Se "Lihhoo Lieksasta" oli todella mahtava makuelämys.
Sen possulajin liha todella maistuu hyvältä.
Harmi kun sitä ei saa täältä Syvästä Etelästä mistään kaupasta.
Sitten se kalajuttu.
Kalaosuus oli todella herkullista minun mielestä, mutta muut maistajat piti enemmän siitä leivästä jota siinnä purkissa oli.
Hyvää se leipä minustakin oli, mutta kala oli aivan huippua.
Molempia ostaisin jos niitä löytyisi täältä kaupoista.
Molemmat oli aivan huippuja makuelämyksiä.
Kiitos Lieksalaiset.
Kamuttaja kertoo. Söin nyt Lieksasta saamani tuliaiset!
40
768
Vastaukset
- Anonyymi
Lieksalainen sipuliteemakkara on parasta
Pitääpä ostaa kumpastakin lokakuun puolella kun käyn Lieksassa. Voisin toimittaa Espooseenkin vaan joutuisimme paljastamaan henkilöllisyytemme. Minua ei tosin haittaisi ja osaisin kyllä pitää suuni kiinni. Kiinnostaisi kyllä miten läheistä sukua olemme vai onko niinkin kaukaa kuin seihtemes kirnunhuuhevesi.
- Anonyymi
Siis todellakin...? Onko tänne mahdollista rekisteröityä kahdella nimimerkillä.
Kamuttaja ja rotesti ovat yksi ja sama henkilö.
- Anonyymi
Onko mahdollista ostaa tuotteita netin kautta.
- sivusta kysymys- Anonyymi
Eikös se ollut joku Pielisen kala muistaakseni mistä Kamu kirjotti. Sen lihapuodin niemeä en muista. Oliko se jotain pangalitsa vai mitä sikaa.
- Anonyymi
Katso siitä ketjusta jossa Kamu kertoo niistä, siellä on armaan tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut joku Pielisen kala muistaakseni mistä Kamu kirjotti. Sen lihapuodin niemeä en muista. Oliko se jotain pangalitsa vai mitä sikaa.
Täältä tilaamaan
https://kauppa.pielisenkala.fi/
- Anonyymi
Mikä kalajuttu ?
- Anonyymi
Lue ja ymmärrä!
- Anonyymi
Parasta lihaa saa Hesburgerista, onko milloin aukeamassa lieksaan?
- Anonyymi
Paras liha on aina luun välissä,saako semmoista lihaa Lieksasta?
- Anonyymi
Oliko niin hyvee jotta et oo vieläkää raskinu käyvä pacckalla?
- Anonyymi
Miksei kukaan markkinoi niitä täällä Tampereen seudulla, varmana olisi menekkiä?
- Anonyymi
Sittarista Lielahdesta löytyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittarista Lielahdesta löytyy!
Älä valehtele, ei löydy ei ainakaan tänä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele, ei löydy ei ainakaan tänä ollut.
Tilaa suoraan tuottajalta.
Kyllä minä olen yhdellä nimimerkillä, turha höpistä mitään muuta. Kamuttajalla on omansa.
Hyvää on kaurakala, otinpa kokeeksi 10 purkkia Lieksan Cittarista. Leipomolla kävin kahvilla tiistaina, ei näkynyt Partalanmäen ukkoja.
- Anonyymi
Ei kukaan ostanut yhytään purkkia sitä olen toissä sitarissa
Ostettiin velipojan kanssa kumpikin, minä kymmenen purkkia ja poika muutaman. Kannattaisi myyjän vähän katsella ympärilleen ja vaikka täyttää hyllyjä. Muutama purkki sinne vielä jäi. Ensi kuussa haen lisää konsa tulen jänismetsälle.
- Anonyymi
Kaikki uivat paksussa öljyssä, maistuu pelkästään öljyltä.
Jotkut ovat yhtä mössöä. On vielä kehittämisen varaa, näin ei jatkoon.- Anonyymi
Älä sinä höpise aivan poskettomia. Ei ui öljyssä ja ovat todella herkullisia. Olen ihan itse syönyt, ja suosittelen.
Jorma Turunen.
Et ole kaurakalaa maistellutkaan jos väität että ui öljyssä. Hyvin on mureaa ja suunmyötäistä.
- Anonyymi
Onko muikut perattu, päät pois jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muikut perattu, päät pois jne.
Ne on ilmeisesti jo syntyjään päättömiä, kun ei niillä purkissa päitä ole.
Jorma Turunen.
- Anonyymi
minä join hesasta saamani tuliaiset, tulikin niistä kokovartalopuudutus.
- Anonyymi
Mangalitshasika on hyvää olen syönyt sitä monta purkkia.
Laitetaan vettä myllyyn. Kamuttaja muistaa varmaa kun oli juttua tuolla toisella palstalla eräästä lieksalaisesta kioskinpitäjästä joka oli myös isomman kauppaliikkeen palveluksessa ja sai sieltä sitten lopputilin kun teki omia bisneksiä. Onpa sukua minulle ja Sinulle.
- Anonyymi
Tunsin minäkin sen kioskimiehen.
- Anonyymi
Saas näkee tunnustaakoo Kamuttaja se ssukulaissxssekwi.
- Anonyymi
Ei semmonta maankaltasikaa ole olemassakaan, kamun keksimä murresana taaas.
- Anonyymi
Törpölle tietoa!
Mangalitzan rasva on suussa sulavan herkullista. Rasva marmoroituu lihassyiden väliin, mikä tekee lihasta täyteläisen pehmeää ja mehukasta. Raaka-aineena Mangalitzan liha on mitä parhainta. Pitkä kasvatusaika, 15-20kk tekee lihasta kauniisti marmoroituneen ja korkealaatuisen raaka-aineen, jonka koko ruho voidaan hyödyntää ruuanlaitossa.
- Anonyymi
Kuulin että kamulla on piiroislohella sikafarmi, 50 sikaa ainakin. Siellä se näitä ihmesikojaan lihottaa.
- Anonyymi
Joo kun männöö alakanavan tietä niin jo röhke kuuluu, kai ne sijat pelekee jo joulun lähestymistä, takajalat lähtöö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kun männöö alakanavan tietä niin jo röhke kuuluu, kai ne sijat pelekee jo joulun lähestymistä, takajalat lähtöö.
Kamu laittaa takajalkojen paikalle proteesit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamu laittaa takajalkojen paikalle proteesit.
Kamun possut ajelee pyörätuolilla, kun ei ole takajalkoja.
- Anonyymi
Ettei nyt kamustakin olisi kehittynyt sika(ilija) sillä onhan tunnettu tosiasia että seura tekee kaltaisekseen! Tuollaiseen suljettuun paikkaan kun telkeää itsensä sikalauman kanssa, niin ei siinä kovin paljon ihmettelemistä ole vaikka muuttuisi jo ulkonäöltään samanlaiseksi.😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei nyt kamustakin olisi kehittynyt sika(ilija) sillä onhan tunnettu tosiasia että seura tekee kaltaisekseen! Tuollaiseen suljettuun paikkaan kun telkeää itsensä sikalauman kanssa, niin ei siinä kovin paljon ihmettelemistä ole vaikka muuttuisi jo ulkonäöltään samanlaiseksi.😱
Kamuttaja on vain porukka Partalanmäen ukkoja joista puolet on mielenterveyspotilaita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784