Ikuisesti ❤️.
Rakastan sua
27
1625
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta kaikki loppuu aikanaan, myös rakkaus. Timantit on ikuisia, ei rakkaus. Se loppuu viimeistään viimeiseen hengen vetoon.
- Anonyymi
Sitä liian harva uskaltaa sanoa toiselle silmästä silmään 👩❤️💋👨 näin se jää vain unelmaksi, joka harvalla tulee toteutumaan. Haaveet kaatuu, kun aikaa kuluu ja usko hiipuu ajan myötä. Uskon puute on itsellä läsnä, kuka nyt minusta olisi sillai edes kiinnostunut? Oon vain tällainen perusukko, jolla tuskin on mitään hyvää annettavaakaan toiselle.
- Anonyymi
Kuka,ketä?
- Anonyymi
Mie rakastan sinnuu ❤️
- Anonyymi
Nii mieki sinnuu ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mieki sinnuu ❤️❤️❤️
No et sie kyllä minnuu rakasta, kun et tunne minnuu. "Hän" ei vastaisi tällä samalla murteella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et sie kyllä minnuu rakasta, kun et tunne minnuu. "Hän" ei vastaisi tällä samalla murteella..
Minä vastaan noitarummulla.
- Anonyymi
Määki sua ❤️(näinkö sitten?) Mun mummu kyllä puhui tuolla murteella ja jotenkin se on sieltä lapsuudesta jäänyt että itsekin saatan vieläkin joskus vahingossa puhua samalla tavalla, eli älä ole niin varma 😀Ja ehkä hän saattaisi myös "peilata" sinua, ilmaistakseen että on tunteita ❤️🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määki sua ❤️(näinkö sitten?) Mun mummu kyllä puhui tuolla murteella ja jotenkin se on sieltä lapsuudesta jäänyt että itsekin saatan vieläkin joskus vahingossa puhua samalla tavalla, eli älä ole niin varma 😀Ja ehkä hän saattaisi myös "peilata" sinua, ilmaistakseen että on tunteita ❤️🤭
No tuo "mää" voisi olla jo vaikka sinulta (häneltä)! Missä päin mummusi eli? Oliko hän sinulle hyvin läheinen?
Itse en koskaan puhu enkä kirjoita "mä" tai "mää", koska se ei vaan tunnu minusta luontevalta missään tilanteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo "mää" voisi olla jo vaikka sinulta (häneltä)! Missä päin mummusi eli? Oliko hän sinulle hyvin läheinen?
Itse en koskaan puhu enkä kirjoita "mä" tai "mää", koska se ei vaan tunnu minusta luontevalta missään tilanteessa.Mun mummu oli pohjoisesta (Rovaniemeltä) kunnes löysi pappani joka on sieltä mistä minäkin eli P-Pohjanmaalta ja siellä elelivät sitten koko elämänsä eli olivat lähellä ja vietin mummolassa paljon aikaa pienenä. Mummu muutti taivaan kotiin kun olin ala-asteella, oisinko ollut 3 tai 4 luokalla 🤍 Mummu maalasi tauluja, lauloi kokoajan ja kutoi mattoja kangaspuilla,oli semmoinen taiteellinen, omanlaisensa persoona kuten minäkin 😀🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mummu oli pohjoisesta (Rovaniemeltä) kunnes löysi pappani joka on sieltä mistä minäkin eli P-Pohjanmaalta ja siellä elelivät sitten koko elämänsä eli olivat lähellä ja vietin mummolassa paljon aikaa pienenä. Mummu muutti taivaan kotiin kun olin ala-asteella, oisinko ollut 3 tai 4 luokalla 🤍 Mummu maalasi tauluja, lauloi kokoajan ja kutoi mattoja kangaspuilla,oli semmoinen taiteellinen, omanlaisensa persoona kuten minäkin 😀🤭
Ja hän oli sairaanhoitajana mielenterveyspuolella että hyvin sopii tämäkin kuvioon.. 😀😀
mutta minun ikävöimäni ihminen on tietääkseni itä-suomesta lähtöisin ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän oli sairaanhoitajana mielenterveyspuolella että hyvin sopii tämäkin kuvioon.. 😀😀
mutta minun ikävöimäni ihminen on tietääkseni itä-suomesta lähtöisin ❤️Kuulemma papan sukukin lähtöisin jostain pohjois-karjalasta 😊Nämä ovat mun isän vanhemmat. Äidin vanhemmat eivät tulleet niin läheiseksi mutta sillekin on syynsä.
- Anonyymi
Ei se auta, että täällä rakastaa...
- Anonyymi
Missä sitten?
- Anonyymi
Muista nyt marttyyri mumista tuntemattomille ja antaa itsestäsi hyvin tasapainoinen kuva samalla. Ehkäpä se, joksi tätä emojiäijää luulet rohkaistuu siirtämään tämän suuren rakkauden irliin
- Anonyymi
Olet mun rakas
- Anonyymi
No eikö olisi jo aika tavata?
- Anonyymi
Rakastan 💗💗💗
- Anonyymi
Miten tunnen sen?
- Anonyymi
Kaikista kasvoista käsistä huulista aina sinua sinua vain. Mun kulta rakas enkeli suojelethan mua. Ilman sua on tosi pimeetä.
- Anonyymi
En oo vielä enkeli mutta pian kyllä.
- Anonyymi
Mäkin rakastan sua ikuisesti.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Lammas määki laitumella.
- Anonyymi
Olet loman tarpeessa. Tarvitset omaa aikaa ja ihanan loman.
- Anonyymi
Nice. Olen jo raskaana kyllä. Luulisin.
- Anonyymi
Älä luovuta kirkkohäät...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113595MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701905Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768