14vrk toiminta aika sammutus yöksi,2 m kamera ,hyvät text viestien lähetys +multimedia,iskunkesto,käyttölämpötila 20-55+,koko 130x60x20 mm ,isot äänet ,hyvä kuuluvuus erämaassa ,eikä nettiä minkä merkkinen puhelin se mahtaisi olla ja malli 🤔🤔❓❓.
Missä puhelimessa olisivat nämä toiminnat vähintään
6
170
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tahansa peruspuhelimessa.
- Anonyymi
Peruspuhelimistä ei oiken noita ominaisuuksia löydy enää ip68 duutsonin kestävä puhelin samsung xcgufer Bt-b 50 t löytyy nuo kaikki mutta siinä on halvatun netti muuten tosi hyvä puhelin ,tosin toimii nyt 2G verkossa entä sitten nämä hoppuhallin puhelimet lte 4G booster ,50 € maksavat ip 67 suojauksella varustetut .Jokunen 30 kpl oma puhelin ostettu on nokiaa,samsung,doroa,cat,max com huono oli 2 kk käyttämättä aukut oikosulussa ovat .Tcl 3189 4g 80€ on pahus internenetti.Kanssa on enimmäkseen näitä läpyköitä ( älypuhelin) hyvin harvoilla enään käytössä vanha nokia se perinteinen ilman nettiä text ja puhelu vain🤔😳🚪📵 minä käytän sitä vain tänne raapusteluun se ei kestä minun työkäytössä .Liian iso ei sovi taskuun monta taittunut tai tipounut metsään akku kestää 1 vrk vain ei kiitos.
- Anonyymi
Löytyy. Lähes kaikista.
- Anonyymi
Hoppy hall= kruger& matz iron 2/ myphone hammer rork dual sim/ wigor H 2??? Mitkä 2 kannataisi tilata noista???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoppy hall= kruger& matz iron 2/ myphone hammer rork dual sim/ wigor H 2??? Mitkä 2 kannataisi tilata noista???
Ei noissa missään ole edes suomenkielistä valikkoa. Kannattaa jättää tuollaiset tuntemattomat merkit ostamatta. Lisäksi sanoisin vielä, että ei oikeastaan kannata enää ostaa uutta puhelinta, jossa ei ole 4G-yhteyttä, koska GSM(2G)-yhteydet ajetaan Suomessa alas 5 vuoden päästä.
Suosittelesin itse hankkimaan suosiolla vaikkapa tuollaisen kuin Doro 731X, kun tällaisten "rugged" peruspuhelinten valikoima on tällä hetkellä kotimaisissa kaupoissa aika huono.
https://www.google.com/search?q=doro+731x - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noissa missään ole edes suomenkielistä valikkoa. Kannattaa jättää tuollaiset tuntemattomat merkit ostamatta. Lisäksi sanoisin vielä, että ei oikeastaan kannata enää ostaa uutta puhelinta, jossa ei ole 4G-yhteyttä, koska GSM(2G)-yhteydet ajetaan Suomessa alas 5 vuoden päästä.
Suosittelesin itse hankkimaan suosiolla vaikkapa tuollaisen kuin Doro 731X, kun tällaisten "rugged" peruspuhelinten valikoima on tällä hetkellä kotimaisissa kaupoissa aika huono.
https://www.google.com/search?q=doro 731xDoroissa on taas ollut erilaisia ongelmia kautta aikain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896