Valtiovarainministeri Purra: Hyvinvointia- lueet "pirullinen työmaa" ja "menoauto- maatti"
Juoma ja -valehteluautomaatti
Varmaan vituttaa kun
Kaupungin hallitus varapuheenjohtaja teki mitä Riikka Purra käski ja epäonnistui
Itse on kävelevä
12
78
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on Riikka Purralla
Vastassa Mi College of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA koulu
Ja sen omistaja ESP kitarafiman perustaja ja omistaja Japanista- Anonyymi
Ja sieltä saan 3000-6000e
Stipendiä
Niin että Riikka Purra ja Perussuomalaiset
Saa niellä syytteet uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot valeet - Anonyymi
2021 olohuoneella
Näki mikä oli juonen nimi
Valheella itse kaupungin hallitus varapuheenjohtajaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2021 olohuoneella
Näki mikä oli juonen nimi
Valheella itse kaupungin hallitus varapuheenjohtajaksi2021 Suomi 24varkaus kirjoituksista tehdyissä rikosilmoitusissa
Jo sanottiin
Ei saa kirjoittajaa selville pitää olla Helsingin käräjäoikeus päätös esitutkintalaki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2021 Suomi 24varkaus kirjoituksista tehdyissä rikosilmoitusissa
Jo sanottiin
Ei saa kirjoittajaa selville pitää olla Helsingin käräjäoikeus päätös esitutkintalakiJa nyt 2025
Vaaleissa tulee seinä vastaan
Nimittäin
Et syytä Mi College of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA koulun oppilasta
Mistään tai oma maineesi menee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt 2025
Vaaleissa tulee seinä vastaan
Nimittäin
Et syytä Mi College of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA koulun oppilasta
Mistään tai oma maineesi meneeEi paljon Riikka Purrat
Auta USA;ta vastaan
Jos joku Rocky Athlas John Mayal Blueshakers kitaristi seuraa minua Instagramissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon Riikka Purrat
Auta USA;ta vastaan
Jos joku Rocky Athlas John Mayal Blueshakers kitaristi seuraa minua InstagramissaEi niinkään hyvää soittoa
Rocky Athlas John Mayal Blueshakers kitaristi seuraa minua Instagramissa
Piti soitosta
Ei niinkään hyvää soittoa 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niinkään hyvää soittoa
Rocky Athlas John Mayal Blueshakers kitaristi seuraa minua Instagramissa
Piti soitosta
Ei niinkään hyvää soittoa 🤣Rocky Athlas Stevie Ray Vaughan Jimmy Vaughan ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rocky Athlas Stevie Ray Vaughan Jimmy Vaughan ystävä
Ei varmaan ymmärrä kitaran soitosta vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ymmärrä kitaran soitosta vai mitä?
Kyrsiihän se kaupungin päättäjää
Museon omistajaa
Soisalon opisto rehtoria
Kun tavis pääsee opiskelemaan verkossa kolme vuotta MI college of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA kouluun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyrsiihän se kaupungin päättäjää
Museon omistajaa
Soisalon opisto rehtoria
Kun tavis pääsee opiskelemaan verkossa kolme vuotta MI college of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA kouluunNäin ne köyhät tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ne köyhät tekee
Olen kaupungin valtuustossa
Silti vali vali vali vali vali vali vali
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484