Tämäkin oli odotettavissa. Laitetaan rahat menemään ja poistutaan maisemista...
https://www.orimattilansanomat.fi/os-tanaan/konkari-jarmo-keskevaarin-poliittinen-ura-paattyy/
Toinen Henna mies jättää Orimattila
25
698
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.olanextraa.fi/nakoislehti/OE_0720.pdf
Takinkääntäjistä puheenollen:
Ville Erolan puheenvuorojäi medialta pimentoon…
Kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen Ville
Erola (ps) katselee maailmaa koko Orimattilan kannalta
ja huomioi myös kylien elävyyden. Ville piti puheenvuoron, jossa hän esitti yhteiskoulunrakentamisen siirtämistä. Hänen näkemystään ei kuitenkaan
noteerattu millään tavoin ja paikallinen mediakin ”unohti”
Villen tärkeän ja rakentavan puheenvuoron. Extraa pyysi puheen Villeltä ja tässä se on vihdoinkinkaikkien nähtävänä.
Hyvät päättäjät!
Kouluverkkoasiaa on yritetty viime aikoina kiireellä vääntää,
ilman todellisia laskuja kuluista tai säästöistä, joita kyseiset
esitykset mahdollisesti aiheuttavat. Koska aiemmissa puheenvuoroissa on korostunut se, että kuljetuskustannukset
kyliltä keskustaan ei näyttele suurta roolia, ehdotankin,
että käännetään pakka toisin päin. Täytetään kyläkoulut,
ei rakenneta uutta Yhteiskoulua, vaan tehdään Jokivarren
koulusta pelkkä yläkoulu. Jokivarren oppilaat, jotka tällä
hetkellä tulevat Pakaan ja Niinikosken suunnalta voitaisiin
ajaa samalla ajalla ja kustannuksilla Vuorenmäen koululle,
Heinämaan porukka Kuivannon kouluun, Arolan alueen
lapset ohjattaisiin Tönnöön, Lintulan lapset Virenojalle jne.
Oppilasmäärien vähennys tulevina vuosina mahdollistaa
tämän kaltaisen uudelleen jaottelun ilman, että Yhteiskouluun
tarvitsee budjetoida yli 20 miljoonaa ja kylät säilyttäisivät
elävyytensä koulujen toimiessa harrastuspaikkana iltakäytölle ja niitä ei tarvitsisi lakkauttaa.
Jokivarren koulua on suunniteltu remontoitavaksi 2030,
jolloin voisi uudelleen harkita millainen koulu keskustaan
tarvitaan, onko se yksi yhtenäiskoulu vai pelkkä yläkoulu.
Seuraavat kolme vuotta voinee parakit toimia yläkouluna,
kunnes oppilasmäärät ovat laskeneet, koska niistä on jo
sopimus tehty.
Ville Erola, 8.6.2020- Anonyymi
Hyvä nosto. Erola on takinkäännön Suomen mestari.
- Anonyymi
Ensin Kalle lähti käpälämäkeen janyt Jammu tekee saman. Henna rojekti meni täysin metsään näiltä "päättäjiltä.
- Anonyymi
No jotain hyvää nuokin saivat aikaan kun pois lähtee.
- Anonyymi
On nääämä orimattilan poliitikot tai mitä lienevät varsin kehnoa sakkia. Joka puolueessa täysin osaamatonta porukkaa kaikki. Päälle vielä saman kaltaiset virkamiehet.
- Anonyymi
Onneksi persut ovat onnistuneet niin kunta kuin valtakunnan politiikassa. Tv Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi persut ovat onnistuneet niin kunta kuin valtakunnan politiikassa. Tv Jari
Kiitos Jari kun pidät persujen lippua korkealla. T. Kalle
- Anonyymi
Kitos kun tätä ketjua ei ole pilannut se Lahdesta palannut joka ketjun valittaja.
- Anonyymi
Yritätkö väittää että joku ketju olisi mätä?
- Anonyymi
Nämä Hennan puuhaajat tulee saattaa vastuuseen teoistaan. Yli 20 miljoonaa euroa on korvattava takaisin kaupungille.
- Anonyymi
Samaa mieltä MOT kaivamaan arkistoja katsotaan kuka maksoi mitä ja kenelle?
Hyvä veliii - Anonyymi
vieläkö ville jatkaa??? vieläkö kansa ostaa jatkuvan kusetuksen???
- Anonyymi
Ei ennää ainakaan minun ääntäni saa. Onneton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ennää ainakaan minun ääntäni saa. Onneton.
eiköhän höynäytettäviä riitä. tällä kaudella meni kaikki periaatteet miehellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eiköhän höynäytettäviä riitä. tällä kaudella meni kaikki periaatteet miehellä.
Näin kävi että puheet ja teot eivät kohdanneet. Toivottavasti tippuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kävi että puheet ja teot eivät kohdanneet. Toivottavasti tippuu
Tippuu jollei unilukkari saa hereille.
- Anonyymi
Kyllä Suomen kansa tietää. Rosvot kiinni!
- Anonyymi
Orimattilan Henna vouhottajat ja päättäjät pääsee kuin koira veräjästä. Heillä ei ole mitään vastuuta mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattilan Henna vouhottajat ja päättäjät pääsee kuin koira veräjästä. Heillä ei ole mitään vastuuta mistään.
Orimattila on vuosien saatossa möhlinyt paljon asioita. Menetetty useita isoja yrityksiä kun ei ole osattu neuvotella eikä huolia niitä. Osaamattomia päättäjiä ja virkamiehiä on ollut asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattila on vuosien saatossa möhlinyt paljon asioita. Menetetty useita isoja yrityksiä kun ei ole osattu neuvotella eikä huolia niitä. Osaamattomia päättäjiä ja virkamiehiä on ollut asialla.
Toi Prismahan on ihan kauhea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi Prismahan on ihan kauhea.
Ei Prisma vaan Erkkonkatu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Prisma vaan Erkkonkatu.
Vaikea erottaa näitä, kun ne on SAMASSA paikassa.
- Anonyymi
Jammu voi rauhassa häipyä Lahteen, kun ei tehnyt niin paljon vaurioita kuin Kalle,joka luikki pakoon Lammille. Luultiin silloin, että päästiinpäs Kallesta mutta nii vaan tuli toinen Kalle tilalle. Ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Tämä on mielenkiintoinen projekti, jossa aikanaan kaikki Orimattilan puolueet olivat kiimassa Hennan rakentamisen puolesta. Joten on turha osoittaa sormella pelkästään kokoomusta ja Kallea, vaan nähdä totuus.
- Anonyymi
Tämä totta. Persutkin käänsivät takkinsa ja ovat nykyisin Hennaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569