Tällä palstalla ilmenee monen monta eri identiteettiä, noin kolminkertainen eri identiteettien määrä kuin itse kommentoijia.
Pääartistin identiteetti on sekoitus kaikkia mahdollisia identiteettejä maustettuna täydellisellä idioottimaisuudella ja omanapanarsismilla.
Se mitä tämä kirpunkikkare tuottaa oma minääÄÄnsä, niin todellisuudessa kyseisen henkilön täytyisi elää yhden päivän aikana noin 4 päivää, että elämänkertansa olisi todellisuutta.
Mutta kaikkihan on mahdollista haaveilluusioelämässä ja internetissä perusteella, että MinÄ sanon.
Oma ja omaksuttu identiteetti.
18
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen laatii alituiseen omakuvaa omasta mielestään itsestään ja julkaisee sitä jatkuvalla syötöllä myös laatien vastaavia omista lapsistaan Pattayan matkailupalstalle anonyyminä puskistaan, niin ainakin minulle se osoittaa, että kyseisen ihmisen käsitys omasta itsestään on erittäin vääristynyt.
Maailma olisi tuplasti parempi jos ihmiset todellisuudessa olisivat sellaisia kuin omasta mielestään ovat. - Anonyymi
Just näin, posso arskakin yrittää kirjoitella monella eri persoonalla. Oli taxiteroa zaphoppia ja monta muuta eri persoonaa.
- Anonyymi
Minä pidän tätä vuosilukuhenkilöä myrkyllisenä tunnevampyyrinä ja viittaan seuraavaan:
Psykologi Albert J. Bernsteinin kirjoittama kirja Emotional Vampires (“Tunnevampyyrit”) käsittelee juuri näitä myrkyllisiä ihmisiä.
He pystyvät muuntamaan todellisuutta valehtelemalla ja kaksinaamaisuudella.
Yhdessä lauseessa he voivat samaan aikaan kehua sinua ja loukata sinua.
He kontrolloivat kuulijaa ja tilannetta täysin.
He käyttäytyvät eri tavalla jokaisen ihmisen kanssa, he voivat imarrella kaikkia ja vaikuttaa mukavilta, mutta suljettujen ovien takana he puhuvat muista pahaa selän takana. Heillä ei ole hitustakaan kunnioitusta muiden itsemääräämisoikeutta kohtaan. He eivät koe syyllisyyttä mistään tekemästään tai muille aiheuttamastaan pahasta. Myrkyllisillä ihmisillä on suuri kapasiteetti monimutkaisiin psyykkisiin strategioihin. He eivät välttämättä ole kovin luovia ajattelussaan, mutta pystyvät saavuttamaan tavoitteensa jatkuvasti.
Heidän puheessaan ja käyttäytymisessään on suuria eroja.
He ovat yleensä tuomitsevia ja kapeakatseisia, he eivät hyväksy muita elämäntapoja kuin omansa, he ovat itsekkäitä ja keskittyvät vain siihen, mikä on heille tärkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän tätä vuosilukuhenkilöä myrkyllisenä tunnevampyyrinä ja viittaan seuraavaan:
Psykologi Albert J. Bernsteinin kirjoittama kirja Emotional Vampires (“Tunnevampyyrit”) käsittelee juuri näitä myrkyllisiä ihmisiä.
He pystyvät muuntamaan todellisuutta valehtelemalla ja kaksinaamaisuudella.
Yhdessä lauseessa he voivat samaan aikaan kehua sinua ja loukata sinua.
He kontrolloivat kuulijaa ja tilannetta täysin.
He käyttäytyvät eri tavalla jokaisen ihmisen kanssa, he voivat imarrella kaikkia ja vaikuttaa mukavilta, mutta suljettujen ovien takana he puhuvat muista pahaa selän takana. Heillä ei ole hitustakaan kunnioitusta muiden itsemääräämisoikeutta kohtaan. He eivät koe syyllisyyttä mistään tekemästään tai muille aiheuttamastaan pahasta. Myrkyllisillä ihmisillä on suuri kapasiteetti monimutkaisiin psyykkisiin strategioihin. He eivät välttämättä ole kovin luovia ajattelussaan, mutta pystyvät saavuttamaan tavoitteensa jatkuvasti.
Heidän puheessaan ja käyttäytymisessään on suuria eroja.
He ovat yleensä tuomitsevia ja kapeakatseisia, he eivät hyväksy muita elämäntapoja kuin omansa, he ovat itsekkäitä ja keskittyvät vain siihen, mikä on heille tärkeää.Tuo on erittäin tarkka kuvaus sinusta ja pyrit ulkoistamaan kaikki ongelmasi muille, kuten nimittelemällä muita pallomahoiksi vuosikausia. Sinä olet tosin niin tyhmä, ettet onnistu muuntamaan todellisuutta sillä aina kun avaat suusi sieltä tulee ulos vain ilmiselvää höyryävää hevonpaskaa. Olet siitä outo narsisti että kehuskelet olemattomilla asioilla ja olemattomilla saavutuksilla ja olet ainoa joka juttujasi uskoo.
Pysyttelet maailman tappiin saakka omissa totuuksissasi esimerkiksi koskien Songkrania tai pankkikortteja.
Elämäntehtäväsi on ollut vuosia jo etsiä negatiivisia uutisia Pattayasta ja Thaimaasta, paisutella niitä, keksiä niitä ja sittemmin se on laajentunut se toimenkuva metsästämään jokaista joka on Pattayalla lomaillut. Aloitat heidän tietojensa selvittämisen epätoivoisesti ja keksit hädissäsi heistä tarinoita ja toistat ja toistat niitä, vaikka niissä ei ole mitään todenperää.
Oikaisut heität roskakoppaan ja jatkat omaa totuuttasi maailman tappiin saakka välillä sekoittaen sanomiset ja sanojat yhdeksi sekasopaksi jonka olet julistanut arkkiviholliseksi. Nyt olet huikentelevainen kostaja ja luottokortilla ostettua viinaa menee päivittäin kitusiin.
Sinulta on poikaparka todellisuudentaju aivan hukassa ja resurssisi riittää nettilässyttämiseen eikä mihinkään muuhun. Ei ollut kovin viisasta kertoa uutta kotiosoitettasi, jos ajattelit jatkaa uhkailemista, jonka olet jo ulottanut vaimoihin ja lapsiinkin. Tuo on itsetuhoisuuden huippu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on erittäin tarkka kuvaus sinusta ja pyrit ulkoistamaan kaikki ongelmasi muille, kuten nimittelemällä muita pallomahoiksi vuosikausia. Sinä olet tosin niin tyhmä, ettet onnistu muuntamaan todellisuutta sillä aina kun avaat suusi sieltä tulee ulos vain ilmiselvää höyryävää hevonpaskaa. Olet siitä outo narsisti että kehuskelet olemattomilla asioilla ja olemattomilla saavutuksilla ja olet ainoa joka juttujasi uskoo.
Pysyttelet maailman tappiin saakka omissa totuuksissasi esimerkiksi koskien Songkrania tai pankkikortteja.
Elämäntehtäväsi on ollut vuosia jo etsiä negatiivisia uutisia Pattayasta ja Thaimaasta, paisutella niitä, keksiä niitä ja sittemmin se on laajentunut se toimenkuva metsästämään jokaista joka on Pattayalla lomaillut. Aloitat heidän tietojensa selvittämisen epätoivoisesti ja keksit hädissäsi heistä tarinoita ja toistat ja toistat niitä, vaikka niissä ei ole mitään todenperää.
Oikaisut heität roskakoppaan ja jatkat omaa totuuttasi maailman tappiin saakka välillä sekoittaen sanomiset ja sanojat yhdeksi sekasopaksi jonka olet julistanut arkkiviholliseksi. Nyt olet huikentelevainen kostaja ja luottokortilla ostettua viinaa menee päivittäin kitusiin.
Sinulta on poikaparka todellisuudentaju aivan hukassa ja resurssisi riittää nettilässyttämiseen eikä mihinkään muuhun. Ei ollut kovin viisasta kertoa uutta kotiosoitettasi, jos ajattelit jatkaa uhkailemista, jonka olet jo ulottanut vaimoihin ja lapsiinkin. Tuo on itsetuhoisuuden huippu.Nimi, osoite ja henkilötunnus julkaistu, noilla saa jo aika paljon pahaa aikaiseksi. Myös vaimokkeen tiedoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on erittäin tarkka kuvaus sinusta ja pyrit ulkoistamaan kaikki ongelmasi muille, kuten nimittelemällä muita pallomahoiksi vuosikausia. Sinä olet tosin niin tyhmä, ettet onnistu muuntamaan todellisuutta sillä aina kun avaat suusi sieltä tulee ulos vain ilmiselvää höyryävää hevonpaskaa. Olet siitä outo narsisti että kehuskelet olemattomilla asioilla ja olemattomilla saavutuksilla ja olet ainoa joka juttujasi uskoo.
