Renault näyttää mallia miten tehdään loistava pieni katumaasturi!

Anonyymi-ap

12

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina Rellu on ollut parempi Toyotaa.

• Anonyymi

Mikä tahansa on Toyotaa parempi. Renault on nykyisin parempi kuin Volvo tai VW.

• Anonyymi

Ihmetyttää noiden hybridien maantiekulutus. Oma kompakti bensa-pikkuturbo SUV ilman mitään hybridisointeja menee 80/100 maantiellä nopeusrajoitusten mukaisesti ajaen 4:lla alkavilla kulutuksilla (4,7-4,9) kesät talvet. Kaupunkiajossa sitten menee vähän enemmän.

• Anonyymi

Euro kakkia koko rahalla.🤭

• Anonyymi

Tojota se kakkia on, ei euromerkit. Istuppa noihin autoihin, kokeile ergonomiaa, sisustuksen laatua ja muotoilua, naputtele ulkopeltejä (tojossa paperin ohutta) ja aja lenkki kovia nopeuksia motarilla. Koet taatusti että tojota on ala-arvoinen vehje.

• Anonyymi

Kuka ostaa hybridin vuonna 2024, jossa on automaattilaatikko? No minäpä vastaan, sellainen tollo, joka ei ymmärrä hybriditekniikasta mitään tai ei jaksa ottaa selvää!

• Anonyymi

Kuka ostaa hybridin tai ladattavan hybridin, kun samalla rahalla saa täyssähköauton. Toyotan kalleimmat malliversiot ovat ihan sikahintaisia. Perusmallissa ei ole edes led-ajovaloja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ostaa hybridin tai ladattavan hybridin, kun samalla rahalla saa täyssähköauton. Toyotan kalleimmat malliversiot ovat ihan sikahintaisia. Perusmallissa ei ole edes led-ajovaloja!

Kerro mulle sähköauto, johon saa vetokoukun ja kattotelineet ja sillä pääsee 600 km kelissä kuin kelissä. No semmoista sähköautoa ei vielä ole olemassakaan, mutta todella hyviä kyllä jo löytyy. Hinta vaan nousee päälle 60t€. Kaikenlaisia pikkupaska akkuisia on monella merkillä saatavissa, mutta olen todennut itse sähköautoista kiinnostuneena ne melko hankaliksi omistaa sekä käyttää ja ennen kaikkea sitten myydä kun sen aika koittaa. Esimerkiksi alle 30t€ hintaluokassa käytetyt vetokoukulliset sähköautot ovat harvassa, joissa toimintamatkaakin olis jonkin verran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro mulle sähköauto, johon saa vetokoukun ja kattotelineet ja sillä pääsee 600 km kelissä kuin kelissä. No semmoista sähköautoa ei vielä ole olemassakaan, mutta todella hyviä kyllä jo löytyy. Hinta vaan nousee päälle 60t€. Kaikenlaisia pikkupaska akkuisia on monella merkillä saatavissa, mutta olen todennut itse sähköautoista kiinnostuneena ne melko hankaliksi omistaa sekä käyttää ja ennen kaikkea sitten myydä kun sen aika koittaa. Esimerkiksi alle 30t€ hintaluokassa käytetyt vetokoukulliset sähköautot ovat harvassa, joissa toimintamatkaakin olis jonkin verran.

Mites Yariksen tai C-HR vetokyky?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää usein vedellä peräkärryä pysähtymättä 600 km, niin kannattaa hankkia pakettiauto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites Yariksen tai C-HR vetokyky?

Ei kiinnosta, mutta Civic ja ZR-V 600 kg jarruton vetopaino riittää mulle.

• Anonyymi

Moottori ulisee kierroksilla.🧑‍🔧

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe