Olen naimisissa ja Haluan niin paljon kokeilla dildo minun pepuun mutta, en uskaltaa pyydä vaimolta, mitä voisi tehdä
Olen mies 30v
4
935
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattanee edetä varovasti asiassa. Onko hän tutustunut sinun takapuoleesi vielä?
Jos ei, niin annat ymmärtää, että myös miehet pitävät sen tunnustelusta, sormella.
Ja hanska käteen sitä ennen, sekä liukasteainetta. - Anonyymi
Kyllähän, jos kerran tunnette toisenne hyvin pitäisi tästäkin uskaltaa puhua.
Minulla tuli peräpukamat aikoinaan silloisen aviovaimoni kanssa ollessa, jota hän halusi hoitaa rektaalisalvaa pyllyyn laittamalla. Hän ei pitänyt sitä mitenkään likaisena tai epämiellyttävänä.
Työnsi hän joskus muutenkin sormen pyllyyni ennen yhdyntää, eikä siitäkään mitään numeroa tehty.
Rohkeasti vain otat asian puheeksi 👍 - Anonyymi
Ok ota yhteys Heinolan setään! Autan sua orkuissa!
Olen pieni vain 171 cm lyhyt ja painoa on kyllä yli 68 kg mutta ilmoitan aina tuon, ja ikää on vasta 48 vuotta ( henkisesti teini)
TIEDOITUS vielä Ani Lingusille ym. Heinolan neitosille jotka hakee luotettavaa setää joka ei petä !
YKSI SEURAAJANI IHAILIJANI LEVITTÄÄ YHÄ YHTÄ TAI MONTAA MINUSTA OTETTUA KUVAA JOKA ON OTETTU HUONOLLA KÄNNYKÄLLÄ JOSSA OLI HYVÄ KAMERA MUTTA MUN ELI 'MALLIN PÄRSTÄ' HUONOSSA JAMASSA ( tautinen krapula päällä ) JA SE KUVA EI TODELLAKAA KERRO KUIN
PUOLET TOTUUTTA SIITÄ MINKÄ NÄKÖINEN MÄ OON TODELLISUUDESSA ! OON KAIKKIRN MIELESTÄ KOMEA JA TAVOITTELEMISEN NÄKÖINEN KASANOOVA!- Anonyymi
Otahan jo lääkkeesi😁
Ehkä sitten mieshoitaja työntää jotakin pyllyysi, kun nätisti pyydät🤣
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075