Olen kokematon mutta haluaisin miestä olen 62v 179 88 terve ja luotettava paikka löytyy, vain vapaat miehet ei um
Miestä haluaisin
17
882
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin olet 62v mies olisi kiinnostunut myös kokematon
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt vatipäävittu buaahaa
- Anonyymi
Heitä homo voltti ja pakene vuorille apinoita naimaan
- Anonyymi
Sää mää ja bää meidän oma pikku marakatti pus pus nus nus
- Anonyymi
Itteensä kyllästyneitä vempuloita täällä kommentoi, hankkisivat elämän raukat, kukkahattu tätien korvarengas porukkaa joka ei tiedä todellisuudesta mitään, jos vielä rumasti sanon pilleristiä ovat
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät spede Buaahaa
- Anonyymi
Jos asiallinen mies hakee mies seuraa ei pitäisi kommentoida asiallista miestä, itsekkin haen kaveria kaikkeen kivaan miesten väliseen
- Anonyymi
Miks ukm ei kelpaa?
kivamies95 kirjoitti:
Tänne kelpaisi ukm hyvin ;)
HämeenlinnaVois kiinnostaa jollain kohtaa, mä kokematon mukava ukm, ootko bi tms?
Osmo2020 kirjoitti:
Vois kiinnostaa jollain kohtaa, mä kokematon mukava ukm, ootko bi tms?
Olen vähän kokenut bi. Myös ukm ;)
- Anonyymi
kivamies95 kirjoitti:
Olen vähän kokenut bi. Myös ukm ;)
Kivamies, Mistä päin olet? Ite Pirkanmaalta. Voi laittaa viestiä myös 24treffit sivuilla t. Osmo2020
- Anonyymi
Ai sä ootki Hämeenlinnassa, onk sulla puuhapaikkaa? Voit myös txt nollaneljäneljä 9179580 t. Osmo2020
- Anonyymi
Mikähän siinä on ettei ukm kelpaa.Väliäkö sillä on,jos kalua saa.
M47v
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158