PIKAINEN LASKELMA AIHEESTA HAAVEILLUUSIO JA MINÄ.

Anonyymi-ap

Tein tuossa pikaisen laskelman.
Jos Luoja suo ja elän vielä 20 vuotta, minulla on jokaiselle päivälle käytettävissä 1090 euroa, oli sitten Vantaan kohde myyty tai vuokralla, laskutoimitus ei siitä juurikaan muutu.
20 v x 365 vrk x 1090 euroa = 7.957.000 euroa.

OLEN SANATON, MAHTAVAA, WUUF JA WOO.

Sitä varten ne lapset kasvatetaan ja koulutetaan, että ne löytää sen oman onnensa, rahansa ja duuninsa.
Tytär ei tarvitse opintolainaa, sillä maksan hänelle kuukausittain riittävää palkkaa. Lisäksi olen maksanut lasteni lentoja ja tyttäreni liittymät, iPhonet , tabletit ja läppärit.
En saa tällä elämäntyylillä sitä mitenkään tuhlattua ja siksi olenkin aloittanut ko ennakkoperintöjen jakamisen monella tapaa, kuten tarjoamalla lapsilleni täyden autoedun polttoaineineen vakuutuksineen.
He eivät maksa senttiäkään autoedun veroa, sillä autot sekä polttoainekortit ovat minun henkilökohtaisissa nimissä ja heillä vain käytössä.

NAPANUORA.

Olet nähnyt saldoni ja olet nähnyt tuloni, olet nähnyt lukuisat luottokorttini ja omaisuuttani.
Alkoivat juuri pelotella että Nordea saattaa kaatua, jos sieltä tulee joukkopako.
Siirsin saman tien merkittävän summan Danskeen, Viroon ja Thaimaahan.
Minulla munat eivät ole samassa korissa, vaan kolmessa eri maassa ja yhteensä viidessä eri pankissa.

SAAKO NÄHDÄ MERKITTÄVIEN SUMMIEN SIIRROT?

Osakaslainassa lainataan rahaa omalta yhtiöltä ja sitten se maksetaan takaisin. Maailman yksinkertaisin asia.
Osinkojen jakopäivää esim odotellessa.

MAKSAN KUN JAKSAN.

Minulla on AAA+ osakeyhtiö.

YHDEN MIEHEN ETÄYHTIÖ.

Minulla on jäänyt viivan alle käteen verojen jälkeen joka vuosi yli 300 000 euroa vuodesta 2011.
Paras vuosi oli 2018, jolloin kotiutui 1,2 miljoonaa.

MUTTA OSAKASLAINAN TARVE.

Merkittävin omaisuus on kuitenkin asunto-osakkeissa, sitten Thaimaan talon muodossa ja seuraavaksi kultana.

THAIMAAN TALO STADILAISEN YKSIÖN ARVOINEN MUTTA AUTO- JA MOOTTORIPYÖRÄKALUSTO HUIKEA.

KULTAA OHHOH PIIPAA.

ASUNTO-OSAKKEITA ILMAN TILIOTETTA JOSTA ILMENEE VUOKRALAISTEN KUUKAUSITTAISET VUOKRANMAKSUT.

Vuokratuotoista jää jokainen kuukausi 12 000 euroa ja risat käteen.

JOO-O KÄTEEN.

1

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikon paras illuusio.

Saas nähdä koska ylittyy 10 miljoonan raja, tätä menoa varmaankin vuoden vaihteeseen mennessä, kun kaikki huntupäät on ostanut Vantaan haaveilluusiokerrostalosta oman asunnon, jossa lasitettu parveke lampailleen.

Tytär saa Stadin terveyskeskuksesta harjoittelupaikan ylilääkärinä liksan ollen samaa luokkaa kuin veljillään joille isukki osti veneen että ei tulisi keskinäistä riitaa veneen naarmuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe