En oikeasti saa sinusta selvää enkä tolkkua, mitä oikein tahdot. Pidätkö minusta enemmän kuin työtoverina vai toivotko että pysyisin kaukana. Toisena päivänä tuntuu, että otat minut huomioon ja toisena taas olet kuin minua ei olisi olemassakaan. Et varmaan välitä, mutta tuo käytös sattuu.
Olen miettinyt, etten edes yritä ottaa kontaktia enää, pysyn kaukana enkä edes katso sinua. Jonkin verran joudumme olemaan pakosti tekemisissä, mutta senkin voi jättää minimiin, olla virallinen ja etäinen. En vain jaksa tätä tilannetta ja koen, että minun on pakko irtautua tai muutoin satutan itseäni vain lisää.
n>m
Miksi olet niin ristiriitainen?
72
1516
Vastaukset
- Anonyymi
Turhaan kirjoittelet jos et uskalla laittaa edes kirjaimia keneltä kenelle!!?
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä, niinkuin ei minun tunteillanikaan. Ei hän täällä ole, eikä minua kaipaa. Parempi vetäytyä kuoreensa kuin simpukka ja pysyä siellä, turvassa.
- Anonyymi
Joka päivä joku onneton kuvittelee löytävänsä itsensä miehen sekavien horina-aloitusten takaa, kertoo ihmisestä liikaakin🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä joku onneton kuvittelee löytävänsä itsensä miehen sekavien horina-aloitusten takaa, kertoo ihmisestä liikaakin🥱
Mitä sinä itse täällä teet, muuta kuin käyt ilkeilemässä muiden kirjoituksille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole väliä, niinkuin ei minun tunteillanikaan. Ei hän täällä ole, eikä minua kaipaa. Parempi vetäytyä kuoreensa kuin simpukka ja pysyä siellä, turvassa.
Älä valehtele. Luulet hänen täällä olevan. Et muuten hukkaisi aikaani noin. Lopeta valehtelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Luulet hänen täällä olevan. Et muuten hukkaisi aikaani noin. Lopeta valehtelu.
Mitään valehtele, sinä et tiedä minusta mitään, tuntematon. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä itse täällä teet, muuta kuin käyt ilkeilemässä muiden kirjoituksille?
No pääasiassa sitten kai juuri sitä, kyllä moukkamaisuudesta sopii huomauttaa, ei se että on kiinnostunut jostain ihmisestä vaan millaiseen soopaan hänet yhdistää. Minkä takia minun muuten pitäisi olla täällä? Vähän omituista tivata tällaista mielestäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkö kuumotat tätä miestrollia koska luulet häntä työkaveriksesi, kuten aloituksess kuvaillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pääasiassa sitten kai juuri sitä, kyllä moukkamaisuudesta sopii huomauttaa, ei se että on kiinnostunut jostain ihmisestä vaan millaiseen soopaan hänet yhdistää. Minkä takia minun muuten pitäisi olla täällä? Vähän omituista tivata tällaista mielestäni
Itse tulet haukkumaan kirjoitustani miehen tekemäksi sekavaksi horina aloitukseksi, joten kysymykseni oli todellakin ihan aiheellinen. En ymmärrrä mitä sinä tuosta saat, kun tulet tänne kaipaus palstalle haukkumaan, täälä on oikeasti kaipaavia/tuntevia ihmisiä. Tiedän kyllä että netin kautta on helppo huudella kaikenlaista ilkeää soopaa toisille, mutta sehän kertoo nimenomaan sinun ajatusmailmastasi paljon. -ap
- Anonyymi
Miksi et puhu työtoverille vaan mesoat tällä palstalla. Kirjoittelu voi olla virhe. Itse ainakin kavahtaisin työtoveria joka puhuisi minulle netin välityksellä. Ajattelisin että tuo on pöpi. Oletko muuten huomannut että sinulla on suu, ymmärrän vain jos olet mykkä. Silloinkin voi kommunikoida mielummin livenä jos haluat vaikuttaa täysijärkiseltä. Käytöksesi vaikuttaa l ahdistelulta jos kommunikoit palstalla.
