Miten ihan

Anonyymi-ap

Oikeasti voit? Onko vointisi yhtään parempi kuin aiemmin? Mitä toivot elämästäsi?

51

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On joo vointi parempi. Jotenkin vähän toipunut järkytyksestä ja järkiintynyt ja ihan hyvin meillä sujuu. Päätin että autan häntä niin paljon kun pystyn.
      Se on oikeasti ainoa oikea tapa toimia ja rehellisyyden nimissä sainhan minäkin häneltä apua alussa.
      Päätin että tällä linjalla mennään, se on varmasti oikea tie.

      Tämä on hyvä nyt.

    • Anonyymi

      Ei mulle tää mutta sellaista seesteistä mutta hyvin rakastavaa ja intohimoista parisuhdetta nyt alkuunsa jonkun miehen kanssa jonka kanssa käy yksiin asiat kuin asiat ja toiveet ja siitä sitten. Tietysti kyllä sitä paljon muitakin juttuja elämältä toivoo, mutten niitä tähän rupea erittelemään muuten menee ikuisuus.

    • Anonyymi

      Olen zombie joka odottaa murtumistaan.

    • Anonyymi

      Olenko mielestäsi voinut joskus huonosti?

      • Anonyymi

        Kaivattunsa on ilmeisesti voinut huonosti. Ei varmaan osu sinuun ellet ole voinut huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattunsa on ilmeisesti voinut huonosti. Ei varmaan osu sinuun ellet ole voinut huonosti.

        Kai se kaivaltultaan tai tärkeältä kysyisi suoraan? Ettei vaan olisi itse jotenkin osallinen toisen ei hyvin voimiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se kaivaltultaan tai tärkeältä kysyisi suoraan? Ettei vaan olisi itse jotenkin osallinen toisen ei hyvin voimiseen.

        Palstalla kirjoittelevat yleensä ottaen ihmiset, joilla ei nimenomaan ole mahdollista kommunikoida suoraan, syystä tai toisesta. Se, että syyllistät aloittajaa joistain tuollaisesta, ei kerro mitään hänestä, mutta kertoo kyllä jotain sinusta.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla kirjoittelevat yleensä ottaen ihmiset, joilla ei nimenomaan ole mahdollista kommunikoida suoraan, syystä tai toisesta. Se, että syyllistät aloittajaa joistain tuollaisesta, ei kerro mitään hänestä, mutta kertoo kyllä jotain sinusta.

        Sivusta

        Älä puutu ja väitä luulojas jos et tiedä mistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puutu ja väitä luulojas jos et tiedä mistä kyse.

        Samat sanat sulle.


    • Anonyymi

      Voin henkisesti hyvin täällä hetkellä. Mutta kun olen jäänyt tähän palstaan koukkuun niin pahasti, ja sua haen täältä.

    • Anonyymi

      Suossa edelleen upotettuna oon.

    • Anonyymi

      Noh, olen esimerkiksi ikävissäni

    • Anonyymi

      Vointi on huomattavasti parempi nykyään, kiitos hänelle. Surin hieman hänen puolestaan menneitä aikoja ja ehdin jo säikähtää ettemme pääsisi harmittomista asioista ylitse, mutta menimme luontevasti ja jopa pienellä pilkkeellä silmäkulmassa eteenpäin. tykkään hänestä todella ihmisenä ja annan ison halauksen hänelle reippaudesta, Elämältä toivon seesteisen jakson loppumista, ja tutustumista ihanaan ihmiseen ja uusiin asioihin, miksei uusiin harrasteisiin ja lämminhenkiseen yhdessäoloon.

      https://youtu.be/Ow0R7n94hzI

      • Anonyymi

        Ihana kirjoitus 😍

        Siv.


    • Anonyymi

      Päivä kerrallaan koska energiaa ei ole

    • Anonyymi

      Hyvin. Tunnen taas ikävänkin. Tämä paikka oli myrkkyä.

    • En voi kovin hyvin.

      • Anonyymi

        Mikä sinulla on sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulla on sitten?

        Kaipa minua vähän masentaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaipa minua vähän masentaa.

        No mikä masentaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä masentaa?

        Tää mun elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää mun elämä.

