BMW vs aivoterveys

Anonyymi-ap

Erimerkkisten autojen liikkumisesta päätellen liikenteessä tekisi mieli tutkia kuljettajien aivoterveyttä, koska terveet aivot omaava homo sapiens osaa oletettavasti käyttäytyä lajitovereita kohtaan kunnioittavasti.
Tutkitusti aidoilla vegaaneilla on heikompi aivoterveys kuin sekasyöjillä. Siitä voisi päätellä, että pelkästään lihaa leikkien lutkuttavat istuvat baijerilaisen kuskin penkillä useinkin.

6

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä se et vaan pääse kateudestasi ja katkeruudestasi eroon sen Toyotan käppyräsi kanssa

• Anonyymi

Mutta kuunneltaisko taas Ressun Corolla biisi: beibi pyyhi pois kyyneleet...

• Anonyymi

Avaajahan voi itse alkaa tutkimaan asiaa kun se noin kiinnostaa ja vaivaa. Samalla hän voisi sivutyönä tutkin suomalaisen kateutta ja kuinka paljon se vaikuttaa toisten innokkuuteen kyseenalaistaa rikkaampien toimia.

• Anonyymi

Korreloiko aivoterveys ja BMW kovinkaan hyvin taloudellista tilannetta? Jos niin olisi, niin sillloin liikennevammaisia ja ajotaidoiltaan lahjattomia autoilijoita on juuri tiettyjen merkkien kuljettajina.

• Anonyymi

Enpä ole kovinkaan monen huomannut kadehtivan Bemareita eikä ainakaan niiden kuskeja. Useammin olen kuullut sääliviä lausuntoja ja huvittuneisuutta sekä ihmettelyä ihmisten itsekeskeisyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole kovinkaan monen huomannut kadehtivan Bemareita eikä ainakaan niiden kuskeja. Useammin olen kuullut sääliviä lausuntoja ja huvittuneisuutta sekä ihmettelyä ihmisten itsekeskeisyydestä.

Kateutesi on niin kovaa, että olet pakotettu yrittää keksiä jotain onnettomia juttuja peittääksesi sitä, niin noloa. Kyllä se paremman auton valinta liittää varallisuustasoon aika vahvasti ja kummasti ihminen joka on fiksumpi, koulutetumpi ja älykkäämpi on myös varakkaampi kuin Suolessa provoileva ja kadehtiva reppana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe