Matkalla sattuu ja tapahtuu, mutta jo armeija-aikaan jos on pettävää sorttia.
Oheisen pakinan puputtaut on kertonut seurustelleensa tulevan vaimonsa kanssa armeija-aikaan, mutta samalla kertonut että ei käynyt edes iltalomilla, vaan bodasi iltalomaillat myös armeijan kuntosalilla.
Nyt kertoo jopa seurustelleen thaimaalaisten kanssa ja ennen seurustelua molemmat ovat käyneet sukupuolisairaustesteissä.
Se olisikin hienoa että kaikki seurusteluun alkavat kävisivät ensin testeissä kuten tämä meidän terveyden esikuva jolla on ollut pirrin pää kipeä hieman useamminkin.
=======================
Minä käytin aina kumia, paitsi sitten kun vakkarien kanssa oltiin käyty testeissä yhdessä ennen seurustelun alkamista.
Koskaan en ole saanut yhtäkään tautia Thaimaassa.
Suomessa sain kolmasti klamydian kahdelta "ilmaiselta" eri neidolta, toiselta siis kaksi kertaa.
Armeijan aikaan sain satiaiset.
Klamydiat hoidin lähtemällä lomalle ja syömällä ekana päivänä 1000mg Zithromaxia jonka saa reseptivapaana Thaimaasta ja näin ei ollut enää klamydiaa.
=========================
Aiheuttaa pohdinnan miksi kahden suomiexän henkilön seurustelut päättyi myös thaimaassa extyttöystäviin?
Sitten kun löysi nykyisen tinderlumppunsa niin eivät käyneet testeissä, eikä oikeastaan edes seurustelleet, mutta henkilö tuikkas tinderinsä heti tiineeksi, koska tinderillä oli vauvakuume saada korealaisia lapsia.
Aivot säästyy kun ajattelee hepillään ja heppi saa hoitoa helpommin kun hankkii osamaksupippelinjatkeen.
SEXUAALINEN MATKABAKINA.
Anonyymi-ap
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688