- Anonyymi
Miten voi ahdistella palstalla, anonyyminä???!! Kaipa tänne mahtuu kaikenlaiset kirjoitukset, minunkin, ei se ole keltään pois. Ajattele vain pöpinä jos haluat, ihan sama. Sellaisten ihmisten kanssa en edes halua olla tekemisissä, jotka noin ajattelevat, edes täällä.
- Anonyymi
Tämä nyt on tällaista tunteidenpurkua ja jos jollain sattuisi olemaan samankaltainen tilanne, voin saada sitä kautta uusia näkökulmia asiaan. Jokainen kuitenkin katsoo tilannettaan omasta näkökulmastaan käsin. -ap
- Anonyymi
Vähän päälleliimattua taas ransgubbe tämä aloituksesi juontaminen, yrität kylvää naisvihaa ja halveksuntaa naisia kohtaan, koska flaksi ei käy jostain kumman syystä..
- Anonyymi
En koske varattuihin.
- Anonyymi
Tunsin kyllä sysäyksesi ja vieläkin taistelen sitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunsin kyllä sysäyksesi ja vieläkin taistelen sitä vastaan.
En ole ollut täällä palstalla pitkään aikaan sitten fiilistelyjen ja toivon sinunkin lähtevän täältä leikkikentältä ellet tiedä seurauksia.
Ainoa motivaationi aikaisempaan soppaan oli oppia omien aistieni kertomaa asiaa ja nyt vihdoin ymmärrän niitä. - Anonyymi
Mitä sitten voliset.
- Anonyymi
En ole varattu. Tuo edellinen kirjoittaja oli joku toinen. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varattu. Tuo edellinen kirjoittaja oli joku toinen. -ap
Kiintoisaa seurata kuinka kehoni reagoi luovuttamiseen.
7min sisällä luovuttamisesta alan tuoksua sinulta?
Kuinkahan kauan menee voimien ja ruokahalun lähtöön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiintoisaa seurata kuinka kehoni reagoi luovuttamiseen.
7min sisällä luovuttamisesta alan tuoksua sinulta?
Kuinkahan kauan menee voimien ja ruokahalun lähtöön?Mitä ihmettä? -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut täällä palstalla pitkään aikaan sitten fiilistelyjen ja toivon sinunkin lähtevän täältä leikkikentältä ellet tiedä seurauksia.
Ainoa motivaationi aikaisempaan soppaan oli oppia omien aistieni kertomaa asiaa ja nyt vihdoin ymmärrän niitä.Mikä aikaisempi soppa ?
- Anonyymi
Miehenä voin sanoa että kun huomasin että olen, voi todeta, rakastunut erääseen naiseen muuttui kasvotusten käyttäytyminen jotenkin. Silmiin katsomisesta tuli vaikeaa, eikä oikein saa sanaa suustaan. En kuitenkaan mitenkään ole tietoisesti etäinen tai muutenkaan. Mielestäni meillä on hyvä luottamuksellinen suhde, vaikka virallinen onkin. Ainut huono puoli on että minulla on todella suuria tunteita ja jos toisella ei ole, tuntuu se erittäin pahalta enkä oikein tiedä milloin tämä helpottaa.
- Anonyymi
Kiitos miehen näkökulmasta. Ymmärrän kyllä, että tunteiden kasvaessa käytöskin voi muuttua. Minäkin olen huomannut tuon silmiin katsomisen vaikeuden, omalta osaltani. Se mies taas on käyttäytynyt koko ajan hyvin ristiriitaisesti, alusta saakka vältellyt katsekontaktia ja ylipäänsä mitään kontaktia. Näissä tilanteissa on tuntunut jopa että hän tekee näin kun ei pidä minusta ja haluaa pysyä kaukana. Sitten toisinaan on yllättänyt kun on lähestynyt yllättäen ja käytöskin on ollut ihan toisenlainen, lämpimämpi ja läheisempi. Silloin on tuntunut, että seurani on tervetullutta. Tämä ristiriitaisuus vaan syö sisintä, ja pistää epäilemään kaikkea mitä tapahtuu ympärillä, eikä voi luottaa enää tunteisiinsa.
