Tavion mielestä ihmisten tasa-arvoinen kohtelu on este hyväksyä Unkarin jälleenrakentamissopimus? Persuista siis ihmisten inhimillinen kohtelu ei ole hyväksyttävää!!
Tavion hölmöily
27
466
Vastaukset
- Anonyymi
Taasen Aloittaja puhuu paskaa. Ei Taviolla ollut syynä Ukrainan jälleenrakentamisen kieltämisestä tasa-arvoon vedoten. Otapa ihan oikeasti ja selvittele syyt kieltäytymiseen ennenkuin soitat turpaasi.
- Anonyymi
Jaa, kyllä siinä niin taisi käydä. Otappa itse selville, ei auta vaikka kuinka katselisi persulasien kautta.
- Anonyymi
Ei auta persun valehtelu. Tavio töppäsi?
- Anonyymi
Ja mitä unkarin.
- Anonyymi
Tarkoitin Ukrainaa, minun virhe, mutta ei muuta asiaa.
- Anonyymi
Persu ja kristilliset vastustavat eheytyshoitojen kieltämistä eli saamaa juttua,
Toisaalta taitaa P-Pohjanmaan persuilla olla tarvetta ko. hoidoille? - Anonyymi
Eikait se suomelle/suomalaisille kuulu maksaa ukrainan jälleenrakentamista!!! Nytki kaikki soterahat viedään ukrainaan ja meiltä loppuu palvelut...
- Anonyymi
Meinaat, että meidän on oltava Putinin porukoissa?
- Anonyymi
Eikö oo huono hallitus!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö oo huono hallitus!!
Lapanen Orpo on vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että meidän on oltava Putinin porukoissa?
Mitä jos oltais ihan Suomen joukoissa niinku ennenki. Ei putinin eikä bidenin.
- Anonyymi
Ei suomalaisten rahoja tarvitse lapata joka paikkaan. Meillä on omia tarpeita niille kuten tuolla yllä on hyvin todettu.
Ei meidän tarvitse olla mitään maailman parantajia ja tukea sellaisia joukkioita, jotka ovat väkivaltaisesti vallan ottaneet, kuten Maidanilla 2014 kävi, kun Ukrainan laillinen presidentti ja hallitus aseellisesti kumottiin. Nyt seuraus siitä on tullut näiden terroristien eteen. He tulevat häviämään, ja ukrainan kansa joka on lähes 10- kertainen suomen väkilukuun verrattuna saa hoitaa omien tekojensa seuraukset.- Anonyymi
Miten Ukrainan on sopimus on rahojen lappamista? Kyse on Tavion hölmöilystä, jota suomalaiset yksimielisesti ihmettelevät. Tavio on Putinin asialla.
- Anonyymi
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Ukrainan on sopimus on rahojen lappamista? Kyse on Tavion hölmöilystä, jota suomalaiset yksimielisesti ihmettelevät. Tavio on Putinin asialla.
Demarit on putinin asialla. Kaikki vastikkeeton rahan lapiointi ulkomaille on pois Suomesta, ja siten suoraa putinin pussiin.
Sotilaallinen tuki on vielä ok, mutta sukupuoli- ja seksipsykoosinsa voi jokainen maa rahoittaa ihan itse jos ei ilman pärjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin puolella olo ei ala oleen mikään häpeä kun katsoo heidän sotamenestystä. Voittajan puolella on hyvä olla.
- Anonyymi
Tavio on oikeassa. Minkä vuoksi tämä yksi erityistä julkisuutta haluava vähemmistö, pitäisi tuoda esille jokaisen asian yhteydessä?
Tässä oli kyse humanitaarisesta jälleenrakentamisesta, jossa taviolla oli aivan oikea tärkeysjärjestys, että mm. vammaiset, lapset, vanhukset sekä naisten tasa-arvo ovat Suomen painopistealueina.
Minkähän vuoksi mitään näistä eniten apua tarvitsevista ei ole mainittu ”tasa-arvo liittouman” esityksessä?- Anonyymi
00:06
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Muualla maailmassa interseksuaaliselle feminismille ja woke öyhötykselle useilla eri vaikuttamisen ja elämän saroilla: päättäjät,yritysmaailma,urheilumaailma jne on järkiintymässä ja vetävät rahoitusta pois wokeilulta.
