Raahen Edunvalvonta

Anonyymi-ap

Raahen Edunvalvonta yksi irvikuvalafka PERKELE!! ei anneta käteistä tarpeeseen ostolupaa vaan tyrkytetään sen ne työntäköön syvälle perseeseensä,jos sieltä ei rahaa tipu niin soitot niissä merkeissä loppuu kokonaan tähän(kyytiraha ja joka keskiviikkoinen käyttöraha näitä niiden loppuminen ei koske) mutta muun käteisen pyytämistä kyllä taitaa olla yhteistyön loppu tätämenoa edessä ellei kuviot perinpohjin muutu näin on näreet saatana, niin karvas on vaikutelma tuosta paikasta selittää kyllä osataan seli seli vittu vetäkää käteen jos ei ota yhtään eteen.

5

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noin se on.olen kuullut edunvalvonnasta huonoa vaan no tämä Raahen Sote on ihan täysi floppi eli paska.sielläkin hyvä veli vaan kukoistaa no tämä kaupunki on tämmöinen.ei ole oikeastaan mitään.tehdään juttua raahenriepuun aivan mistä vaan ja oho onpa se muka hyvä ja paras ihmetellään sitten.valittu väärät henkilöt väärille paikoille.sitä se hyvä veli on.eivät tajua muusta kuin matuista ja typerästä pesäpallosta.hyvä Raahe ja eläköön kauan hyvä veli aate perseissänne.

• Anonyymi

Näppäilivät vahingossa 80 euroa vaikka summan piti olla vain 8 euroa mutta nyt nämä SAATANAN PERSEMULKUT!! siihen 80 euroon vedoten kieltäytyvät laittamasta tarvittavaa rahaa tilille.Jos tämä peli jatkuu kuten nyt näyttää käyvän niin minä antaisin/annan potkut molemmille sekä edunvalvojalle että hänen sihteerilleen ei auta hyvittelypuheet yhtään se on raaka peli Ranualla niin kuin sanotaan ei uppoa selitykset enää.Halusin tuoda tämän mätäpaiseen kaikkien tietoon hyvävelisysteemi hevon vittuun siihen 80 euroon tuijottavat varmaan vielä ensi vuonnakin kuin Raamattuun elleivät saa kunnon HERÄTYSTÄ!!!ja sen ne tottavie saavat kun minä pistän tapahtumaan kyllä sen jälkeen kyyti on kylmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näppäilivät vahingossa 80 euroa vaikka summan piti olla vain 8 euroa mutta nyt nämä SAATANAN PERSEMULKUT!! siihen 80 euroon vedoten kieltäytyvät laittamasta tarvittavaa rahaa tilille.Jos tämä peli jatkuu kuten nyt näyttää käyvän niin minä antaisin/annan potkut molemmille sekä edunvalvojalle että hänen sihteerilleen ei auta hyvittelypuheet yhtään se on raaka peli Ranualla niin kuin sanotaan ei uppoa selitykset enää.Halusin tuoda tämän mätäpaiseen kaikkien tietoon hyvävelisysteemi hevon vittuun siihen 80 euroon tuijottavat varmaan vielä ensi vuonnakin kuin Raamattuun elleivät saa kunnon HERÄTYSTÄ!!!ja sen ne tottavie saavat kun minä pistän tapahtumaan kyllä sen jälkeen kyyti on kylmää.

Se on rikosilmoitus ja välittömästi potkut! selittelyiden aika on ohi niitä EN ENÄÄ KUUNTELE!!!edunvalvoja sihteerinsä kanssa KYLMÄKOSKELLE!!!tai johonkin muuhun vankilaan.Ei perkele saatana viitsi aina vittu veljiltä olla pyytämässä rahaa/kyytiä ettei vaan hyväveli ole sen edunvalvontatoimiston väen voidellut toimintakeskus kuutinkin porukka samassa juonessa jumalauta mukana ei voi kumpaankaan tahoon enää YHTÄÄN LUOTTAA!!minä kyllä pyytäisin MOT:tä tekemään tästä Raahen hommasta ohjelman kyllä mahtaisi olla todella kiinnostava syväluotaus näistä virassa olevista kriminaaleista ja vammaisen kyykyttäjistä,katsotaanpa vain niin kyllä kohta puntit tutisee ja heikot on housuissa kun koko vyyhti tulee ilmi kaikessa kauheudessaan Hyväveli 100-Vammainen 0!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on rikosilmoitus ja välittömästi potkut! selittelyiden aika on ohi niitä EN ENÄÄ KUUNTELE!!!edunvalvoja sihteerinsä kanssa KYLMÄKOSKELLE!!!tai johonkin muuhun vankilaan.Ei perkele saatana viitsi aina vittu veljiltä olla pyytämässä rahaa/kyytiä ettei vaan hyväveli ole sen edunvalvontatoimiston väen voidellut toimintakeskus kuutinkin porukka samassa juonessa jumalauta mukana ei voi kumpaankaan tahoon enää YHTÄÄN LUOTTAA!!minä kyllä pyytäisin MOT:tä tekemään tästä Raahen hommasta ohjelman kyllä mahtaisi olla todella kiinnostava syväluotaus näistä virassa olevista kriminaaleista ja vammaisen kyykyttäjistä,katsotaanpa vain niin kyllä kohta puntit tutisee ja heikot on housuissa kun koko vyyhti tulee ilmi kaikessa kauheudessaan Hyväveli 100-Vammainen 0!!

Hyvävelisysteemi PITÄÄ kokonaan lopettaa,kitkeä ja katkaista vaikka tuntuisi kuinka vittumaiselta se on heikkoja kohtaan TODELLA!!epäreilu ja syrjivä hyvävelisysteemi on kuin mafia joka on rikollisjärjestö,olisi kiva tietää mitä tahoja siinä on mukana ja kuinka laaja verkosto se on? Heikommista ei välitetä vittuakaan kunhan itsellä menee hyvin voi JUMALAUTA PERKELE!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvävelisysteemi PITÄÄ kokonaan lopettaa,kitkeä ja katkaista vaikka tuntuisi kuinka vittumaiselta se on heikkoja kohtaan TODELLA!!epäreilu ja syrjivä hyvävelisysteemi on kuin mafia joka on rikollisjärjestö,olisi kiva tietää mitä tahoja siinä on mukana ja kuinka laaja verkosto se on? Heikommista ei välitetä vittuakaan kunhan itsellä menee hyvin voi JUMALAUTA PERKELE!!!

Presidentille valituskirje niin alkavat tutkimaan Raahen meininkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe