järkyttävää luettavaa eiruokaa,märätvaipat,lääkitys,hoitamattomuus
Esperi"hoitaa"
5
917
Vastaukset
- Anonyymi
naulankantaan
- Anonyymi
Vastuulääkäri ei tehnyt viranhaltijana ilmoitusta valvovalle viranomaiselle havaitsemistaan vakavistakaan puutteista.
>>– Se herätti myös syyllisyyden tunteita. Olisiko minun pitänyt puuttua asiaan? Olisinko voinut tehdä jotain?<<
ttps://yle.fi/a/74-20112261
Miksi ei tehnyt?
Vaan on nyt tyytyväinen kun joku eli hoivakodissa työskennelleet hoitajat viimein "uskalsi puhua." - Anonyymi
Kun on nähnyt läheltä läheisen "hoidon" yksityisessä "hoitokodissa" niin järkytys on lievä sana kuvaamaan tunnetta.Joka ei tiedä eikä ole nähnyt ei voi kuvitellakaan sitä kurjuutta.
- Anonyymi
Kyseisessä "hoivakodissa" on ollut läheltä piti tilanteita väärän lääkinnän takia
- Anonyymi
Mitä tuommosella vastuulääkärillä tekee, potkut vain persauksille ja heti !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954