Tavion esiin tuoma tärkeysjärjestys vähien rahojen käyttöön on täysin oikea.
Kukin saa olla mitä yksityiselämässään onkaan,mutta kaikkea ei tule rahoittaa.
Rasismia viherkepuvasemmisto on käyttänyt poliittisena keppihevosena. Saman suuntaista woken keppihevosmeininkiä koen tässä,että rahoita wokea niin Ukrainan jälleenrakentaminen ja sodan voittaminen perustuu. Höpö höpö.
Sodan voittamisessa Ukrainaa täytyy tukea ja auttaa Tavion tärkeysjärjestyksen viitoittamana yhteiskunnan uudelleen rakentamista. Wokeilut ei kuulu tähän mitenkään,vaan ovat viemässä rahaa sukupuoli ideologioilleen lasten,vanhusten ja naisten suusta ja sitä en hyväksy.
- Anonyymi
Petosjytky. . .
- Anonyymi
Joo, onko nämä 'persut' samassa huoneessa kanssasi juuri nyt?
Kannattaa ihan oikeasti mennä käymään lääkärillä, jos 'persu'psykoosi hallitsee noin voimakkaasti elämää.
Rahan lapiointi ulkomaille on haitallista suomalaisille. Yrittäkää joskus demaritkin saada se jakeluun. - Anonyymi
Jytky persun petos. Heidän ajatusmaailmaa hallitsevat seksuaalivähemmistöt, sotkevat niillä jopa Ukrainan asiat.
- Anonyymi
Saksikäsisadistin petosjytky kurjistaa kansaa..
- Anonyymi
Joo, polttoainettakin saa puolellatoista eurolla kolmen sijaan, niin on se niin saatanan kurjaa.
'Ihmisoikeudet' ja 'ilmasto' on pelkkä olkiukko jolla lypsetään rahat niille jotka eivät niitä ansaitse.
Vassarin ulina - musiikkia korville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, polttoainettakin saa puolellatoista eurolla kolmen sijaan, niin on se niin saatanan kurjaa.
'Ihmisoikeudet' ja 'ilmasto' on pelkkä olkiukko jolla lypsetään rahat niille jotka eivät niitä ansaitse.
Vassarin ulina - musiikkia korville.Miten bensan hinta liittyy Tavion hölmöilyyn? Taas persu juoksee pakoon omiensa vastuuta. Osaako edes hävetä?
- Anonyymi
Onpas hyvä asia,kun bensan hinta on nyt matalammalla kuin edellisen viherkepuvasemmisto hallituksen aikaan,joka oli " kunnianhimoisella" vihersiirtymällä ajattamassa ihmisiä maakuoppaan.
Mukavaa on sekin,että huonoon kuntoon mennyttä tiestöä korjataan,kuopat särkee auton.
Vielä kun saisivat rikkailta lapsilisät piis ja tuon rahan ohjattua vaikka vähävaraisten asumistukiin,niin olisipa hieno asia.
Koulupoliisien lisäämistä arvostan kovasti,kiitos persut. Samoin on erittäin hyvä,että olette panostaneet poliisien lisäämiseen.
Lainsäädäntötoimissa oli huikea saavutus ajaa läpi rajalaki venäjän hybridivaikuttamista vastaan. Työ mitä olette tehneet raja-aidan kustannusten eteen,raha joka saadaan EU:sta oli mahtava saavutus ja sille tullee vielä jatkoakin. Vihdoinkin edes jotain EU maksaa Suomenkin tueksi ( onhan Suomen raja-alue samalla EU:n raja-aluetta. Kiitos kun hoidatte Suomen etua,ettekä ole puskemassa vähiä verorahojamme EU:n mielistelyyn ja ulkomaille.- Anonyymi
Taas täällä yritetään kääntää hallituksen kääpiö -en tarkoita pelkästään äly-
Mokailusta. No hän on persu.
- Anonyymi
Tavio 147cm 125kg ja myös älykääpiö jatkaa jankkaamista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579