Olen naimisissa ja Haluan niin paljon kokeilla dildo minun pepuun mutta, en uskaltaa pyydä vaimolta, mitä voisi tehdä
Olen mies 30v
4
892
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattanee edetä varovasti asiassa. Onko hän tutustunut sinun takapuoleesi vielä?
Jos ei, niin annat ymmärtää, että myös miehet pitävät sen tunnustelusta, sormella.
Ja hanska käteen sitä ennen, sekä liukasteainetta. - Anonyymi
Kyllähän, jos kerran tunnette toisenne hyvin pitäisi tästäkin uskaltaa puhua.
Minulla tuli peräpukamat aikoinaan silloisen aviovaimoni kanssa ollessa, jota hän halusi hoitaa rektaalisalvaa pyllyyn laittamalla. Hän ei pitänyt sitä mitenkään likaisena tai epämiellyttävänä.
Työnsi hän joskus muutenkin sormen pyllyyni ennen yhdyntää, eikä siitäkään mitään numeroa tehty.
Rohkeasti vain otat asian puheeksi 👍 - Anonyymi
Ok ota yhteys Heinolan setään! Autan sua orkuissa!
Olen pieni vain 171 cm lyhyt ja painoa on kyllä yli 68 kg mutta ilmoitan aina tuon, ja ikää on vasta 48 vuotta ( henkisesti teini)
TIEDOITUS vielä Ani Lingusille ym. Heinolan neitosille jotka hakee luotettavaa setää joka ei petä !
YKSI SEURAAJANI IHAILIJANI LEVITTÄÄ YHÄ YHTÄ TAI MONTAA MINUSTA OTETTUA KUVAA JOKA ON OTETTU HUONOLLA KÄNNYKÄLLÄ JOSSA OLI HYVÄ KAMERA MUTTA MUN ELI 'MALLIN PÄRSTÄ' HUONOSSA JAMASSA ( tautinen krapula päällä ) JA SE KUVA EI TODELLAKAA KERRO KUIN
PUOLET TOTUUTTA SIITÄ MINKÄ NÄKÖINEN MÄ OON TODELLISUUDESSA ! OON KAIKKIRN MIELESTÄ KOMEA JA TAVOITTELEMISEN NÄKÖINEN KASANOOVA!- Anonyymi
Otahan jo lääkkeesi😁
Ehkä sitten mieshoitaja työntää jotakin pyllyysi, kun nätisti pyydät🤣
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894