Luulisi että näinkin pienellä kylällä kun Orimattila on kyettäisiin tehokkaasti puuttumaan huumeiden ja päihteidenkäyttöön. Jo alakoulussa tulee aloittaa riittävän tehokas valistus päihteidenkäytön varjopuolista, tosin eihän siinä mitään hyviä puolia edes ole.
Huumeiden käyttöön kyettäisiin puuttumaan erittäin tehokkaasti jos siihen löytyisi tahtotilaa. Täällä piirit on pienet ja ilmiantamisella nämä käyttäjät ja sitä kautta välittäjät kyllä löytyisi.
Jos joku luottamustehtävissä tai vaikka ammattiautoilijana toimiva jää kiinni, niin sen jälkeen ei pitäisi olla mitään asiaa enää mihinkään tehtävään jossa vähänkin tarvitaan luottoa.
Orimattila voisi pyrkiä mallipaikkakunnaksi raittiuden suhteen. Raittiusseura pystyyn ja julkijuopotteluun nollatoleranssi.
Ei päihdyttäviä aineita tarvitse kun ne onnettomat reppanat jotka on niin heikkoa tekoa etteivät kestä arjen realiteettejä selvinpäin. Päihteidenkäyttö on merkki heikosta luonteesta. Ja sen takia pitääkin alkaa valistuksen yhteydessä painottaa terveiden valintojen tärkeyttä, jotka on tie vahvaan psyykeeseen.
Orimattilan huume-/päihdeongelma ?
63
985
Vastaukset
- Anonyymi
Valistus tietenkin auttaa niihin joihinkin "ultuvikkoihin", jotka aidon vahingossa päätyvät käyttäjiksi, mutta tiedän että jotkut epätoivoisesti haluavat päänsä sekaisin ihan millä tahansa. Kyllä ne aineensa löytävät. Ei valistus heidänlaisiinsa auta. He saavat vain ehkä sieltä jotain inspiraatiota sille että mitä kannattaisi ottaa.
Tässä voi olla joku yhteys ettei Suomessa tehdä enää niin paljon itsemurhia. Nyt ne samat tyypit on sitten narkkareita ja/tai tappavat itsensä niillä huumeilla. Kuoleeko nuoria kaikenkaikkiaan enemmän kuin aiemmin?
Olen yhä sitä mieltä että koko lääkemyönteisyys on ongelma eli mielentiloihin aina määrätään joku lääke, vaikka ongelmat olisi poistettavissa. Jo alaikäisiä lääkitään sen sijasta että ongelmiin puututaan. Lääkitään myös ihan turhaan esim kuviteltua adhd:ta. Aina joku tabi vain joka vaivaan, niin ei ihme että lapset sitten oppivat pahaan oloonsa etsimään vain tabuja. Kukaan ei auta heitä selvittämään ongelmia.
Jos jalka murtuu, niin särkylääke on ihan ok, muttei se poista ongelmaa. Sen jalan kanssa on mentävä sairaalaan. Jos murtumaa ei hoida, niin voi olla että siitä todellakin saa lopuniäkseen kaverin, jota sitten saakin lääkitä :( Ongelmat pitäisi hoitaa ajoissa.- Anonyymi
...Joku lääkäri toivottavasti korjaa, jos olen kamalan väärässä, mutta itse suosittelen hypotermiaa, nälkää ja unettomuutta. Aivan varmasti saan päänsä sekaisin. Kokemusta on!! Teineillä varsinkin on paljon anoreksiaa, joten siksi en ehkä uskalla syömättömyyttä suositella. Eipä hypotermiakaan turvallista ole, mutta oikein käytettynä toimii alkoholin lailla :)
Mindfullnesista en tiedä saako siitä mitään kiksejä tai sumuja. Hupinsa kullakin. Nykyteinien elämä on ilmeisesti tosi meluisaa ja liikaa älypuhelinta. Heillä saattaa olla erilaisia ongelmia, kuin meillä oli aikoinaan. Keho/mieli on tullut immuuniksi eri asioille. Jotain päihteetöntä keinoa silti kannattaa kokeilla. Kaikkeen voi jäädä koukkuun ja kehittyä sairaudeksi (lue: anoreksia), mutta uskoisin olevan turvallisempaa käyttää näitä omaan biologiaan perustuvia. Niitä on mm. seksi, väkivalta, urheilu ja extreme sport ym.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Joku lääkäri toivottavasti korjaa, jos olen kamalan väärässä, mutta itse suosittelen hypotermiaa, nälkää ja unettomuutta. Aivan varmasti saan päänsä sekaisin. Kokemusta on!! Teineillä varsinkin on paljon anoreksiaa, joten siksi en ehkä uskalla syömättömyyttä suositella. Eipä hypotermiakaan turvallista ole, mutta oikein käytettynä toimii alkoholin lailla :)
Mindfullnesista en tiedä saako siitä mitään kiksejä tai sumuja. Hupinsa kullakin. Nykyteinien elämä on ilmeisesti tosi meluisaa ja liikaa älypuhelinta. Heillä saattaa olla erilaisia ongelmia, kuin meillä oli aikoinaan. Keho/mieli on tullut immuuniksi eri asioille. Jotain päihteetöntä keinoa silti kannattaa kokeilla. Kaikkeen voi jäädä koukkuun ja kehittyä sairaudeksi (lue: anoreksia), mutta uskoisin olevan turvallisempaa käyttää näitä omaan biologiaan perustuvia. Niitä on mm. seksi, väkivalta, urheilu ja extreme sport ym.....Itsensä viiltely ja kansantanssi/tanhuaminen on silti pahasta. Vanha kansa tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mindfullnesista en tiedä saako siitä mitään kiksejä tai sumuja. Hupinsa kullakin. Nykyteinien elämä on ilmeisesti tosi meluisaa ja liikaa älypuhelinta. Heillä saattaa olla erilaisia ongelmia, kuin meillä oli aikoinaan. Keho/mieli on tullut immuuniksi eri asioille. Jotain päihteetöntä keinoa silti kannattaa kokeilla. Kaikkeen voi jäädä koukkuun ja kehittyä sairaudeksi (lue: anoreksia), mutta uskoisin olevan turvallisempaa käyttää näitä omaan biologiaan perustuvia. Niitä on mm. seksi, väkivalta, urheilu ja extreme sport ym.."urheilu ja extreme sport ym.."
Eli
1. liikunta (esim. sauvakävely) ja jumppaaminen on terveellistä keholle
2. benjihyppy, vuorikiipeily, ralliurheilu ym. joissa haetaan adrenaliinia
[lääkäri yhä korjatkoon, jos olen väärässä] - Anonyymi
...Just oli uutisissa miten MDMA:ta Nova-festivaalilla auttoi ihmisiä selviämään siitä. Kauhean positiivisesti kerrottiin ja korostettiin että ihmiset, jotka eivät olleet lainkaan aineissa kärsivät tästä julmuudesta eniten. Miksi tuo jotenkin kerrottiin negatiiviseen sävyyn???