Minusta tuntuu kirjoituksesi perusteella, että teillä kahdella on hyvät välit ja tulette toimeen hyvin, ehkä jopa aika läheisetkin? Toivottavasti saat tilanteeseesi selkoa ja kaikki kääntyy parhain päin. -ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos miehen näkökulmasta. Ymmärrän kyllä, että tunteiden kasvaessa käytöskin voi muuttua. Minäkin olen huomannut tuon silmiin katsomisen vaikeuden, omalta osaltani. Se mies taas on käyttäytynyt koko ajan hyvin ristiriitaisesti, alusta saakka vältellyt katsekontaktia ja ylipäänsä mitään kontaktia. Näissä tilanteissa on tuntunut jopa että hän tekee näin kun ei pidä minusta ja haluaa pysyä kaukana. Sitten toisinaan on yllättänyt kun on lähestynyt yllättäen ja käytöskin on ollut ihan toisenlainen, lämpimämpi ja läheisempi. Silloin on tuntunut, että seurani on tervetullutta. Tämä ristiriitaisuus vaan syö sisintä, ja pistää epäilemään kaikkea mitä tapahtuu ympärillä, eikä voi luottaa enää tunteisiinsa.
Minusta tuntuu kirjoituksesi perusteella, että teillä kahdella on hyvät välit ja tulette toimeen hyvin, ehkä jopa aika läheisetkin? Toivottavasti saat tilanteeseesi selkoa ja kaikki kääntyy parhain päin. -apOnhan sitä tullut tännekin yhteen osioon kirjoitettua muutamankin kerran siitä kuinka joku voi tuntua niin omanlaiselta vaikkei edes tunne hyvin.
Kiitos, tiedän kuitenkin sisimmässäni että hän ei minusta välitä, koska olen häntä vanhempi. Olen asennoitunut siihen että aika tekee tehtävänsä tunteiden suhteen, mutta siitä olen varma etten tule toista hänenlaistaan ikinä tapaamaan, joten pitää iloita edes tästä.
Tsemppiä sullekin kovasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä tullut tännekin yhteen osioon kirjoitettua muutamankin kerran siitä kuinka joku voi tuntua niin omanlaiselta vaikkei edes tunne hyvin.
Kiitos, tiedän kuitenkin sisimmässäni että hän ei minusta välitä, koska olen häntä vanhempi. Olen asennoitunut siihen että aika tekee tehtävänsä tunteiden suhteen, mutta siitä olen varma etten tule toista hänenlaistaan ikinä tapaamaan, joten pitää iloita edes tästä.
Tsemppiä sullekin kovasti!Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta, olitkin ainoa. Muut vaan täällä haluavat kiusata ja mitätöidä. Ja kiitos tsempeistä! Luulen minäkin olevani näiden tunteiden kanssa yksin. On vaikeata luovuttaa, mutta en voi muutakaan jos haluan edes jonkunlaisen mielenrauhan.
Minä en kyllä usko tuohon, että kiinnostus olisi ikäkysymys. Hän voi hyvinkin olla sinusta kiinnostunut, ikäerosta huolimatta. Ota ihmeessä selvää 🙂 Tsemppiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta, olitkin ainoa. Muut vaan täällä haluavat kiusata ja mitätöidä. Ja kiitos tsempeistä! Luulen minäkin olevani näiden tunteiden kanssa yksin. On vaikeata luovuttaa, mutta en voi muutakaan jos haluan edes jonkunlaisen mielenrauhan.
Minä en kyllä usko tuohon, että kiinnostus olisi ikäkysymys. Hän voi hyvinkin olla sinusta kiinnostunut, ikäerosta huolimatta. Ota ihmeessä selvää 🙂 Tsemppiä!Ottaisin kun saisi mahdollisuuden "jossain muualla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sitä tullut tännekin yhteen osioon kirjoitettua muutamankin kerran siitä kuinka joku voi tuntua niin omanlaiselta vaikkei edes tunne hyvin.
Tsemppiä sullekin kovasti!Mitenkä ei voi muka välittää jos toinen on vanhempi? Eihän se ole mikään syy. Valehtelet itselles tollasta kun et uskalla koittaa kepillä jäätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä sullekin kovasti!Ei ikä kerro voiko toinen olla ihastunut vai ei. Itsekin olen liian ihastunut itseäni vanhempaan mieheen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin kun saisi mahdollisuuden "jossain muualla".
No pyydä häntä "jonnekin muualle". Jollain verukkeella, kyllä sä jotain keksit.
- Anonyymi
Helpottanee kun ensin puhut ja selvität asiasi perheellesi.
- Anonyymi
Miten ihmeessä mies voit toimia noin, jos sinulla on vaimo ja mahdollisesti perhe. Oletko/esitätkö rakastavasi puolisoa. Miten ihmeessä pystyt pitämään roolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä ei voi muka välittää jos toinen on vanhempi? Eihän se ole mikään syy. Valehtelet itselles tollasta kun et uskalla koittaa kepillä jäätä
Olet oikeassa tuossa, en ole löytänyt rohkeutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pyydä häntä "jonnekin muualle". Jollain verukkeella, kyllä sä jotain keksit.
No se ei oikein onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottanee kun ensin puhut ja selvität asiasi perheellesi.
Kiitos kommentistasi vaikka en ymmärrä motiivejasi (pl. kiusaaminen netissä kun irl ei pysty pätemään missään), enkä sitä että luulet kirjoittavasi jollekin tutullesi. Kannattaisi puhua miehesi kanssa ja harkita terapiaa, Suomi24 ei ole oikea paikka.
Eihän se kivaa ole kun perhe hajoaa, siksi en ymmärrä että puhut tuollaisesta edes läpällä tuntemattomille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä mies voit toimia noin, jos sinulla on vaimo ja mahdollisesti perhe. Oletko/esitätkö rakastavasi puolisoa. Miten ihmeessä pystyt pitämään roolia.
Kiitos kommentistasi vaikka en ymmärrä motiivejasi (pl. kiusaaminen netissä kun irl ei pysty pätemään missään) enkä sitä että luulet kirjoittavasi jollekin tutullesi. Kannattaisi puhua miehesi kanssa ja harkita terapiaa, Suomi24 ei ole oikea paikka.
Eihän se kivaa ole kun perhe hajoaa, siksi en ymmärrä että puhut tuollaisesta edes läpällä tuntemattomille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikä kerro voiko toinen olla ihastunut vai ei. Itsekin olen liian ihastunut itseäni vanhempaan mieheen.
No ei kerro, mutta ehkä käyttäytyminen ym. antaa suuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kerro, mutta ehkä käyttäytyminen ym. antaa suuntaa.
Tässä nyt sivulliset sinulle vastailleet. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt sivulliset sinulle vastailleet. -ap
Joo, ei haittaa. Vastailin heillekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuntuu kirjoituksesi perusteella, että teillä kahdella on hyvät välit ja tulette toimeen hyvin, ehkä jopa aika läheisetkin? Toivottavasti saat tilanteeseesi selkoa ja kaikki kääntyy parhain päin. -apNämä sun dialogit itsesi kanssa on mies joka kerta yhtä huvittavia ” kiitos miehen näkökulmasta” eipä välttämäti ole niin hääviä aina sekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei haittaa. Vastailin heillekin.
Joo toki :). Sanoin vain, koska täällä helposti keskustelut karkaa käsistä, kun eri ihmiset vastailevat väliin ja menee helposti sekavaksi. -ap
- Anonyymi
Mitäpä haluat tänään vastaukseksi? Jos kysyt koko Suomelta?
Toivotko jaata vai eitä?- Anonyymi
Sitä vartenhan tämä saitti on, että voi kysellä ja purkaa tuntojaan. Mitä varten sinä täällä olet?
- Anonyymi
Teillä miehen massaprovoihin fiksoituneilla ”tunnistelijoilla” tuntuu olevan sama tyyli parkkeerata 1-2 trollaukseen mutisemaan typeriä uudestaan ja uudestaan
- Anonyymi
Tykkään, mutta tilanne on monimutkainen. Ei sitä tykkäämistä oikein voi työympäristössä ilmaista, jos ei halua muiden huomaavan. Lisäksi olen vielä parisuhteessa. En halua sotkea toista asioihini, ennen kuin ne on selvitetty. En voi myöskään vaatia toista odottamaan. Olen ihastunut ja ilmaissut kiinnostustani, koska itsehillintä pettänyt välillä.
- Anonyymi
Miten olet ilmaissut kiinnostustasi? Suoraan sanonut, vai epäsuorasti flirttaillut? N Sivusta.
- Anonyymi
No herranjestas miten itsekkäitä ihmisiä on puoliso ja ihastuu työtoveriin, eiköhän olisi korrektia vaimoa kohtaan ensin purkaa liitto, eikä leikkiä. Todella kuvottavaa, itsekästä, mites sitten suu laitetaan jos ihastus ei ollutkaan täydellinen. Arki tulee vastaan ja uudet kriisit. Miettikää nyt ihmiset todella ennen turhaa murhetta ja surua puolisoille. Hoitakaa ero rehellisesti ennen uuden etsimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No herranjestas miten itsekkäitä ihmisiä on puoliso ja ihastuu työtoveriin, eiköhän olisi korrektia vaimoa kohtaan ensin purkaa liitto, eikä leikkiä. Todella kuvottavaa, itsekästä, mites sitten suu laitetaan jos ihastus ei ollutkaan täydellinen. Arki tulee vastaan ja uudet kriisit. Miettikää nyt ihmiset todella ennen turhaa murhetta ja surua puolisoille. Hoitakaa ero rehellisesti ennen uuden etsimistä.
Jatkoa edelliseen kuinka kauan ajattelit pitää puolisoa tietämättömänä? Miten ajattelit kertoa? Oletko pohtinut mikä on ajanut sinut tuohon tilanteeseen. Yleensä puhuminen on jäänyt heikolle hapelle tai jokin ikääntymiseen kuuluva kriisi niin haetaan helpotusta uudesta suhteesta. Sehän on rehellistä, elämänarvot kohdillaan. Uusi suhde pelastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat ja parisuhteet ei ole samanlaisia, vaikka luulet niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se turhaa murhe oo millonkaan. Kuka sitä nyt turhaan murhetta toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihminen joka ei pysty muuta tekemään kuin netissä tuntemattomille laukomaan oman pään kuvitelmia. Irl ollaan paskat housuissa kun joku vähän katsoo päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa edelliseen kuinka kauan ajattelit pitää puolisoa tietämättömänä? Miten ajattelit kertoa? Oletko pohtinut mikä on ajanut sinut tuohon tilanteeseen. Yleensä puhuminen on jäänyt heikolle hapelle tai jokin ikääntymiseen kuuluva kriisi niin haetaan helpotusta uudesta suhteesta. Sehän on rehellistä, elämänarvot kohdillaan. Uusi suhde pelastaa.
2. Olet ihminen joka ei pysty muuta tekemään kuin netissä tuntemattomille laukomaan oman pään kuvitelmia. Irl ollaan paskat housuissa kun joku vähän katsoo päin.
- Anonyymi
Sinulla on siinä sitten vaikeampi tilanne. Itse en tiedä onko toinen varattu, jos tietäisin olevan, kuolettaisin tunteeni kyllä nopeasti, en halua sotkea kenenkään välejä ja muutoinkin se tuntuisi pahalta. Ymmärrän kyllä ihastumisen varattuna, tunteita on vaikea hallita, varsinkin jos joutuu olemaan tekemisissä ja toinen vain tuntuu niin ihanalta. Toivottavasti saat asiat selvitettyä. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei puhunut puolisosta mitään. Kyllä siinä on ero onko parisuhteessa vai onko puoliso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on siinä sitten vaikeampi tilanne. Itse en tiedä onko toinen varattu, jos tietäisin olevan, kuolettaisin tunteeni kyllä nopeasti, en halua sotkea kenenkään välejä ja muutoinkin se tuntuisi pahalta. Ymmärrän kyllä ihastumisen varattuna, tunteita on vaikea hallita, varsinkin jos joutuu olemaan tekemisissä ja toinen vain tuntuu niin ihanalta. Toivottavasti saat asiat selvitettyä. -ap
Hupaisaa kotkotusta. Onko kanoilta jyvät loppu vai miten näin kiihkeä tunnelma. Ihan naurattaa kot kot siellä . Höpöjuttuja ja ajanvietettähän nämä . Ei kai kukaan hullu tänne tosissaan kirjottele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hupaisaa kotkotusta. Onko kanoilta jyvät loppu vai miten näin kiihkeä tunnelma. Ihan naurattaa kot kot siellä . Höpöjuttuja ja ajanvietettähän nämä . Ei kai kukaan hullu tänne tosissaan kirjottele.
Taidat olla vähän yksinkertainen.
- Anonyymi
Missä olet ajatellut ilmaista ja millon ens vkolla ja entä sitten. Et todellakaanole ihan tasapsinossa oleva mies arvostatko itse itseäsi ?
- Anonyymi
Jätä hänet rauhaan,varattu on.
- Anonyymi
Eli sinäkin tiedät kertoa, että miehen työpaikalle sijoittuvaan provoon liittyy joku varattu? Sinun jutut on sen verran sekavia, että sinun täytyy olla jäkittäytynyt hokemaan tänne, koska muualla et enää kehtaa vinguttaa valeviuluasi
- Anonyymi
Oletko yksäri harkinnut intensiivisempää psykologista apua? Tää alkaa olla jo aika passe’
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinäkin tiedät kertoa, että miehen työpaikalle sijoittuvaan provoon liittyy joku varattu? Sinun jutut on sen verran sekavia, että sinun täytyy olla jäkittäytynyt hokemaan tänne, koska muualla et enää kehtaa vinguttaa valeviuluasi
Oh sweet mama u made a touchdown recognizing DAT wacko c unt.
- Anonyymi
Sattumalta jäin tätä keskustelua lukemaan. Kylläpä on kaikenlaista kommentointia. Mutta sinä mies ketä ikäero askarruttaa, oletko paljon häntä vanhempi ja alotteko päivittäin tekemisissä?
Sivusta Nainen- Anonyymi
Tiedän meidän ikäeron, mutta en viitsi sitä kertoa. Ei ole mitään 20 vuotta kuitenkaan. Mutta hänen elämäntilanteessaan ehkä liikaa, jos tunteita edes olisi. Ei olla tekemisissä päivittäin, eikä enää välttämättä edes viikoittain, vaikka aika lähekkäin ollaankin arkena. Itselläni tulee vaan välillä olo että on otettava yhteyttä tietääkseni että hänellä on kaikki hyvin. /15:03:00 mies, jos minua tarkoitat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän meidän ikäeron, mutta en viitsi sitä kertoa. Ei ole mitään 20 vuotta kuitenkaan. Mutta hänen elämäntilanteessaan ehkä liikaa, jos tunteita edes olisi. Ei olla tekemisissä päivittäin, eikä enää välttämättä edes viikoittain, vaikka aika lähekkäin ollaankin arkena. Itselläni tulee vaan välillä olo että on otettava yhteyttä tietääkseni että hänellä on kaikki hyvin. /15:03:00 mies, jos minua tarkoitat
Mitä tarkoitat "hänen elämäntilanteessaan liikaa.."? Oletteko olleet joskus enemmän tekemisissä? Löytyykö teiltä joku viestintä mahdollisuus, oletteko aijemmin viestitelleet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat "hänen elämäntilanteessaan liikaa.."? Oletteko olleet joskus enemmän tekemisissä? Löytyykö teiltä joku viestintä mahdollisuus, oletteko aijemmin viestitelleet?
No ollaan me ehkä vähän enemmän oltu tekemisissä vielä jonkun aikaa sitten. En nyt ala arvailemaan toisen ajatuksia elämästään, mutta voihan ne ajatukset olla luonnollisesti erilaiset kuin vanhemmalla mitä siihen sitten kuulukaan kaikenlaista.
Ollaan juteltu kasvotusten, puhelimessa ja viestiteltykin ihan virallista reittiä pitkin :), ihania hetkiä..
- Anonyymi
Jos joudut tuollaista miettimään niin vastaus on ettei sitä kiinnosta. Ihan oikeasti. Sitten on tämä hot and cold tekniikka mitä pelimiehet ja f*ckboyt käyttää. Googlettele pick up artist techniques. Avartaa maailmaa miten sairaita jotkut narsistiset epävarmat reppanat on.
- Anonyymi
Noilla saa vain seksiä. Jos hakee mitään muuta se ei tule onnistumaan.
- Anonyymi
Kuinka usein näet häntä Ap?
- Anonyymi
Päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivittäin.
Sitten en osaa auttaa.
- Anonyymi
Ei enää ollenkaa, ehkä sattumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää ollenkaa, ehkä sattumalta.
Viikonloppuisin?
- Anonyymi
Jos tämä henkilö on huomannut että olet kiinnostunut ja ei halua antaa turhaa toivoa. Jos on itse perheellinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138