mutta silti haaveilen sellaisesta.
Varhaisihminen kulki aina alasti Afrikan lämpimissä oloissa. Ei sillä päätä vaivattu, sillä se oli ainoa mahdollisuus. Muuttovirran mukana kylmemmille seuduille tuli pakolliseksi käyttää vaatteita, joiden käyttö on levinnyt jo Afrikkaankin.
Vaan on meillä tilanteita varsinkin kesällä, jolloin vaateita ei tarvitse, yhteissaunominen, uiminen, auringonotto ja mökkeily jo sinänsä. Mutta kuinka valtavasti henkistä energiaa menee keskusteluihin, kun otetaan kierrellen ja kaarrellen selkoa, kenelle se sopii?
Toivoisi, vaikkei ole mitään syytä odottaa, että tulisi kuin alkuihmisellä aika, jolloin kaikki olisi niin selvää, ettei tarvitsisi hitustakaan keskustella. Vierailullekin kun mentäisiin, olisi ilman muuta selvää, että riisuttaisiin alastomaksi, kun on tutustuttu oloissa, kuten seurakunnan kerhossa, jossa ei ole voinut olla alasti.
Kun meille tuli mökille naispuolinen yllätysvieras, jota emme aikaisemmin olleet tavanneet, ja oli aurinkoinen ja lämmin päivä, hän ilman selittelyä riisui kokonaan alasti. Niin, mutta jatkossa kävikin ilmi, että hän oli sekä fiksu, kaunis, että miellyttävä. Tällainen on hyvin harvinaista, ei kuitenkaan itse alastomuus, vaan siitä sopiminen ja keskustelu.
"Vain haaveeksi pelkäksi jää se." Laulusta Musta Rudolf.
Tiedän, ettei paluu seksikulttuurissa ole mahdollinen...
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi
Nyky aikainen uudempi nudismi on tuon jäljillä voimakkaasti.
Me ainaskin nautitaan vaimon kanssa alastomuudesta ja vaimo rakastaa kun miehet häntä alastomana katselevat.
Euroopassa on paljon yleisempää kuin täällä.
Täällä ei edes uskalleta asiasta oikein puhua.
Tänne tekisi hyvää saada saksalais tyyppinen alaston kylpylä missä saisi nakuilla, olla esillä ja myös katsella muita alasti.- Anonyymi
Naiset usein tykkäävät enemmän näytellä itseään kuin miehet.
- Anonyymi
Totta oli aikoinaan! Miehet yhtyivät useiden kymmenien naisten kanssa eikä naiset pistäneet vastaan.
- Anonyymi
Jahas taas tää pikkupoika on kommentoimassa joka saitilla ja vaippa vieläkin märkänä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as953638Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273159- 583125
- 612915
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642740Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542717On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632474Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452142
- 692138