Minusta on itsestään selvää että päihteettömät järkeävät ihmiset näkevät tämän maailman raakuuden paremmin. MIKSI MEIDÄN PITÄISI SIETÄÄ SITÄ??!!!
Kaikkihan me tiedämme että huumamaailma on täynnä sadismi ja raakaa väkivaltaa. Ei tämä tule yllätyksenä ja tiedämme että normaali, päihteetön ihminen ei ikinä moista tekisi!!
- Anonyymi
Orimattilassa ei ole huume ongelmaa. Lahdessa ne on.
- Anonyymi
Miten lie määritellään "ongelma". Asuin 10 vuotta Lahdessa eikä siellä ollut mitään ongelmaa. Sitten muutin Orimattilaan ja heti mulle yritettiin tyrkyttää huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten lie määritellään "ongelma". Asuin 10 vuotta Lahdessa eikä siellä ollut mitään ongelmaa. Sitten muutin Orimattilaan ja heti mulle yritettiin tyrkyttää huumeita.
Ongelma on ongelma. Orimattilassa on viihde käyttöä ja se ei vielä ole ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hupinsa" kullakin. No viihdyttäkööt itsensä jollain halvemmalla, kun täytyy rahapulassa alkaa haitata muita kansalaisia. Duh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni alle 50 vuotta bilettää viikon loppuisin ja käyttää kannapista.
- Anonyymi
Orimattilassa 80- luvulla meno oli juuri sellaista kun pitääkin. Kapakoihin jonotettiin, työpaikkoja oli paljon, oli yhteisöllisyyttä kun kerrostalojen parkkipaikoilla miessakki korjasi yhdessä toistensa autoja. Koripalloilijat pärjäsi, Urkkatalo oli uusi, Yläastekin oli uusi ja siellä hyvät opettajat + rehtori. Tarkkiskin oli.
Kauppoja riitti, myös erikoisliikkeitä. Hurjia oli flaidikset viikonloppuisin.
Useat kymmenet autot ajoi rinkiä iltaisin erkontiellä arkisinkin- Anonyymi
Juu ja oli Hilskan kauppa ja nakkikioskeja. Kotitalousopiston tytöt olivat anteliaita meille pojille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja oli Hilskan kauppa ja nakkikioskeja. Kotitalousopiston tytöt olivat anteliaita meille pojille.
Meikä ja Opel Ascona 1,9 sai kyyditä niitä opiston naisii ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä ja Opel Ascona 1,9 sai kyyditä niitä opiston naisii ..
Juu ja minä sain antaa kyytiä Tojotan takapenkillä opiston naisille.
- Anonyymi
Pennalassa Raittiusseura, liittykää siihen.
- Anonyymi
Mitäs siellä tehdään?
- Anonyymi
Tero sanoi ettei Orimattilassa ole huume-ongelmaa.
- Anonyymi
Totta puhuu. meirän kylän katupartio piti mamut poissa ja seuraavaksi lähtee huumehit ja narkkomaanit
t. jartsa ja V
ps. jengi n uusi nimi on soldiers of Arvid - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhuu. meirän kylän katupartio piti mamut poissa ja seuraavaksi lähtee huumehit ja narkkomaanit
t. jartsa ja V
ps. jengi n uusi nimi on soldiers of ArvidMinun on vaikea kuvitella mitään jengiä, joka vastustaisi samanaikaisesti sekä huumeita että ulkomaalaisia :D Jotain tuollaista ehkä yritetään siinä onnistumatta. Enemmän rikollisiahan ne vartijatkin täällä on, vaikka virallinen virka on juuri päin vastoin. Ei muutoinkaan mitään tolkkua tossa touhussa. (Minusta ei voi olla haittaa KENELLEKÄÄN ja silti minua juuri vainottu. Mystistä)
- Anonyymi
Keskustapuolue hallitsee huumekauppaa?
- Anonyymi
Tältä vaikuttaa. Kannapista kasvatetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä vaikuttaa. Kannapista kasvatetaan.
omaan käyttöön… turha mussuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
omaan käyttöön… turha mussuttaa
Poksahtaa taloyhtiön kattilat, kun nämä pitää trooppista lämpötilaa pakkasille.
- Anonyymi
Hoituuko kannabiksen kuljetus Orimattilan alueella jos sitä täällä kasvatetaan?
- Anonyymi
Käyttääks olas muka joku kamaa……
- Anonyymi
No, jää mielikuva ettei ainakaan riittävästi, kun on niin raivopäistä huumeiden tyrkyttämstä. Ei moista tartte tehdä, kun asiat on ok. Nyt sitten ollaan ihan hysteerisenä, kun ei YHTÄ AINOAA ihmistä saada nyt mukaan bisneksiin. Nämä mittasuhteet on ihan järjettömät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jää mielikuva ettei ainakaan riittävästi, kun on niin raivopäistä huumeiden tyrkyttämstä. Ei moista tartte tehdä, kun asiat on ok. Nyt sitten ollaan ihan hysteerisenä, kun ei YHTÄ AINOAA ihmistä saada nyt mukaan bisneksiin. Nämä mittasuhteet on ihan järjettömät.
Missä huumeita tyrkytetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaston nurkilla on nähty ja myllylän polulla joku iso mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi paljon Supermarketissa. Se Sammy-hiipparikin kulki perässäni ja sitten jäi ulko-oven luo odottelemaan. Siwan pihassa, teillä, pihoilla, risteyksissä, Tori-grillillä jätettiin sätkä syliini, parkkipaikoilla (mm. S-market). Oikeastaan nyt ihan kaikkialla missä olen ikinä liikkunutkin, niin ne jää sinne kytikseen odottelemaan muo tai seurailee vieressä autolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi paljon Supermarketissa. Se Sammy-hiipparikin kulki perässäni ja sitten jäi ulko-oven luo odottelemaan. Siwan pihassa, teillä, pihoilla, risteyksissä, Tori-grillillä jätettiin sätkä syliini, parkkipaikoilla (mm. S-market). Oikeastaan nyt ihan kaikkialla missä olen ikinä liikkunutkin, niin ne jää sinne kytikseen odottelemaan muo tai seurailee vieressä autolla.
Näin kanssa ennen joulua kun kaksi kaveria teki jotain vaihto kauppaa Juuri Supermarketin eteisaulassa. Toinen lähti portaita ylös ja toinen häipyi autolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kanssa ennen joulua kun kaksi kaveria teki jotain vaihto kauppaa Juuri Supermarketin eteisaulassa. Toinen lähti portaita ylös ja toinen häipyi autolle.
Jutusta voisi veikata että toinen kavereista oli vartija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutusta voisi veikata että toinen kavereista oli vartija.
Oletko nähnyt samanlaisen tapauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Musta oli hauska kun Avarn Security selitteli niitä pahoinoitelyjä sillä että siellä olisi varmasti "jotain taustalla". Jotenkin yritettiin VÄITTÄÄ että jos ihmiset vain tietäisivät mitä siellä taustalla on, niin hyväksyisivät nämä pahoinpitelyt.
MINUSTAKIN jatkuvasti vihjaillaan (koko ikäni on itseasiassa!), mutta kukaan ei koskaan suostu missään sanomaan että MITÄ MÄ MUKA OLEN TEHNYT!!! Mä en niinku itse ole ollenkaan tietoinen siitä että miksi vartija kokee olevansa oikeutettu pahoinoitelemään minut. Mä en ITSEKÄÄN tiedä eikä kukaan suostu mulle kertoa ja olen tästä vuosien tappelusta samasta asiasta oivaltanut ettei siellä niin mitään koskaan ollutkaan.
Hauskaa... tässä on siis se että ne painottaa noita TAUSTOJA :DDD Ne itsekin kertoo tekevänsä "huolellisen" taustaselvityksen näistä kavereista, jotka pahoinpitelevät tai jopa TAPPAVAT, koska siitä IsonOmenankin naisesta sanottiin että veli epäili hänellä olleen ennenkin ongelmia vartijoiden kanssa. Ne porukalla päättää (jakaa tietoa) että toi tapetaan/hakataan.
Hauskaa? No, hauskaa, koska TIEDÄN että mun taustatiedot on ihan sekot. Ei ne tajua ja se hauskuun on yltäkylläistä sen takia ettei ne tule IKINÄ tajuamaan. Minussa ja minun taustoissa on niin paljon elementtejä, joita ne ei vain pysty ymmärtää ja ne on jo vuosiKYMMENIEN ajan olleet ihan sikinsokin.
Mulle oli paljastavaa se miten tunari se POLIISI oli kanssani. Siellä EPÄVIRALLISISSA "tiedoissa" (eli päin v* menneissä taustaselvityksissä) on paljon virheitä ja vaikka ne yrittää ja yrittää kaikkea selvittää, niin ne vääjäämättä päätyy virheellisiin päätelmiin. ...Ja sitten ne tekee nämä hakkauskomennuksen ihan väärin tiedoin ja farssi on valmis, kun ei ne myöskään pysty huolillisista taustaselvittelyistään huolimatta korjata mitään aiheuttamistaan ongelmista :DDD Farssi vain laajenee ja olen tässä ymmärtänyt etteidän HE ymmärrä yhtään mistä on kyse :DDDD Ei ne tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Musta oli hauska kun Avarn Security selitteli niitä pahoinoitelyjä sillä että siellä olisi varmasti "jotain taustalla". Jotenkin yritettiin VÄITTÄÄ että jos ihmiset vain tietäisivät mitä siellä taustalla on, niin hyväksyisivät nämä pahoinpitelyt.
MINUSTAKIN jatkuvasti vihjaillaan (koko ikäni on itseasiassa!), mutta kukaan ei koskaan suostu missään sanomaan että MITÄ MÄ MUKA OLEN TEHNYT!!! Mä en niinku itse ole ollenkaan tietoinen siitä että miksi vartija kokee olevansa oikeutettu pahoinoitelemään minut. Mä en ITSEKÄÄN tiedä eikä kukaan suostu mulle kertoa ja olen tästä vuosien tappelusta samasta asiasta oivaltanut ettei siellä niin mitään koskaan ollutkaan.
Hauskaa... tässä on siis se että ne painottaa noita TAUSTOJA :DDD Ne itsekin kertoo tekevänsä "huolellisen" taustaselvityksen näistä kavereista, jotka pahoinpitelevät tai jopa TAPPAVAT, koska siitä IsonOmenankin naisesta sanottiin että veli epäili hänellä olleen ennenkin ongelmia vartijoiden kanssa. Ne porukalla päättää (jakaa tietoa) että toi tapetaan/hakataan.
Hauskaa? No, hauskaa, koska TIEDÄN että mun taustatiedot on ihan sekot. Ei ne tajua ja se hauskuun on yltäkylläistä sen takia ettei ne tule IKINÄ tajuamaan. Minussa ja minun taustoissa on niin paljon elementtejä, joita ne ei vain pysty ymmärtää ja ne on jo vuosiKYMMENIEN ajan olleet ihan sikinsokin.
Mulle oli paljastavaa se miten tunari se POLIISI oli kanssani. Siellä EPÄVIRALLISISSA "tiedoissa" (eli päin v* menneissä taustaselvityksissä) on paljon virheitä ja vaikka ne yrittää ja yrittää kaikkea selvittää, niin ne vääjäämättä päätyy virheellisiin päätelmiin. ...Ja sitten ne tekee nämä hakkauskomennuksen ihan väärin tiedoin ja farssi on valmis, kun ei ne myöskään pysty huolillisista taustaselvittelyistään huolimatta korjata mitään aiheuttamistaan ongelmista :DDD Farssi vain laajenee ja olen tässä ymmärtänyt etteidän HE ymmärrä yhtään mistä on kyse :DDDD Ei ne tajua....Se suojeluskunta-Nakkila-mikälie niin siellä tärkeät kaverit jakaa ylpeänä salaista tietoa, muttei siitä ole mitään apua, kun tiedot on väärin. Pakko... pakko nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Se suojeluskunta-Nakkila-mikälie niin siellä tärkeät kaverit jakaa ylpeänä salaista tietoa, muttei siitä ole mitään apua, kun tiedot on väärin. Pakko... pakko nauraa.
Mitä tiedät tästä enemmän? jotain salaista tietoa jaetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoturvallista, sellaista, jonka levittäminen on rikos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoturvallista, sellaista, jonka levittäminen on rikos.
Älä sitten levitä ettet joudu liriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule ei siellä nää kukaan mitään!! Multakin varastettiin panta pyörältä sillä aikaa kun kävin kaupassa. Keskellä kirkasta päivää just siinä eikä KUKAAN nähnyt mitään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut leviteltyä, mutta vaikka levittäisin, niin en joutuisi liriin. Omituinen syytös sulta :DD Pelottaa vissiin. Pelottaa, kuten kaljut naiset :DDD
Oikeasti!! Koko farssi sen takia että järkkäri/vartijat pelkää kaljuja naisia??? Eikö vaippa auttaisi?
