Voiko joku auttaa, olen vasta nuori, 16-vuotias mutta maha on niin sekaisin että rajoittaa suunnattomasti elämää. Testeissä on käyty eikä mitään löytynyt, laktoositonta ruokavaliota noudatan, vaikkei sitä todettu olekaan. Olen hoikka, hyvännäköinen nuori mies, mutta confidence on 0. Salillakin olen käynyt jo yli vuoden, muttei mitään tartu vaikka kuinka paljon söisi, kun ripuloi kaiken ulos. Aamulla kun herään, niin maha aivan löysällä ja pahanhajuisia kaasuja tulee ulos takapuolesta kokoajan. Ennen olin hyvä koulussa ja oppiminen oli helppoa, nykyään ainoa asia joka kouluun menemisessä mietityttää on se, että nolostutanko itseni täysin kun maha temppuilee, ihmissuhteet kärsii, tyttöjen kanssa olen ennen ollut hyvissä väleissä, nykyään en uskalla lähestyä mahdollisen nolostumisen vuoksi. Kaikkialla ensimmäinen ajatus on vain ettei maha taas ala temppuilemaan varsinkin istuen ja maaten. Ennen olin todella hyvä kaikissa urheiluissa, nykyään jalkapallopelejä ennen joudun käymään monesti vessassa, että suoli tyhjentyisi. Ennen olin sosiaalinen, nykyään pysyttelen nurkassa, ettei maha yllättäisi. Juuri vähän aikaa sittenkin olin kaverin kanssa ulkona kun pari oman ikäistä tyttöä liittyi seuraan. Maha alkoi temppuilemaan ja piti lähteä kotiin, oikeaa syytä en tietysti sanonut vaan sanoin, että vanhemmat käski kotiin, vaikkei kotiintuloaikaa ole. Tämä alkaa jo vaikuttamaan mielenterveyteen eikä motivaatiota ole enää mihinkään kun vatsa on se rajoittava tekijä. Tarvin apua!
Nuoruus menee pilalle mahan vuoksi
Anonyymi-ap
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984