Kyllä oli kiskuri hinta keitto lounaasta 16€ sisälsi leivän, levitteen, juuston, ruokajuomana vesi ,kahvi ja kaurakeksit.
Basecamp lounas
9
1000
Vastaukset
- Anonyymi
Lapin lisä
- Anonyymi
Tarkoitat Kuusamo lisä? Kuka pakotti menemään? Köyhille se on kallista muille samanhintasta!
- Anonyymi
En oo käyny eläissään siellä syömässä.
- Anonyymi00005
Olisit käynyt Lidlistä tai S-kaupasta paketin maksalaatikkoa tai purkin hernekeitto ja siitä kylmänä naamaan. Hyvää, täyttävää ja halpaa!
Näin minäkin teen! - Anonyymi00006
Matkailupitäjä (-kaupunki) ja sesonkihinnat, Ei mitään ihmeellistä, turisteja on tarkoitus kupata.
- Anonyymi00007
Minä kävin Korpikahvilassa lohikeitolla 10.90 oli hintalaatusuhde kohillaan.
- Anonyymi00008
Tuliko masu täyteen? Mietippä paljon ruoka nykyään maksaa ja missä paikasaa se on?
Hienoa et kåvit siellä syömässä!- Anonyymi00009
Tuli! Keitto oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Kaupan päälle vielä erittäin ystävällinen henkilökunta.
Siis jos nyt tuota Korpikahvilaa tarkoitit.
- Anonyymi00010
Eikö tää korpikahvila ja basecamp ole eri paikka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957