

Jännää!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jännää!

No mitäs tyhmiä kyselet?

• Anonyymi00015

Monipolvinen eetos

• Anonyymi00017

Samoin!

• Anonyymi00036

Minusta tässäkään palstaäijän pakinassa ei ole sisällöllisesti ensinnäkään mitään uutta entisiin vastaaviin puheenparsiin liittyen eikä oikein sitä sisältöäkään. Toiseksi eetos ei taida olla oikea termi kuvaamaan tätä muutaman sanan ”puheenvuoroa”. T naiselta sinulle ja/tai teille🥱

• Anonyymi00018

Kuka ñoin tulkitsee?

• Anonyymi00019

Tulkkisi

• Anonyymi00020

Jaahas on kyllä tilausta

• Anonyymi00037

Herättääkö tämä sisäinen ajatuksesi sinussa aggression tunteita kaikkia mahdollisia ”epäilyksen alaisia” kohtaan?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Herättääkö tämä sisäinen ajatuksesi sinussa aggression tunteita kaikkia mahdollisia ”epäilyksen alaisia” kohtaan?

Esim eksistentiaalisia vuodatuksia eri miesten kirjaimista haukkujen kera näitä epäilyksen alaisia tota öö rotupettureita kohtaan

• Anonyymi00022

Yes.Yes. Olet ilmeisesti pomo ainesta myös näissä asioissa.

• Anonyymi00023

k haluaa ainakin t edelleen ❤️ eikä mikään ole mennyt.

• Anonyymi00025

Asioilla on tapana järjestyä.

• Anonyymi00026

Cuttin democrats.

• Anonyymi00027

Elämässä eteenpäin.

• Anonyymi00029

Kerroin, että haluaisin olla yhdessä ja toinen ei halua loppuviimein kuin tapailla. Jos tapaillaan silloin tällöin eikä ole yhteistä tulevaisuutta, tulee turvaton ja ahdistunut olo ja on parempi päättää suhde, vaikka se kipeältä tuntuisi.

• Anonyymi00060

Onneksi osasin aikanani erota, kun olin vastaavassa tilanteessa.

• Anonyymi00030

loistavaa - se on voitto minun elämälle ja tulevaan rakkauteen ❤️

• Anonyymi00031

Voi kun tietäisit. Ihan päinvastoin.

• Anonyymi00038

Nyt kaipaisin vähän selvennystä tähän. Valaise mua vähän sitten kun oot kunnolla herännyt jne.

Vai olisikohan se asia sitten lopulta kuitenkin meidän molempien pelastus?

• Anonyymi00040

Olet absoluuttisen väärässä.
        Kuulumme toisillemme.
        Eri

• Anonyymi00039

Kenellä keneen voin kertoa helpon tavalla millä on helppoa pilata välit naiseen alkoholi jos ei nainen ole samanlainen alkoholisti kuin itse on vähänkään luonnetta omaavan naisen kanssa on taas helppoa päästä hengestään kun tätä erehdyt edes yrittämään alistaa ja lasteni isovanhemmat on mulle yhtä tärkeitä kuin näiden äidit edellyttäen etteivät ole narsisteja mä en välttämättä ilman valvontaa moista lapseni lähelle halua vähäisimmässäkään määrin tiedän mihin moinen pystyy kun saa suuttumaan ei välitä sukulaissuhteista tai mistään (miksi niin monelle on helpompaa mielistellä narsistia) ainoa tapa minkä mä olen keksiny pitää narsisti aisoissa on varmistaa että on olemassa jotain mitä tämä pelkää menettävänsä ja mulla ei ole lasta kuin yhden narsistisen luonteen omaavan kanssa tavoista pääsee kyllä ei välttis helposti tai kivuttomasti mu ei ole mahdotonta kuitenkaan

• Anonyymi00046

Uskon että oikea suhde etenee omalla painollaan. Jos niin ei käy, sitten on suunnan vaihdon aika.

• Anonyymi00047

Höpötystä. Hö-pö-tys-tä.

• Anonyymi00048

Täydellistä höpötystä. Ei luovuteta vielä kamu!

• Anonyymi00049

Voit sitten 70 miettiä et sulla oli kerran tsäänssit, muttet ylpeyttäs/tyhmyyttäs kyenny pitämään mistään kiinni.

• Anonyymi00050

Se mitä sä näät peilistä ei oo sama mitä muut näkee katsoessaan sua,
      peilin kuva susta on todellisuudessa väärinpäin.
      Vähän niiku sun mielikuva siitä miten asiat todellisuudessa meni.

• Anonyymi00051

En halua lyhyempää miestä kohdata.
      Teot ei vaikuta.

Terveisin yli 180 cm pitkä nainen .

• Anonyymi00052

Mulla rumalla naisella ei ole mitään mahista ollut koskaan kehenkään. Ei ole ketään tarkoitettu.

• Anonyymi00058

sama. ’jos vain näkisivät alastixD’ /sivusta

• Anonyymi00054

Niin. Oli se aika shokki kuulla, että on mukula tulossa jonkun sutturan kanssa parin kk tuntemisen jälkeen js häntä, tuota miestä jota rakastan ja jota olin jo 2 vuotta odottanut. Jos oisit hän ja mun porttous häiritsee, niin koita ajatella sua mun kenkiini ja miettiä miltä tuntuu kun ainoa ihminen johon voi enää romanttisesti rakastua, valehtelee jatkuvasti, kertoo sit yks-kaks et seukkaa! Kun onhan miehen pil*ua saatava ja vakisuhtees se on helppoa, paitsi sitten voi käydä niin että tulee taas lisää mutkia matkaan. Mut oisit saanut salaiseksi vakipilluksi kysymällä kun olit vielä sinkku. Lapset on siunaus, en sinua siitä syytä, enkä mistään. Mutta kun olen seksiaddikti itsekin, niin mitä muuta minä voin tehdä kuin porttoilla, kun ei seksi tunnu miltään yhtään kenenkään jälkeen enää kun mitä sun kaa koin ja vaikken koskaan saanut tietää miten hyvältä sä oisit tuntunut mun tiukassa ja lämpimässä pyhimmässäni. Sen jonka olisin vain oikeasti halunnut sulle omistaa. Silloin olisin itse ollut vapaa. Me ois kulta selvitty puhumalla, muttet halunnut sitä kun koitit turhaan unohtaa minut. Kaipaan sua vieläkin ihan yhtälailla ja haaveilen, että meidän sydämemme löytää kotiinsa TÄSSÄ AJASSA JA PAIKASSA! Tiedän mitä elämältäni haluan, sen mä toden totta tiedän. Mut tähän peliin tarvitaan 2 pelaajaa.

"S-nainen"

• Anonyymi00057

Koska sä et enää kiinnosta kun oot niinkiusaaja mua kohtaan sillon kun olin 30 ja nähtiin ajattelin et jos viel nähään kun oon 40 ja nähtiin niin päätin 30 vuotiaana että jos vielä pelleilet kunoon 40 niin unihdan sinut lopullisesti ja alan elämään omaa elämäänu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      27
      11112
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      48
      8599
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5405
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3694
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2598
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      46
      2144
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe