mutta silti haaveilen sellaisesta.
Varhaisihminen kulki aina alasti Afrikan lämpimissä oloissa. Ei sillä päätä vaivattu, sillä se oli ainoa mahdollisuus. Muuttovirran mukana kylmemmille seuduille tuli pakolliseksi käyttää vaatteita, joiden käyttö on levinnyt jo Afrikkaankin.
Vaan on meillä tilanteita varsinkin kesällä, jolloin vaateita ei tarvitse, yhteissaunominen, uiminen, auringonotto ja mökkeily jo sinänsä. Mutta kuinka valtavasti henkistä energiaa menee keskusteluihin, kun otetaan kierrellen ja kaarrellen selkoa, kenelle se sopii?
Toivoisi, vaikkei ole mitään syytä odottaa, että tulisi kuin alkuihmisellä aika, jolloin kaikki olisi niin selvää, ettei tarvitsisi hitustakaan keskustella. Vierailullekin kun mentäisiin, olisi ilman muuta selvää, että riisuttaisiin alastomaksi, kun on tutustuttu oloissa, kuten seurakunnan kerhossa, jossa ei ole voinut olla alasti.
Kun meille tuli mökille naispuolinen yllätysvieras, jota emme aikaisemmin olleet tavanneet, ja oli aurinkoinen ja lämmin päivä, hän ilman selittelyä riisui kokonaan alasti. Niin, mutta jatkossa kävikin ilmi, että hän oli sekä fiksu, kaunis, että miellyttävä. Tällainen on hyvin harvinaista, ei kuitenkaan itse alastomuus, vaan siitä sopiminen ja keskustelu.
"Vain haaveeksi pelkäksi jää se." Laulusta Musta Rudolf.
Tiedän, ettei paluu seksikulttuurissa ole mahdollinen...
5
304
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Nyky aikainen uudempi nudismi on tuon jäljillä voimakkaasti.
Me ainaskin nautitaan vaimon kanssa alastomuudesta ja vaimo rakastaa kun miehet häntä alastomana katselevat.
Euroopassa on paljon yleisempää kuin täällä.
Täällä ei edes uskalleta asiasta oikein puhua.
Tänne tekisi hyvää saada saksalais tyyppinen alaston kylpylä missä saisi nakuilla, olla esillä ja myös katsella muita alasti.- Anonyymi
Naiset usein tykkäävät enemmän näytellä itseään kuin miehet.
- Anonyymi
Totta oli aikoinaan! Miehet yhtyivät useiden kymmenien naisten kanssa eikä naiset pistäneet vastaan.
- Anonyymi
Jahas taas tää pikkupoika on kommentoimassa joka saitilla ja vaippa vieläkin märkänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795445
- 1263877
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413636- 663334
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262838Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72359- 242131
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4381707Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91608