Yaris Cross tai C-HR ovat kaukana takajunassa vs. Renault:
https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/3dc13927-c8e1-46f4-9518-62b3a615505e
Toimittajakin ihastui ja pitää arjen loistoautona! Toyotalle on paljon opittavaa.
Renault näyttää mallia miten tehdään loistava pieni katumaasturi!
12
212
Vastaukset
- Anonyymi
Aina Rellu on ollut parempi Toyotaa.
- Anonyymi
Mikä tahansa on Toyotaa parempi. Renault on nykyisin parempi kuin Volvo tai VW.
- Anonyymi
Ihmetyttää noiden hybridien maantiekulutus. Oma kompakti bensa-pikkuturbo SUV ilman mitään hybridisointeja menee 80/100 maantiellä nopeusrajoitusten mukaisesti ajaen 4:lla alkavilla kulutuksilla (4,7-4,9) kesät talvet. Kaupunkiajossa sitten menee vähän enemmän.
- Anonyymi
Euro kakkia koko rahalla.🤭
- Anonyymi
Tojota se kakkia on, ei euromerkit. Istuppa noihin autoihin, kokeile ergonomiaa, sisustuksen laatua ja muotoilua, naputtele ulkopeltejä (tojossa paperin ohutta) ja aja lenkki kovia nopeuksia motarilla. Koet taatusti että tojota on ala-arvoinen vehje.
- Anonyymi
Kuka ostaa hybridin vuonna 2024, jossa on automaattilaatikko? No minäpä vastaan, sellainen tollo, joka ei ymmärrä hybriditekniikasta mitään tai ei jaksa ottaa selvää!
- Anonyymi
Kuka ostaa hybridin tai ladattavan hybridin, kun samalla rahalla saa täyssähköauton. Toyotan kalleimmat malliversiot ovat ihan sikahintaisia. Perusmallissa ei ole edes led-ajovaloja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ostaa hybridin tai ladattavan hybridin, kun samalla rahalla saa täyssähköauton. Toyotan kalleimmat malliversiot ovat ihan sikahintaisia. Perusmallissa ei ole edes led-ajovaloja!
Kerro mulle sähköauto, johon saa vetokoukun ja kattotelineet ja sillä pääsee 600 km kelissä kuin kelissä. No semmoista sähköautoa ei vielä ole olemassakaan, mutta todella hyviä kyllä jo löytyy. Hinta vaan nousee päälle 60t€. Kaikenlaisia pikkupaska akkuisia on monella merkillä saatavissa, mutta olen todennut itse sähköautoista kiinnostuneena ne melko hankaliksi omistaa sekä käyttää ja ennen kaikkea sitten myydä kun sen aika koittaa. Esimerkiksi alle 30t€ hintaluokassa käytetyt vetokoukulliset sähköautot ovat harvassa, joissa toimintamatkaakin olis jonkin verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mulle sähköauto, johon saa vetokoukun ja kattotelineet ja sillä pääsee 600 km kelissä kuin kelissä. No semmoista sähköautoa ei vielä ole olemassakaan, mutta todella hyviä kyllä jo löytyy. Hinta vaan nousee päälle 60t€. Kaikenlaisia pikkupaska akkuisia on monella merkillä saatavissa, mutta olen todennut itse sähköautoista kiinnostuneena ne melko hankaliksi omistaa sekä käyttää ja ennen kaikkea sitten myydä kun sen aika koittaa. Esimerkiksi alle 30t€ hintaluokassa käytetyt vetokoukulliset sähköautot ovat harvassa, joissa toimintamatkaakin olis jonkin verran.
Mites Yariksen tai C-HR vetokyky?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitää usein vedellä peräkärryä pysähtymättä 600 km, niin kannattaa hankkia pakettiauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites Yariksen tai C-HR vetokyky?
Ei kiinnosta, mutta Civic ja ZR-V 600 kg jarruton vetopaino riittää mulle.
- Anonyymi
Moottori ulisee kierroksilla.🧑🔧
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882