Sinulta on poikaparka todellisuudentaju aivan hukassa ja resurssisi riittää nettilässyttämiseen eikä mihinkään muuhun. Ei ollut kovin viisasta kertoa uutta kotiosoitettasi, jos ajattelit jatkaa uhkailemista, jonka olet jo ulottanut vaimoihin ja lapsiinkin. Tuo on itsetuhoisuuden huippu.Ei minä tapaan mielelläni sinut ja 2010 olisi kiva nähdä millainen ölliäinen sieltä puskasta raahautuu, puskajussukan sanoilla ei ole juurikaan merkitystä, ne on vain tyhjiä mitään tarkoittamattomia sanoja,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minä tapaan mielelläni sinut ja 2010 olisi kiva nähdä millainen ölliäinen sieltä puskasta raahautuu, puskajussukan sanoilla ei ole juurikaan merkitystä, ne on vain tyhjiä mitään tarkoittamattomia sanoja,
Jotka on laitettu peräkkäin, heikolla älyllä.
- Anonyymi
Minä olen sanonut mitä teen, eikä se ole uhkaus vaan takaisin-anto, eli sitä saa mitä tilaa.
Invahomotransu.
Fani voi kokea sen että ilmoitus läheisille on henkirikoksen suunnittelua.
Perheenisä on tevetullut tekemään .... mutta ottanee ensin tuplapiikityksen että on miehekäs olo tytöllä.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sanonut mitä teen, eikä se ole uhkaus vaan takaisin-anto, eli sitä saa mitä tilaa.
Invahomotransu.
Fani voi kokea sen että ilmoitus läheisille on henkirikoksen suunnittelua.
Perheenisä on tevetullut tekemään .... mutta ottanee ensin tuplapiikityksen että on miehekäs olo tytöllä.
> § <Kun miestä ei kiinnosta putkenpätkät naisessa ja sama mies ei liiku laisinkaan, koska sitä voi katsoa telkkarista, mutta hän ei halua tehdä sitäkään vaan sama mies haluaa osallistua kellohametanssiaisiin eikä halua että häneen tungetaan likaista peukaloa sisään.
Kerro miksi tätä miestä pitäisi kutsua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun miestä ei kiinnosta putkenpätkät naisessa ja sama mies ei liiku laisinkaan, koska sitä voi katsoa telkkarista, mutta hän ei halua tehdä sitäkään vaan sama mies haluaa osallistua kellohametanssiaisiin eikä halua että häneen tungetaan likaista peukaloa sisään.
Kerro miksi tätä miestä pitäisi kutsua?Paskat minä sinun putkistasi, kuten sanoin ölliäinen älä erota asioita viiteyheydestä... se muuttaa asiasisältöä, resupekka, vai oikein putket liikunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat minä sinun putkistasi, kuten sanoin ölliäinen älä erota asioita viiteyheydestä... se muuttaa asiasisältöä, resupekka, vai oikein putket liikunnassa.
Luulenpa kun nimet on tiedossa, ölliäiset katuvat putkiaan,,, totaalisesti, lintu nappaa helpon saaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa kun nimet on tiedossa, ölliäiset katuvat putkiaan,,, totaalisesti, lintu nappaa helpon saaliin.
Hörö ja Pimpshorny, ainakin toinen matosen kimpussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikko, kello 20:19, paikka Simonkylä, kirjoittaja evp majuri, humalatila noin 2,2 promillea, sanat sekaisin, sananlaskut sekaisin, ukko sekaisin, luottokortin limiitti lähestyy pohjaa mutta putkia katuvat kohta ölliäiset, mitä ikinä se tarkoittaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikko, kello 20:19, paikka Simonkylä, kirjoittaja evp majuri, humalatila noin 2,2 promillea, sanat sekaisin, sananlaskut sekaisin, ukko sekaisin, luottokortin limiitti lähestyy pohjaa mutta putkia katuvat kohta ölliäiset, mitä ikinä se tarkoittaakaan.
Se on se Uusiraja.
- Anonyymi
Same same but different < I > ไม่เป็นไร ?
- Anonyymi
Aloittajan mielikuvitusystävä on senssukka.
- Anonyymi
Senssun piti mennä kahville NunBallin kanssa Kämppiin.
Ei mennyt vaikka uho oli omalla tasollaan.
Onko senssu nyt puskajussi?
Miksi ei mennyt?- Anonyymi
Mielikuvituskaverin kanssa on pirullisen vaikeaa kahvitella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882