Elokapina pitää lakkauttaa ja töhrijät tuomita vankilaan

Anonyymi-ap

Eduskuntatalon töhrijät pitää tuomita vankeuteen neljäksi vuodeksi. Se on maksimirangaistus heidän tekemästä rikoksesta. Ei tällaista pidä sallia ja katsoa läpi sormien. Elokapina pitää lakkauttaa kuten Bandidos ja Pohjoimainen vastarintaliike. Näin on.

12

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Elokapina voisi maksaa kulut puhdistuksesta, joka ei onnistunut pelkällä vedellä. Elokapina sai 200 000 euroa Kone konsernilta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Porukka ei pidä komentamisesta,mitrn Kotka komentaisi nythän joka sivulla mainostetaan tekemisiä,jotta mitä seuraavaksi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tätä viherhörhöjen,ituhippien ja hampunkäryttäjien terroristijärjestöä,
      johdetaan englannista käsin.Siellä on terroristien pääkallonpaikka.
      Sieltä tulee käskyt ja ohjeet,missä ja koska seuraavaksi mellakoidaan.

      Virallinen nimi on.
      Elokapina -- Extinction Rebellion Finland.

    • Anonyymi
      UUSI

      Törkeää toimintaa. Vankeuteen töhrijät ja korvausvastuuseen myöskin heidän johtajansa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Seuraavaksi kaduille istumaan parempi ettei käy sielläpäin.Ruuhkia varmaan tulossa...


    • Anonyymi
      UUSI

      Tietääkseni tästä on tehty jo kansalaisaloite. Siitä vain allekirjoittamaan se. Tosin vasemmistohan sen lakkauttamista jo vastustaa. Vasemmistoliitolta jo tullut kommentti ja aloite ettei elokapinalta pidä vaatia edes mitään vahingonkorvauksia vaan heidän pitää antaa jatkaa toimiaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mun puolesta vois lahdata koko porukan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Elokapina on terroristijärjestö.Heidän perustajansa briteissä on sanonut seuraajilleen,että ampukaa heidän kanssaan erimieltä olevat poliitikot

    • Anonyymi
      UUSI

      Netistä lainattua ykstiä...... Suomi yhtyi YK:n Israel vastaiseen lausuntoon sen puolesta äänestäen, eduskuntatalon edusta tuli töhrityksi kuin se olisi "verellä merkitty"

    • Anonyymi
      UUSI

      Kotkan persut tukee täysin elokapinaa! 🙋‍♂️

    • Anonyymi
      UUSI

      Vasemmisto vastustaa. Helsingin vasemmistoliiton edustaja teki jo aloitteen että kaupunki ei jatkossa tekisi minkäänlaisia korvausvaatimuksia elokapinan aiheuttamisen sotkujen korjaamisen ja korvaamisen suhteen.

      Toisin sanoen vasemmistoliitto haluaa että elokapinat ja vastaavat ekoterroristit saavat sotkea ja paskantaa paikkoja vapaasti ilman mitään pelkoa vastuunkantamisesta?

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmiskunta pitää lakkauttaa, ja sitähän se tekeekin ihan apinan raivolla. Onneksi olkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe