Kamuttaja kertoo. Söin nyt Lieksasta saamani tuliaiset!

Se "Lihhoo Lieksasta" oli todella mahtava makuelämys.
Sen possulajin liha todella maistuu hyvältä.
Harmi kun sitä ei saa täältä Syvästä Etelästä mistään kaupasta.

Sitten se kalajuttu.
Kalaosuus oli todella herkullista minun mielestä, mutta muut maistajat piti enemmän siitä leivästä jota siinnä purkissa oli.
Hyvää se leipä minustakin oli, mutta kala oli aivan huippua.

Molempia ostaisin jos niitä löytyisi täältä kaupoista.
Molemmat oli aivan huippuja makuelämyksiä.
Kiitos Lieksalaiset.

40

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lieksalainen sipuliteemakkara on parasta

• Pitääpä ostaa kumpastakin lokakuun puolella kun käyn Lieksassa. Voisin toimittaa Espooseenkin vaan joutuisimme paljastamaan henkilöllisyytemme. Minua ei tosin haittaisi ja osaisin kyllä pitää suuni kiinni. Kiinnostaisi kyllä miten läheistä sukua olemme vai onko niinkin kaukaa kuin seihtemes kirnunhuuhevesi.

• Anonyymi

Siis todellakin...? Onko tänne mahdollista rekisteröityä kahdella nimimerkillä.
        Kamuttaja ja rotesti ovat yksi ja sama henkilö.

• Anonyymi

Onko mahdollista ostaa tuotteita netin kautta.
      - sivusta kysymys

• Anonyymi

Eikös se ollut joku Pielisen kala muistaakseni mistä Kamu kirjotti. Sen lihapuodin niemeä en muista. Oliko se jotain pangalitsa vai mitä sikaa.

• Anonyymi

Katso siitä ketjusta jossa Kamu kertoo niistä, siellä on armaan tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ollut joku Pielisen kala muistaakseni mistä Kamu kirjotti. Sen lihapuodin niemeä en muista. Oliko se jotain pangalitsa vai mitä sikaa.

Täältä tilaamaan
        https://kauppa.pielisenkala.fi/

• Anonyymi

• Anonyymi

Mikä kalajuttu ?

• Anonyymi

Lue ja ymmärrä!

• Anonyymi

Parasta lihaa saa Hesburgerista, onko milloin aukeamassa lieksaan?

• Anonyymi

Paras liha on aina luun välissä,saako semmoista lihaa Lieksasta?

• Anonyymi

Oliko niin hyvee jotta et oo vieläkää raskinu käyvä pacckalla?

• Anonyymi

Miksei kukaan markkinoi niitä täällä Tampereen seudulla, varmana olisi menekkiä?

• Anonyymi

Sittarista Lielahdesta löytyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittarista Lielahdesta löytyy!

Älä valehtele, ei löydy ei ainakaan tänä ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele, ei löydy ei ainakaan tänä ollut.

Tilaa suoraan tuottajalta.

• Kyllä minä olen yhdellä nimimerkillä, turha höpistä mitään muuta. Kamuttajalla on omansa.

• Hyvää on kaurakala, otinpa kokeeksi 10 purkkia Lieksan Cittarista. Leipomolla kävin kahvilla tiistaina, ei näkynyt Partalanmäen ukkoja.

• Anonyymi

Ei kukaan ostanut yhytään purkkia sitä olen toissä sitarissa

• Ostettiin velipojan kanssa kumpikin, minä kymmenen purkkia ja poika muutaman. Kannattaisi myyjän vähän katsella ympärilleen ja vaikka täyttää hyllyjä. Muutama purkki sinne vielä jäi. Ensi kuussa haen lisää konsa tulen jänismetsälle.

• Anonyymi

Kaikki uivat paksussa öljyssä, maistuu pelkästään öljyltä.
      Jotkut ovat yhtä mössöä. On vielä kehittämisen varaa, näin ei jatkoon.

• Anonyymi

Älä sinä höpise aivan poskettomia. Ei ui öljyssä ja ovat todella herkullisia. Olen ihan itse syönyt, ja suosittelen.
        Jorma Turunen.

• Et ole kaurakalaa maistellutkaan jos väität että ui öljyssä. Hyvin on mureaa ja suunmyötäistä.

• Anonyymi

Onko muikut perattu, päät pois jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko muikut perattu, päät pois jne.

Ne on ilmeisesti jo syntyjään päättömiä, kun ei niillä purkissa päitä ole.
        Jorma Turunen.

• Anonyymi

minä join hesasta saamani tuliaiset, tulikin niistä kokovartalopuudutus.

• Anonyymi

Mangalitshasika on hyvää olen syönyt sitä monta purkkia.

• Laitetaan vettä myllyyn. Kamuttaja muistaa varmaa kun oli juttua tuolla toisella palstalla eräästä lieksalaisesta kioskinpitäjästä joka oli myös isomman kauppaliikkeen palveluksessa ja sai sieltä sitten lopputilin kun teki omia bisneksiä. Onpa sukua minulle ja Sinulle.

• Anonyymi

Tunsin minäkin sen kioskimiehen.

• Anonyymi

Saas näkee tunnustaakoo Kamuttaja se ssukulaissxssekwi.

• Anonyymi

Ei semmonta maankaltasikaa ole olemassakaan, kamun keksimä murresana taaas.

• Anonyymi

Törpölle tietoa!
        Mangalitzan rasva on suussa sulavan herkullista. Rasva marmoroituu lihassyiden väliin, mikä tekee lihasta täyteläisen pehmeää ja mehukasta. Raaka-aineena Mangalitzan liha on mitä parhainta. Pitkä kasvatusaika, 15-20kk tekee lihasta kauniisti marmoroituneen ja korkealaatuisen raaka-aineen, jonka koko ruho voidaan hyödyntää ruuanlaitossa.

• Anonyymi

Kuulin että kamulla on piiroislohella sikafarmi, 50 sikaa ainakin. Siellä se näitä ihmesikojaan lihottaa.

• Anonyymi

Joo kun männöö alakanavan tietä niin jo röhke kuuluu, kai ne sijat pelekee jo joulun lähestymistä, takajalat lähtöö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kun männöö alakanavan tietä niin jo röhke kuuluu, kai ne sijat pelekee jo joulun lähestymistä, takajalat lähtöö.

Kamu laittaa takajalkojen paikalle proteesit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamu laittaa takajalkojen paikalle proteesit.

Kamun possut ajelee pyörätuolilla, kun ei ole takajalkoja.

• Anonyymi

Ettei nyt kamustakin olisi kehittynyt sika(ilija) sillä onhan tunnettu tosiasia että seura tekee kaltaisekseen! Tuollaiseen suljettuun paikkaan kun telkeää itsensä sikalauman kanssa, niin ei siinä kovin paljon ihmettelemistä ole vaikka muuttuisi jo ulkonäöltään samanlaiseksi.😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei nyt kamustakin olisi kehittynyt sika(ilija) sillä onhan tunnettu tosiasia että seura tekee kaltaisekseen! Tuollaiseen suljettuun paikkaan kun telkeää itsensä sikalauman kanssa, niin ei siinä kovin paljon ihmettelemistä ole vaikka muuttuisi jo ulkonäöltään samanlaiseksi.😱

Kamuttaja on vain porukka Partalanmäen ukkoja joista puolet on mielenterveyspotilaita.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1216
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1055
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      844
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe