Huomenna voisi tiputtaa ässän hihasta ja jättää liivit kotiin ja laittaa läpinäkyvä toppi ja kerätä katseet kotiin kesän loppurysäksessä
Intiaanikesä jatkuu...
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en kestä pitkiä, lämpimiä kesiä ja minulle kelpaa tämä nyt alkanut sadekausi. En jaksa saunassakaan olla pitkää aikaa kerralla, vaan kuljen edestakaisin pesuhuoneen ja suihkun väliä.
Olen makaillut ja katsellut tallenteistani Rexejä ja Isä Browneja. Aloin katsoa alkua uudesta sarjasta, Sisar Bonifacen mysteerit, mutta en erityisemmin innostunut. Vaihdoin kanavaa. Jotenkin tekemällä tehdyn ylipirteää.
Briteissä on kuviteltu, että olisi jotenkin demokraattista, jos luodaan naispuolinen versio rikoksia ratkovasta papista, mutta itse en ole niin feministinen. Katson mieluummin aidommalta tuntuvia elokuvia ja sarjoja, myös sillä edellytyksellä, että niiden voisi edes teoriassa kuvitella olevan "tosia". Muutoinhan juonesta puuttuisi jännitys.
En katso kaikenlaisia avaruusseikkailuja ja ailieneita, sillä en voi kuvitella niitä tosiksi. Mutta esim. nk. henkimaailman ja kummitusten olemassaoloon uskon.
Paikallisia pikkurikoksia ratkova katolilainen kyläpappi 1940-50-luvuilla olisi saattanut olla mahdollinen. Muttei mopolla kaapu hulmuten hurjisteleva nunna, jonka käytös muutoinkin on varsin epänunnamainen.
Noiden Isä Brownien kautta olen oppinut tuntemaan katolista uskoa, sen oppeja ja asenteita eri kysymyksissä. Isä Brownit ovat omalla tavallaan erittäinkin hengellisiä ja niissä on sanomaa. Itse olen kuitenkin uskoltani nk. "wanhan ajan lutherilainen" (eronnut kirkosta). - Anonyymi
Intiaanikesä päättyi. Ainakin täällä etelärannikolla tullut illasta asti vettä "kaatamalla".
- Anonyymi
Tajuatteko mitä intiaanikesä tarkoittaa ?
- Anonyymi
Ei nyt ole mitään intiaanikesää. Intiaanikesä on kesäisen lämmin jakso syksyllä, jälkikesä; yl. kuuma kesä.
Alkujaan intiaanikesä tarkoittaa syyskylmien jo alettua yllättävää lämpimän sään jaksoa, jälkikesää.- Anonyymi
Aina oppii uutta. En tiennyt, että se tarkoittaa syksyistä "takakesää" (vrt. takatalvi).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2619235- 696195
- 265828
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni795694Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435549Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995434- 624883
- 434557
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573896- 493535