Tosissaan... mitä te oikein itkette. Hirveäkkä kiukku-potku-raivari jollain vartijallakin, kun tein heidän hölmöilyistään asiakaspalautteen kaupalle. Älkää nyt hölmöilkö siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut leviteltyä, mutta vaikka levittäisin, niin en joutuisi liriin. Omituinen syytös sulta :DD Pelottaa vissiin. Pelottaa, kuten kaljut naiset :DDD
Oikeasti!! Koko farssi sen takia että järkkäri/vartijat pelkää kaljuja naisia??? Eikö vaippa auttaisi?
Tosissaan... mitä te oikein itkette. Hirveäkkä kiukku-potku-raivari jollain vartijallakin, kun tein heidän hölmöilyistään asiakaspalautteen kaupalle. Älkää nyt hölmöilkö siellä....Ps. Te vartijat ETTE ole hirveän ninjoja siellä :/ Te olette julkisella paikalla ja te näytte. Älkää nyt leikkikö mitään vakoojia, duh!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ps. Te vartijat ETTE ole hirveän ninjoja siellä :/ Te olette julkisella paikalla ja te näytte. Älkää nyt leikkikö mitään vakoojia, duh!!
...Niin siis selvennän:
Eli vartijat näkyy siinä yhtä paljon kuin ihan kaikki muutkin ihmiset. Se ammatti ei tarkoita sitä että te olisitte mitenkään anonyymejä. Älä pelle mene tuollaiselle alalle SEISOMAAN RUOKAKAUPASSA, jos et halua olla julkinen. Älä pelleile. Älä luule. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Niin siis selvennän:
Eli vartijat näkyy siinä yhtä paljon kuin ihan kaikki muutkin ihmiset. Se ammatti ei tarkoita sitä että te olisitte mitenkään anonyymejä. Älä pelle mene tuollaiselle alalle SEISOMAAN RUOKAKAUPASSA, jos et halua olla julkinen. Älä pelleile. Älä luule....Ja siis vielä vähän lisää. Se.... *huokaisu* Mä olen sanaton.
Se toope seisoo siinä naama kireänä. Onko kovatkin mahakivut?? Sun pärstäs ei tilanteen laatuun vaikuta mitenkään. Teet itsestäsi pellen. Älä kiukuttele, kun ei ollut mitään syytä suuttuakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Mä jäin miettimään tätä sun juttua ja äsken mulle tuli mieleen se Nakki...? N... NYPPI! Just. Mulle tuli joku ihan friikki viesti tänne silleet et sen allekirjoitti Nyppi (muka). No, sehän oli sellainen uhkaus, mutta niitä tänne tulee koko ajan.
Pointtini on... että kun kirosin sitä että mulle tulee just jotain ihan friikkejä viestejä, joista en edes ymmärrä mistä niissä on kyse, niin joku tuli mulle kiukuttelemaan ettei mun pitäisi puhua asioista, joita en ymmärrä... Eiku..? Miten tää juttu meni?
Kävin tarkistamassa. Mulle kirottiin ja sanottiin "Älä kommentoi asioita mitä et ymmärrä. Onko se niin vaikeeta tajuta? Häh mitäh?"
Just. TÄÄ viesti mulle tuli äsken mieleen että mistähän tää nyt puhuu. MINULLE... tulee uhkausviesti ja sen allekirjoitukseksi oli laitettu Nyppi. Mitä tässä nyt oli sitten vaikeaa ymmärtää? "Älä kommentoi asioita..." Häh? Totta kai mä nyt kommentoi minulle tullutta uhkaus/ahdisteluviestiä eikä tässä missään muussakaan ole mitään mitä en voisi kommentoida.
Sitten tulee tällaine väite että muka levittäisin jotain tietoturvallista? Huh huh?? Teillä on palikat kyllä ihan sekaisin. Totta kai mä nyt OMASTA elämästäni voin kertoa ja ladella oman diagnoosinikin just niin paljon kuin haluan, koska olen ITSE se, josta puhun.
Ihan ITSESTÄNI minuä puhun, niin en minä kyllä ikinä tule siitä ongelmiin joutumaan enkä ole mitään kommentoinut tuollaista mitä en muka "ymmärrä".
Ilmiselväähän tämä kaikki on ollut ja on vartijoiden omaa mokaa simputtaa minua täysin ilman syytä, poliisin yrittää lavastaa minut ja jne. Tehän olette vain t*** ja TOTTAKAI minä nyt kerron teidän toilailuista. Minä olen se uhri ja ainoa, jolla mitään voisi olla hampaankolossa.
Kuten pedofiliassa, niin kyllä minä uhrina olen se AINOA, joka tästä mitenkään kärsii, niin jos minua ei haittaa kertoa asiasta, niin ei kenelläkään muullakaan voi olla ongelmaa asian kanssa. Teidän ei todellakaan ollut koskaan pakko hyväksikäyttää minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEI!!
Mä tässä sain taas ahaaelämyksen :DDDD Teidän jutut on niiiin friikkejä. Ne jää mieleen kummittelemaan, kun ihmettelee että mikä järki tossa nyt oli?!! Se ei liity mitenkään minun elämääni EIKÄ siihen viestiinkään. Se siis liittyy heidän pelkoihinsa. Jotain ne haluaa nyt selvittää, miksi muutoin kysyä. No mutta...
Toinen siis haluaisi tietää (tai ainakin kysyy) olenko nähnyt jotain. Outo kysymys ja siitäpä tajusin/muistin että sitähän nää t* pelkää. Meikä kulkee tuolla muusta maailmasta välittämättä ja kaikenmaailman haaluilijoita siellä todellakin on näkynyt. Kerran kun kuljin yöllä, niin siellä Kenkätalon (S-marketin lähellä) takana seisoskeli mystisesti joku mies. Pimeässä siis ja vain seisoskeli. Se näki minut ja minä näin hänet. Häntä ihmettelin että onpa outoa tolleen vain seisoskella moisessa paikassa, mutta tälleen veikkailin että sillä on vissiin jotkut diilit tiedossa :) Sellaista se on täällä Orimattilassa ja jatkoin matkaani.
Näitä tapauksia noi vartijat varmaan pelkää. Sitä että meikä siellä haaluilee öisin ja nää pelkää että tietäisin jotain. Näinhän mä olen sen vähän ajatellutkin, koska miksi KENELLEKÄÄN olisi ongelma että mä siellä yöllä kuljen, mutta nyt kun tuli toi outo (Se ON outo) kysymys että olenko jotain nähnyt, niin laskin 1+1. Joo, totahan ne aina pelkää, pelkää pelkää pelkää.
Eka ne yritti ekat vuodet myydä mulle koko ajan huumeita, sitten ne muuttui aggressiiviseksi (kassat osoitti peittelemätöntä vihaa, VIHAA minua kohtaan. VIHAA! Miksi joku minua vihaisi?!) ja vartijat alkoi käydä päälleni. Sitten se ahdistelu muuttui selkeän sadistiseksi että ne oikeasti nautti minun kiduttamisesta. Se vain kehittyi jatkuvasti pahemmaksi ja meikä päätti ihan oman terveyteni vuoksi siirtyä kotiinkuljetuksiin.
Miksi?
No... tosissaaan, kun miettiin sitä miten tuputtaen ne on yrittäneet niitä huumeita mulle myydä ja ilmeisen yrittäneet kutsua minua johonkin hämäriin autoihin. On TOSI vaikea kuvitella mitä kukaan järkevä ihminen moiseen menisi, itse en ikinä menisi, mutta jostain syystä nää nyt sinnikkäästi on yrittäneet usuttaa muo johonkin hämärähommiin. Ei tää t* tajua.
Ei nää tajua missä menee pieleen. Sitten ne vain pelkään p* housussa että mä olen nähnyt jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tasan kerron kaiken ja olen aina kertonutkin. Miksi ikinä esittäydyitte minulle? Järjetöntä!!
Olette ihan amatöörejä.
Miksi te nyt noin kauhuissanne olette että kerron jotain. En edes tiedä mitä ihmettä mä nyt kertoisin. Vaikka teininä tuli nähtyä huumeita, niin mitäpä poliisi olisi moisella tiedolla tehnyt. Kaverini todellakin käytti huumeita ja sai tuomioitakin huumerikoksistakin, niin en koskaan olettanut että sillä olisi merkitystä jos minä nyt kerron että hei tää kaveri käyttää huumeita. Duh!
Mä tosissaan en ymmärrä miten joku mun sanominen mitään muuttaisi. Sitten kun hommat todellakin muuttuu, niin enhän minä edes ole enää paikalla. Ei me olla kukaan täällä tyhmiä, vaikka te olettekin.
Tosissaan... te vuosikausia tuputatte minulle, ja ryömittelette tuolla vierelläni pimeässä. Miksi? Sitten te itkette etten saisi kertoa mitään? Pah! Kaiken kerron minkä tiedän. Enkä joudu varmasti liriin!! :D Älytön ajatus edes! Tunarit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tasan kerron kaiken ja olen aina kertonutkin. Miksi ikinä esittäydyitte minulle? Järjetöntä!!
Olette ihan amatöörejä.
Miksi te nyt noin kauhuissanne olette että kerron jotain. En edes tiedä mitä ihmettä mä nyt kertoisin. Vaikka teininä tuli nähtyä huumeita, niin mitäpä poliisi olisi moisella tiedolla tehnyt. Kaverini todellakin käytti huumeita ja sai tuomioitakin huumerikoksistakin, niin en koskaan olettanut että sillä olisi merkitystä jos minä nyt kerron että hei tää kaveri käyttää huumeita. Duh!
Mä tosissaan en ymmärrä miten joku mun sanominen mitään muuttaisi. Sitten kun hommat todellakin muuttuu, niin enhän minä edes ole enää paikalla. Ei me olla kukaan täällä tyhmiä, vaikka te olettekin.
Tosissaan... te vuosikausia tuputatte minulle, ja ryömittelette tuolla vierelläni pimeässä. Miksi? Sitten te itkette etten saisi kertoa mitään? Pah! Kaiken kerron minkä tiedän. Enkä joudu varmasti liriin!! :D Älytön ajatus edes! Tunarit...Ihan oikeasti!! Mitä te vellih* siellä kiukuttelette? Miten te ette tajua mistään mitään ja SILTI isottelette noin. Tai sitten se on just sitä, kun te ETTE tajua mitään :DD
Heti muutettuani Orimattilaan, Siwan pihassa auto oli siinä vierelläni, kun valmistelin pyörääni. Se jo oli ilmeistä, kun kukaan ei tule ulos eikä sisään. Mulla siinä kesti pakkailla kamoja ja kun lähdin, en yllättynyt, kun autokin lähti samaanaikaan. Voi jessus teidän kanssanne! SIWAN PIHASTA!!! ...MINUN... perääni? Oletteko te aivan tosissanne.
Siinähän pyöräilin kotia kohti ja auto kulki koko ajan vierelläni. Silloin nauroin mielessäni. Uskomatonta juntit! Meikä tulee Lahdesta ja meno on heti tällaista, kun palaan. Oikein ison maailman meininki teillä :DDD Noloa toi on siis, jos ette oivaltaneet.
Tuli naurettua noita, mutta kyllähän noi alkoi käydä hermoilleni . Ihme zombeja, kun ei niillä aivoissa todellakaan edes liiku mitään. Ne vain kulkee perässäni maailman loppuun asti ja yrittää tehdä kanssani jotain diiliä. En IKINÄ ollut potentiaalinen asiakas enkä ymmärrä miksi te ette jo luovuta. Sitten tulee just kakaramaisia uhkauksia, jotka toimii vain lapsiin. Moisia sitten jatketaan vuodesta toiseen myös eli kaikesta päätellen täällä EI OLE ison maailman meininkiä eikä edes kunnollista huumebisnestä. On vaikea kuvitella oikeat diilerit tekemässä mitään tuollaista.
Se on loppujen lopuksi tosi kannustavaakin tietää ettei täällä ole mitään kovaa kamaa liikkeillä <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ihan oikeasti!! Mitä te vellih* siellä kiukuttelette? Miten te ette tajua mistään mitään ja SILTI isottelette noin. Tai sitten se on just sitä, kun te ETTE tajua mitään :DD
Heti muutettuani Orimattilaan, Siwan pihassa auto oli siinä vierelläni, kun valmistelin pyörääni. Se jo oli ilmeistä, kun kukaan ei tule ulos eikä sisään. Mulla siinä kesti pakkailla kamoja ja kun lähdin, en yllättynyt, kun autokin lähti samaanaikaan. Voi jessus teidän kanssanne! SIWAN PIHASTA!!! ...MINUN... perääni? Oletteko te aivan tosissanne.
Siinähän pyöräilin kotia kohti ja auto kulki koko ajan vierelläni. Silloin nauroin mielessäni. Uskomatonta juntit! Meikä tulee Lahdesta ja meno on heti tällaista, kun palaan. Oikein ison maailman meininki teillä :DDD Noloa toi on siis, jos ette oivaltaneet.
Tuli naurettua noita, mutta kyllähän noi alkoi käydä hermoilleni . Ihme zombeja, kun ei niillä aivoissa todellakaan edes liiku mitään. Ne vain kulkee perässäni maailman loppuun asti ja yrittää tehdä kanssani jotain diiliä. En IKINÄ ollut potentiaalinen asiakas enkä ymmärrä miksi te ette jo luovuta. Sitten tulee just kakaramaisia uhkauksia, jotka toimii vain lapsiin. Moisia sitten jatketaan vuodesta toiseen myös eli kaikesta päätellen täällä EI OLE ison maailman meininkiä eikä edes kunnollista huumebisnestä. On vaikea kuvitella oikeat diilerit tekemässä mitään tuollaista.
Se on loppujen lopuksi tosi kannustavaakin tietää ettei täällä ole mitään kovaa kamaa liikkeillä <3"mitään kovaa kamaa liikkeillä <3"
...Tai no olihan täällä, mutta todellakin ohikulkumatkalla.
Alkuihmettelyn jälkeen on todellakin loppuvaikutelma tosi leppoisa. Kaiket päivät mulle uhkaillaan ja mut on jo bännättykin Suomi24:stä monta kertaa, mutta aina vaan mä täällä olen. Ei niin että mä olisin kovis, mutta aika leppoisaa tää mun elo on täällä taivaan portin toisella puolen. Mä luulin jo että olisin kuollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mitään kovaa kamaa liikkeillä <3"
...Tai no olihan täällä, mutta todellakin ohikulkumatkalla.
Alkuihmettelyn jälkeen on todellakin loppuvaikutelma tosi leppoisa. Kaiket päivät mulle uhkaillaan ja mut on jo bännättykin Suomi24:stä monta kertaa, mutta aina vaan mä täällä olen. Ei niin että mä olisin kovis, mutta aika leppoisaa tää mun elo on täällä taivaan portin toisella puolen. Mä luulin jo että olisin kuollut....Juu ja siis vahvasti kuolleiden näköisiä ne jotkut oli kuvissa, joita teininä näin. Kuoleehan sitä ihminen.
Mä olen silti aika turtunut siihen, kun muo on uhkailtu läpi mun elämän. Perheeni on tässä ihan mahdoton. Siskokin uhkasi tappaa minut vain sen takia että täti on eronnut. TOSI huono syy uhata tappaa ketään ja vielä uskomattomampaa olisi, jos olisi toteuttanut uhkauksensa!!! Kun toi uhkailu menee noin yli, se menettää merkityksensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Ja siis vielä vähän lisää. Se.... *huokaisu* Mä olen sanaton.
Se toope seisoo siinä naama kireänä. Onko kovatkin mahakivut?? Sun pärstäs ei tilanteen laatuun vaikuta mitenkään. Teet itsestäsi pellen. Älä kiukuttele, kun ei ollut mitään syytä suuttuakaan....Ihme nillittäjiä.
*Syvä huokaisu* Mä todellakin sen verran ymmärrän noista jutuista taviksena - vaikken mitään ymmäräkään - ettei kukaan oikea rikollinen kiinnostu minusta ja minun ruokakaupassa käymisestä. Tää on ihan leffakamaa, utopiaa.
Kun on oikea rikollinen, niin sitä ei kiinnostaisi vaikka olisin poliisi ja tekemässä just siitä jotain juttua. Ei niitä kiinnosta!
Se draama minkä te minuun osoitatte on jatkuvasti todistus siitä että te ette ole mitään. Edes minä itse en jaksaisi kiinnostua itsestäni. Mä en jaksaisi seurata muo, kun mä käyn kaupassa. Mä en vain ole niin mielenkiintoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Juu ja siis vahvasti kuolleiden näköisiä ne jotkut oli kuvissa, joita teininä näin. Kuoleehan sitä ihminen.
Mä olen silti aika turtunut siihen, kun muo on uhkailtu läpi mun elämän. Perheeni on tässä ihan mahdoton. Siskokin uhkasi tappaa minut vain sen takia että täti on eronnut. TOSI huono syy uhata tappaa ketään ja vielä uskomattomampaa olisi, jos olisi toteuttanut uhkauksensa!!! Kun toi uhkailu menee noin yli, se menettää merkityksensä....Mulla jäi osa juttua kertomatta, mutta näin se MINULLE tuli ja siksi se on ainoa totuus. Mulla ei siis ollut tuontaivaallista käsitystä mistään, minut vain uhattiin yllättäen tappaa. Mitä lie sotkua siellä onkin, niin enhän mä ikinä siihen mitenkään liittynyt, joten oli aika random alkaa uhkailla. Höllää hei vähän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja toi kaveri kyseli, mutta kun nyt tuli vastaan se uutinen:
"Turvallisuusalaan linkittyvälle rasistiselle äärioikeistoryhmälle syytteitä – poliisi luovutti salaisia tietoja ryhmälle"
"Rikoskokonaisuudessa oli epäiltyinä äärioikeistolaiseen ideologiaan myötämielisesti suhtautuneen ryhmän jäseniä. Ryhmä koostui poliisissa ja muissa turvallisuusalan tehtävissä työskentelevistä henkilöistä.
Viranomaiset tutkivat tapausta alkusyksystä 2020 lähtien. Tutkinnanjohtajan mukaan ryhmä kutsui itseään Vihti-Karkkila suojeluskunnaksi, mutta toimintaa oli eri puolilla Uuttamaata."
- Anonyymi
Vakavasta asiasta on kyse. Huumeet tappaa lopulta.
- Anonyymi
Onko se hyvä vai huono asia?
- Anonyymi
Ikinä en ole nähnyt Olassa huumeita. Kuka näitä juttuja oikein keksii ?
- Anonyymi
"Kuka näitä juttuja oikein keksii ?"
Mä just mietin ihan samaa. Sulla muuten taas tuli väli ennen kysymysmerkkiä. No, mutta... on outoa kun ei trolli ikinä osaa vastata eikä selkeästikään ymmärrä mistä on kyse. Jokainen viesti on vain luotu provosoimaan olemalla päinvastainen siteeraamansa viestin kanssa.
Mikä juttu tää ihmisten ärsyttäminen oikein on?
Mun on vaikea kuvitella että joku haluaisi siis vain minua ärsyttää. Eihän täällä kunnon keskustelua ole todellakaan, vain trollausta. Tarkoitan... että en keksi miksi Olan idi* haluaisi ärsyttää minua. Kenelläkään ei oikein ole moiseen syytä. Ei kukaan hyödy minusta kiukkuisena.
No... kun aloin puuttua niiden diipadaapa-viestittelyyn ne sai hervottoman raivarin. Kaikki viestini aina katosi useamman päivän ajan. Ok... no jälkikäteen todellakin kävi mullekin ilmi että siellä oli jäänyt kiinni iso kokaiinilasti. Jotenkin se vain sopi täydellisesti kaikkiin ajoituksiin ja siihen mitä olin jo epäillytkin. Täällä jo siis jo vuosia ollut tätä älytöntä trollausta, joka elää ihan omaa elämäänsä eikä reagoi /tajua minun viestejäni.
No... myös se viestien poisto tietenkin saattoi olla trollausta, mähän suutuin siitä. Kun se provosoi, niin se saattaa olla tarkoituksen mukaista. On silti vaikea hahmottaa miten ne saisi poistettua viestejä. Onko tää Suomi24 enää suomalainen?
Tarkistin asiaa. No; "Vuonna 2019 Ilkka Lavaksen City Digital Group osti Suomi24:n."
Ja "Keskustelu kärsii suuresta määrästä häirikkö- ja roskapostiviestejä. Vuonna 2013 keskusteluihin kirjoitettiin 6,74 milj. viestiä, joista poistettiin 1,2 milj kappaletta. Poistettujen viestien osuus oli n. 18,5 %. Palvelu on erityisesti tunnettu solvaussisällöstään ja haluttomuudestaan poistaa tällaista sisältöä. Keskustelujen moderointi tapahtuu pääasiassa jälkikäteen kävijöiltä tulleiden poistopyyntöjen perusteella."
Ok, mutta mielestäni se oli äkäistä silloin tammikuussa. Sellaista oikeaa. Vaikea myös kuvitella miten ne poistaisi mun viestejä. En tosin muutoinkaan tiedä miten ne niitä poistaa eli ehkä noi sivuston uudet omistajat on vähän sitä ylilauta-sakkia?
Oli niin vain näin, niin ne viestittelee. Ja trolli käyttää jotain ihan ihme vekotinta siihen (vain koodausta), koska se ei kykene käyttämään välimerkkejä oikein. Outo ongelma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä just mietin ihan samaa. Sulla muuten taas tuli väli ennen kysymysmerkkiä. No, mutta... on outoa kun ei trolli ikinä osaa vastata eikä selkeästikään ymmärrä mistä on kyse. Jokainen viesti on vain luotu provosoimaan olemalla päinvastainen siteeraamansa viestin kanssa.
Mun on vaikea kuvitella että joku haluaisi siis vain minua ärsyttää. Eihän täällä kunnon keskustelua ole todellakaan, vain trollausta. Tarkoitan... että en keksi miksi Olan idi* haluaisi ärsyttää minua. Kenelläkään ei oikein ole moiseen syytä. Ei kukaan hyödy minusta kiukkuisena.
No... kun aloin puuttua niiden diipadaapa-viestittelyyn ne sai hervottoman raivarin. Kaikki viestini aina katosi useamman päivän ajan. Ok... no jälkikäteen todellakin kävi mullekin ilmi että siellä oli jäänyt kiinni iso kokaiinilasti. Jotenkin se vain sopi täydellisesti kaikkiin ajoituksiin ja siihen mitä olin jo epäillytkin. Täällä jo siis jo vuosia ollut tätä älytöntä trollausta, joka elää ihan omaa elämäänsä eikä reagoi /tajua minun viestejäni.
No... myös se viestien poisto tietenkin saattoi olla trollausta, mähän suutuin siitä. Kun se provosoi, niin se saattaa olla tarkoituksen mukaista. On silti vaikea hahmottaa miten ne saisi poistettua viestejä. Onko tää Suomi24 enää suomalainen?
Tarkistin asiaa. No; "Vuonna 2019 Ilkka Lavaksen City Digital Group osti Suomi24:n."
Ja "Keskustelu kärsii suuresta määrästä häirikkö- ja roskapostiviestejä. Vuonna 2013 keskusteluihin kirjoitettiin 6,74 milj. viestiä, joista poistettiin 1,2 milj kappaletta. Poistettujen viestien osuus oli n. 18,5 %. Palvelu on erityisesti tunnettu solvaussisällöstään ja haluttomuudestaan poistaa tällaista sisältöä. Keskustelujen moderointi tapahtuu pääasiassa jälkikäteen kävijöiltä tulleiden poistopyyntöjen perusteella."
Ok, mutta mielestäni se oli äkäistä silloin tammikuussa. Sellaista oikeaa. Vaikea myös kuvitella miten ne poistaisi mun viestejä. En tosin muutoinkaan tiedä miten ne niitä poistaa eli ehkä noi sivuston uudet omistajat on vähän sitä ylilauta-sakkia?
Oli niin vain näin, niin ne viestittelee. Ja trolli käyttää jotain ihan ihme vekotinta siihen (vain koodausta), koska se ei kykene käyttämään välimerkkejä oikein. Outo ongelma....Eli...
EN usko että orimattilalaiset täällä ärsyttäisiä minua. Ei heillä ole motiivia yrittää ärsyttää minua.
Joku silti yrittää aina ihan tahallaan provota, joten se on varmaan vain trolli. Wikipedian mukaan täällä sellaista olisi siis enemmältikin. Mikäs siinä, täällä nyt sitten vain trollataan paljon. Ok.
Se outous on silti siinä tammikuun touhussa. Siellä oli useampi poikkeus. Sellaisia out of the box -juttuja. Trolli (?) selkeästi esim. komensi minua menemään siihen Abiristeily-ketjuun kirjoittamaan ja selkeästi tiesi sen siis olevan minun. Pääasiassa muutoin trollit ei ollenkaan tajua kuka olen tai mikä edes on Orimattila. Ne on ihan kujalla.
Oudon räikeää käskeä minua siirtymään toiseen ketjuun. Kun heille asia näkyy olevan kuoleman vakava, mutta ihan oikeasti tää nyt on vain foorumi. Eikä OIKEASTI millään viesteillä täällä välissä ole mitään väliä. Ne pystyy ihan hyvin skipatakin. Ihan aikuisten oikeasti. Rollaa ohi!
Samaa ollut ennenkin ja vuosien ajan, mutta nyt oli ärhäkkää. Päivien ajan käytännössä kaikki viestini aina hävisi eikä niiden sisällöllä todellakaan tuntunut olevan väliä, ne vain oli "väärässä" ketjussa. Kaikki neutraalitkin viestit aina hävisi, jopa ne, jotka ihan varmasti olivat ketjun aiheessa. Vain MINUN viestit katosi, muiden jäi. Jutut oli just jotain omistuista että toinen kyselee miten toisen työkkärireissu on mennyt jne. Ihan pimeetä asiaa, mikä ei varmasti ketään kiinnostaisi!!! Eivät käyttäneet nimimerkkejä eikä mitään ja jos NOINKIN hyvin toisensa tuntevat jutuista, niin luulisin voivan puhua puhelimesa moiset asiat. Eikö? Miksi anonyymisti täällä viestitellä??
