PIKAINEN LASKELMA AIHEESTA HAAVEILLUUSIO JA MINÄ.

Anonyymi-ap

Tein tuossa pikaisen laskelman.
Jos Luoja suo ja elän vielä 20 vuotta, minulla on jokaiselle päivälle käytettävissä 1090 euroa, oli sitten Vantaan kohde myyty tai vuokralla, laskutoimitus ei siitä juurikaan muutu.
20 v x 365 vrk x 1090 euroa = 7.957.000 euroa.

OLEN SANATON, MAHTAVAA, WUUF JA WOO.

Sitä varten ne lapset kasvatetaan ja koulutetaan, että ne löytää sen oman onnensa, rahansa ja duuninsa.
Tytär ei tarvitse opintolainaa, sillä maksan hänelle kuukausittain riittävää palkkaa. Lisäksi olen maksanut lasteni lentoja ja tyttäreni liittymät, iPhonet , tabletit ja läppärit.
En saa tällä elämäntyylillä sitä mitenkään tuhlattua ja siksi olenkin aloittanut ko ennakkoperintöjen jakamisen monella tapaa, kuten tarjoamalla lapsilleni täyden autoedun polttoaineineen vakuutuksineen.
He eivät maksa senttiäkään autoedun veroa, sillä autot sekä polttoainekortit ovat minun henkilökohtaisissa nimissä ja heillä vain käytössä.

NAPANUORA.

Olet nähnyt saldoni ja olet nähnyt tuloni, olet nähnyt lukuisat luottokorttini ja omaisuuttani.
Alkoivat juuri pelotella että Nordea saattaa kaatua, jos sieltä tulee joukkopako.
Siirsin saman tien merkittävän summan Danskeen, Viroon ja Thaimaahan.
Minulla munat eivät ole samassa korissa, vaan kolmessa eri maassa ja yhteensä viidessä eri pankissa.

SAAKO NÄHDÄ MERKITTÄVIEN SUMMIEN SIIRROT?

Osakaslainassa lainataan rahaa omalta yhtiöltä ja sitten se maksetaan takaisin. Maailman yksinkertaisin asia.
Osinkojen jakopäivää esim odotellessa.

MAKSAN KUN JAKSAN.

Minulla on AAA+ osakeyhtiö.

YHDEN MIEHEN ETÄYHTIÖ.

Minulla on jäänyt viivan alle käteen verojen jälkeen joka vuosi yli 300 000 euroa vuodesta 2011.
Paras vuosi oli 2018, jolloin kotiutui 1,2 miljoonaa.

MUTTA OSAKASLAINAN TARVE.

Merkittävin omaisuus on kuitenkin asunto-osakkeissa, sitten Thaimaan talon muodossa ja seuraavaksi kultana.

THAIMAAN TALO STADILAISEN YKSIÖN ARVOINEN MUTTA AUTO- JA MOOTTORIPYÖRÄKALUSTO HUIKEA.

KULTAA OHHOH PIIPAA.

ASUNTO-OSAKKEITA ILMAN TILIOTETTA JOSTA ILMENEE VUOKRALAISTEN KUUKAUSITTAISET VUOKRANMAKSUT.

Vuokratuotoista jää jokainen kuukausi 12 000 euroa ja risat käteen.

JOO-O KÄTEEN.

1

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viikon paras illuusio.

Saas nähdä koska ylittyy 10 miljoonan raja, tätä menoa varmaankin vuoden vaihteeseen mennessä, kun kaikki huntupäät on ostanut Vantaan haaveilluusiokerrostalosta oman asunnon, jossa lasitettu parveke lampailleen.

Tytär saa Stadin terveyskeskuksesta harjoittelupaikan ylilääkärinä liksan ollen samaa luokkaa kuin veljillään joille isukki osti veneen että ei tulisi keskinäistä riitaa veneen naarmuista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe