Olen kokematon mutta haluaisin miestä olen 62v 179 88 terve ja luotettava paikka löytyy, vain vapaat miehet ei um
Miestä haluaisin
17
1134
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin olet 62v mies olisi kiinnostunut myös kokematon
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt vatipäävittu buaahaa
- Anonyymi
Heitä homo voltti ja pakene vuorille apinoita naimaan
- Anonyymi
Sää mää ja bää meidän oma pikku marakatti pus pus nus nus
- Anonyymi
Itteensä kyllästyneitä vempuloita täällä kommentoi, hankkisivat elämän raukat, kukkahattu tätien korvarengas porukkaa joka ei tiedä todellisuudesta mitään, jos vielä rumasti sanon pilleristiä ovat
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät spede Buaahaa
- Anonyymi
Jos asiallinen mies hakee mies seuraa ei pitäisi kommentoida asiallista miestä, itsekkin haen kaveria kaikkeen kivaan miesten väliseen
- Anonyymi
Miks ukm ei kelpaa?
kivamies95 kirjoitti:
Tänne kelpaisi ukm hyvin ;)
HämeenlinnaVois kiinnostaa jollain kohtaa, mä kokematon mukava ukm, ootko bi tms?
Osmo2020 kirjoitti:
Vois kiinnostaa jollain kohtaa, mä kokematon mukava ukm, ootko bi tms?
Olen vähän kokenut bi. Myös ukm ;)
- Anonyymi
kivamies95 kirjoitti:
Olen vähän kokenut bi. Myös ukm ;)
Kivamies, Mistä päin olet? Ite Pirkanmaalta. Voi laittaa viestiä myös 24treffit sivuilla t. Osmo2020
- Anonyymi
Ai sä ootki Hämeenlinnassa, onk sulla puuhapaikkaa? Voit myös txt nollaneljäneljä 9179580 t. Osmo2020
- Anonyymi
Mikähän siinä on ettei ukm kelpaa.Väliäkö sillä on,jos kalua saa.
M47v
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve203031Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U572061Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1791886SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1191841Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin901513- 761082
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2041036Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11998- 19918
- 62918