Jos/Kun tämä sivusto on siis trollausviestien kuorruttama ja yhdistettynä siihen ettei niitä viestejä haluta poistaa (paitsi kaikki minun viestit), niin jää mielikuva...
...nyt tarkkana -.-
Jää mielikuva... että tätä sivustoa hallinnoi porukka joka hyväksyy sen että täällä viestitellään huumekaupasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Eli...
EN usko että orimattilalaiset täällä ärsyttäisiä minua. Ei heillä ole motiivia yrittää ärsyttää minua.
Joku silti yrittää aina ihan tahallaan provota, joten se on varmaan vain trolli. Wikipedian mukaan täällä sellaista olisi siis enemmältikin. Mikäs siinä, täällä nyt sitten vain trollataan paljon. Ok.
Se outous on silti siinä tammikuun touhussa. Siellä oli useampi poikkeus. Sellaisia out of the box -juttuja. Trolli (?) selkeästi esim. komensi minua menemään siihen Abiristeily-ketjuun kirjoittamaan ja selkeästi tiesi sen siis olevan minun. Pääasiassa muutoin trollit ei ollenkaan tajua kuka olen tai mikä edes on Orimattila. Ne on ihan kujalla.
Oudon räikeää käskeä minua siirtymään toiseen ketjuun. Kun heille asia näkyy olevan kuoleman vakava, mutta ihan oikeasti tää nyt on vain foorumi. Eikä OIKEASTI millään viesteillä täällä välissä ole mitään väliä. Ne pystyy ihan hyvin skipatakin. Ihan aikuisten oikeasti. Rollaa ohi!
Samaa ollut ennenkin ja vuosien ajan, mutta nyt oli ärhäkkää. Päivien ajan käytännössä kaikki viestini aina hävisi eikä niiden sisällöllä todellakaan tuntunut olevan väliä, ne vain oli "väärässä" ketjussa. Kaikki neutraalitkin viestit aina hävisi, jopa ne, jotka ihan varmasti olivat ketjun aiheessa. Vain MINUN viestit katosi, muiden jäi. Jutut oli just jotain omistuista että toinen kyselee miten toisen työkkärireissu on mennyt jne. Ihan pimeetä asiaa, mikä ei varmasti ketään kiinnostaisi!!! Eivät käyttäneet nimimerkkejä eikä mitään ja jos NOINKIN hyvin toisensa tuntevat jutuista, niin luulisin voivan puhua puhelimesa moiset asiat. Eikö? Miksi anonyymisti täällä viestitellä??
Jos/Kun tämä sivusto on siis trollausviestien kuorruttama ja yhdistettynä siihen ettei niitä viestejä haluta poistaa (paitsi kaikki minun viestit), niin jää mielikuva...
...nyt tarkkana -.-
Jää mielikuva... että tätä sivustoa hallinnoi porukka joka hyväksyy sen että täällä viestitellään huumekaupasta.Tämä on vakava asia
"Jää mielikuva... että tätä sivustoa hallinnoi porukka joka hyväksyy sen että täällä viestitellään huumekaupasta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vakava asia
"Jää mielikuva... että tätä sivustoa hallinnoi porukka joka hyväksyy sen että täällä viestitellään huumekaupasta."Huomenta!! :)
Vakava on outo sanavalinta.
Moista käytettiin muistaakseni myös kun tein valituksen Fimlabille siitä raiskauksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin vain näin, niin ne viestittelee. Ja trolli käyttää jotain ihan ihme vekotinta siihen (vain koodausta), koska se ei kykene käyttämään välimerkkejä oikein. Outo ongelma.Trolli tai tekoäly :D
- Anonyymi
"Ei päihdyttäviä aineita tarvitse kun ne onnettomat reppanat"
Näin se menee. Osin asiaan vaikuttaa huono terveydenhoito. Mielisairaat ja traumatisoituneet tarvitsevat hoitoa ja jos eivät sitä saa, niin moni lohduttaa itseään päihteillä. Alkoholi on tästä kuuluisa esimerkki.
Meillä pitäisi silti olla terveydenhoitoa, jossa näille annettaisiin apua. Jotain on mennyt siis pieleen. Jotain jossain. Joku vika on jossain.
Minä olen itse aika outo tapaus. En itsekään ole koskaan tietämällä-tiennyt miksi olen tällainen. Koko perheeni juo, mutten mikä eikä tämä koskaan ollut mulle edes mikään vaikeus, vaan enemmänkin koko alkavan aikuisuuteni vihasin sitä että oli painostus juomiseen.
Oli teinikokeiluja, oli kulttuuri, mutta kun todellakin täysin 18, niin VIHASIN sitä miten minulta ei des kysytty haluanko mehua vai alkoholia. Se alkoholi vain väkisin tungettiin mun eteen. Olisin aina mielummin valinnut mehun. Sitten niistä tilanteista kehittyi aina niin vaivaannuttavia että suutuin. Ne tilanteet oli tehty minulle kertakaikkiaan niin vaikeuksi, ettei minua enää haitannut olla "törkeä". Ei ole loukkaus kenellekään etten juo.
No, mutta... Terapeutinkin kanssa alkoholittomuudesta tuli juteltua eli sinne päin aiheesta kerrottu, muttei muista että juttumme olisi suuremmin edennyt. Tämä mysteeria on silti hiukan pohdittu, että olen olen aina jotenkin inhonnut alkoholia. Sen helposti ottaa, kun ei ajattele, mutta pian ihan käytännössä huomaa etten minä tästä tykkää, vaikka muut väittävätkin nauttivan.
Jne.
Tarkoitan että se juoko joku vai alkakaako joku käyttää huumeita on jo jossain TOSI syvällä ihmisessä eikä siihen pysty oikein vaikuttaa. Aivan valtava painostushan minullakin on ollut alkoholiin ja jopa riidelty aiheesta eri perheenjäsenieni kanssa, muttei minua moinen kiinnosta. Ei toi pakottaminen mieltäni muuta.
En tiedä MIKSI olen tätä, mutta mä nyt vain olen. Sitten jotkut etsimällä etsiin ne päihteen ja näkee siis vaivaa asian eteen. Ne hakee sen ja ottaa sitten mitä vaan käsiinsä saa. Vaikea siihen on vaikuttaa. - Anonyymi
Samat murheet Nastolassa Huumeluola keskellä kylää. Napit ja korut tekee kauppansa .
- Anonyymi
Mihin tämä maailma on menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tämä maailma on menossa.
:DD Oletan että kommenttisi olisi ironinen. Keskustassahan ne yleensä on. Ipanat ei pääse sinne korpeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112