Taksit eri jonoihin

Anonyymi-ap

Voisiko Jyväskylässä taksiyhdistys, (jos sellainen on), tms. järjestellä ulkomaalaistaustaiset kuljettajat hieman eri paikkaan kuin suomalaiset kuljettajat?
Näin asiakkaallakin olisi helpompi valinta.

28

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tummemmat autot voisivat päivystää Kuokkalan torilla.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät asukki

• Anonyymi

Ei osu eikä uppoa rasistin typerä aloitus

• Anonyymi

Ei ole kuules rasismia muilla kuin teillä miten kohtelette asiakkaita ja suomea sekä suomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuules rasismia muilla kuin teillä miten kohtelette asiakkaita ja suomea sekä suomalaisia.

Naiset liian helppoja ja tyrkyllä legginseissään.

• Anonyymi

Näin ! En ikinä mene matujen kyytiin !

• Anonyymi

Kävele sitten!

• Anonyymi

Kun soitan Jytaxilta auton olen sanonut aina keskukselle, että haluan Suomalaisen kuskin ja näin on aina ollutkin.

• Anonyymi

Mutis yrittää ruikuttaa väliin, hehehe. Mites lentävä matto kiihtyy, hihihi.

• Anonyymi

Katso peiliin.

• Anonyymi

Kela pummi ei muuten ole Suomen valtion kansalainen eikä vanhukset ja sairaat joilla on kelan taksi ale lääkäriin tai sairaalaan. Koita rasisti valita sanojasi. Suomen veronmaksajat oli täällä ennen sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutis yrittää ruikuttaa väliin, hehehe. Mites lentävä matto kiihtyy, hihihi.

Uhraavat lampaita parvekkeella ei osteta mitään niiden ruokia ikinä. Hyi.

• Anonyymi

Nythän on tekeillä persujen toimesta laki jossa rekisterikilven värin perusteella voi valita luotettavan suomalaisen taksin.

• Anonyymi

Tuleeko aavikkotakseihin sitten pelkkä musta lätkä?

• Anonyymi

Limagullin kuva pystyasennossa.

• Anonyymi

Camelin Häntä on niissä merkkinä uiiii

• Anonyymi

Pysytäänpäs asiassa, eli taksin turvallisuudessa.

• Anonyymi

Taksi vie seksin luo.

• Anonyymi

Matutakseihin pakollinen hygieniaväliseinä kuljettajan ja asiakkaan väliin. Maksupääte voi olla takanakin.

• Anonyymi

Uhrannut vuohipukin RAM Jumalalle Egyptiin.

• Anonyymi

Minä en mee koskaan suomalaisen kuljettamaan taksiin..Yäk pervoja.

Tintti 88

• Anonyymi

Ei niin. Vanha harppu ja virtsankarkailua. Yrjöilee usein.

• Anonyymi

Juu hyvä idea ja asiakas saa valita itse minkä kyydin ottaa ja tarkastaa kuskin aikeet ja kunnon. Osaako suomea ja onko käynyt kurssit antaako kuitin. Ovat vanhuksia huijanneet hinnoissa.

• Anonyymi

Eihän ne osaa edes lukea karttaa. Ei tiedä katujen nimiä eikä mitään. Ei niille rahaa saa antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ne osaa edes lukea karttaa. Ei tiedä katujen nimiä eikä mitään. Ei niille rahaa saa antaa.

Minun pankkikorttiini ei kumikamelikuski koske.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pois taksikuskin osata lukea kartta vuonna 2024 ?
        Takseissa on navigaattorit.

• Anonyymi

Minä tilaan taksin kun, se on rehellinen. Eikä mikään sähköpässi akan rahastaja.

• Anonyymi

Navigaattoriakin pitää osata lukea ja ymmärtää mitä se sanoo. Hutulähtöiseltä hottetotilta se ei onnistu.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5320
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2606
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      270
      2463
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2379
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1804
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      228
      1547
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      54
      1151
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90
      1076
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1073
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      85
      1060
    Aihe