        Eikö iso mies keksi mitään muuta mitä elämällään tehdä kuin esiintyä naisena ja väsäillä eri hahmoja suolistoon?


    • Anonyymi

      Avaa hieman tuota mitä toivot elämästäsi vai oletko ovin ympäripyöreän itsekeskeinen ettet kauemnas näekään.

    • Anonyymi

      Mitäpäs luulet?

    • Anonyymi

      En voi kovin hyvin.

    • Anonyymi

      Harva masentunut kai toivoo elämältään mitään. Elämä on lähestulkoon pysähdyksissä, liikkuu vain päivä kerrallaan kohti loppuaan.

      • Anonyymi

        Mitä masentuminen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä masentuminen on?

        Mikään ei tunnu miltään. Ei edes se


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Toivon selkeyttä ja tärkeitä sanoja. Ymmärrystä epätietoisuuteen.

    • Anonyymi

      Mitenköhän mahtaisi voida?
      Kiinnostaako se minkä takia ja ketä edes?

    • Anonyymi

      Juuri nyt voin paremmim kuin koskaan ennen tähän saakka. Huolettaa vain kuinka se onnistuu ja on mahdollista jatkossa.

    • Anonyymi

      Toivon vaan että Jumala toteuttaisi kauttani kaiken sen minkä tahtoo, sitten haluan pois täältä maailmasta. Ei huvita olla täällä yhtään ylimääräistä.

    • Anonyymi

      Wishing you all the best but I will not reply. Have a good life.

    • Anonyymi

      Kukin huolehtikoon omasta elämästään ja voinnistaan.

    • Anonyymi

      Vointi on vaihdellut, mutta ehkä vähän rauhoittumassa kuluneen kuukauden jälkeen.
      Toiveitakin on, niitä en täällä jaa.

    • Anonyymi

      En kerro tänne.

    • Anonyymi

      Katastrofi.
      Olit vain utelias.

    • Anonyymi

      Minä keskityn nyt vain yhteen ihmiseen en sinuun.tiedät sen itsekin.lopeta viestittely.

    • Anonyymi

      Vointi hyvä pitkää ikää

    • Anonyymi

      En toivo elämältäni yhtään mitään jos jotain tarvin keksin kyllä itse keinon kuinka sen saan hankittua toivominen kun ei auta mitään jos ei itse mitään tee

    • Anonyymi

      Hani 💚

    • Anonyymi

      Hani💛

    • Anonyymi

      Olen jollain tavalla välinpitämättömämpi kuin ennen, enkä tunne tunteita kuten aiemmin, siksi voin näennäisesti paremmin.

      • Anonyymi

        Niin juuri - tunteet mitä ne on ja paljonko irtoaa kanista? Trolololoo


    • Anonyymi

      No aikamoista kyllä! Että se varmaan siitä sitte!

    • Anonyymi

      Elämässä pitää olla vähän runkkua, mutta ei runkkuja, jos biisin muistat, etkä yhdistä heti omiin harrastuksiisi

    • Anonyymi

      Yritän pitää itseni kurissa ettei tapahdu hirveitä asioita. Olen kyllä hyvä tässä asiassa edelleen. Olen kuitenkin mennyt eteenpäin ja suunnitellut jopa 20- vuotta eteenpäin miten toimin kunhan hyvä tilaisuus vain tulee, jään historian kirjoihin ja näin olen myös esimerkki tuleville polville miten kannattaa ihmissuhteet=parisuhteet hoitaa muita ajatellen, ei hedonisesti loukaten.

      Ihan kiva olisi ettei suunnitelmaa tarvis noudattaa ja korjausliike kävisi. Tuskin tulee korjaavaa sillä miehen kiima naiseen voi olla tuhoisaa.

    • Anonyymi

      Nuorena eläkkeelle, jes.

    • Anonyymi

      Vointi on se että joka päivä miettii onko tää nyt se viimeinen päivä. Eikös kuulosta oikein kivalle?
      Eli mitähän toivoisin elämältäni?
      Muuten toivon että joku tulee kokemaan saman kuin aiheuttikin. Tuo toive on kyllä vielä jotenkin muutettavissa mikäli jotakuta huvittaa taikka haluttaa sen muuttuvan. Tai merkitsen mitään.

    • Anonyymi

      Tässä myös 0 s+ nyt tämä eli 1.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe