Paljonko ulko-oven lukko maksaa?

Pertti

Oven mukanahan tulee lukkorunko, itse pitää kustantaa joku lukkopesä. Paljoko maksaa?

14

35735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annetaan

      tuollaisia tietoja lähimmän lukkoliikkeen puhelimesta.

      Jos hinta ei miellytä, soita seuraavaksi lähimpään.

      • asiallisia

        vastauksia


      • pitänyt
        asiallisia kirjoitti:

        vastauksia

        vastata, kun kysyt tyyliin
        Pitäis ostaa joku lukkopesä, mitä maksaa?

        Kaikki 5 Abloyn mallia, sarjoituslisät jne kauniisti taulukoituna ja hyvänmiehenalennukset huomioituna Oulun läänin itäosassa vai?


      • TYhjän saa pyytämätt
        pitänyt kirjoitti:

        vastata, kun kysyt tyyliin
        Pitäis ostaa joku lukkopesä, mitä maksaa?

        Kaikki 5 Abloyn mallia, sarjoituslisät jne kauniisti taulukoituna ja hyvänmiehenalennukset huomioituna Oulun läänin itäosassa vai?

        Typerys


    • teuvo

      Kyselin pari vuotta sitten lukkoa takapihan oveen, hinta asennuksineen oli muistaakseni 200€.

    • mjjjj

      Lukkopesän hinta 85-100e, ilman asennusta

      • tahvo

        ovessani abloy, kädessäni kaksiurainen avain. Lukkopesän hinta 100e ja lisäksi kolme avainta!


      • lukkoseppä5

        hinta on jotain tota luokkaa lukkopesä on ovessa valmiina.Avainpesä on se johon avain työnnetään ja lukkopesä eli lukkorunko on se johon avainpesä kiinnitetään.


      • Teuvo
        lukkoseppä5 kirjoitti:

        hinta on jotain tota luokkaa lukkopesä on ovessa valmiina.Avainpesä on se johon avain työnnetään ja lukkopesä eli lukkorunko on se johon avainpesä kiinnitetään.

        saa lukkopesän? Meillä oltais vain vaihdettu avaimet, tavalliset abloyt ja hinnaksi olisi tullut 200€! Ja lukkopesä olisi pitänyt tohon hintaan irrottaa ja kuskata lukkosepälle! Se, mitä sen sepän tulo tontille olisi maksanut, on vain arvailujen varassa. Sikamaisen kallista touhua!


      • Paavo
        Teuvo kirjoitti:

        saa lukkopesän? Meillä oltais vain vaihdettu avaimet, tavalliset abloyt ja hinnaksi olisi tullut 200€! Ja lukkopesä olisi pitänyt tohon hintaan irrottaa ja kuskata lukkosepälle! Se, mitä sen sepän tulo tontille olisi maksanut, on vain arvailujen varassa. Sikamaisen kallista touhua!

        Mielestäni lukot kantsii asentaa itse, ei ole mikään kovin vaikea homma. Tarvitset rautasahan ja ruuvimeisselin, loput tarvikkeet tulee lukon mukana.


      • c7465c5 EVVK
        tahvo kirjoitti:

        ovessani abloy, kädessäni kaksiurainen avain. Lukkopesän hinta 100e ja lisäksi kolme avainta!

        Mikä on lukkopesä?

        Vituttaa kun joutuu uusimaan lukon ja koko asia ei kiinnostaisi pätkän vertaa, joka sivulla on sitten miljoona härpäkettä myynnissä ja 80% termeistä sellaisia mistä en tiedä mitä ne tarkoittaa, sylintereitä, heloja, pesiä, sarjoituksia. Perkele!

        Ostan ulko-oveen riippulukon ja jos vakuutusyhtiölle ei kelpaa niin imeköön munaa. Lopetan samalla maksamasta sit vakuutuksestakin...

        Ja ne hinnat! Ihan kuin ne olis suunnattu joillekin vi*un porvareille! 300€ joku lukko, ts. lukon osa jonka nimeä en muista... zzz.


      • v6gb456456g
        Teuvo kirjoitti:

        saa lukkopesän? Meillä oltais vain vaihdettu avaimet, tavalliset abloyt ja hinnaksi olisi tullut 200€! Ja lukkopesä olisi pitänyt tohon hintaan irrottaa ja kuskata lukkosepälle! Se, mitä sen sepän tulo tontille olisi maksanut, on vain arvailujen varassa. Sikamaisen kallista touhua!

        Niinpä. Itse hävitin tänään viimeisen avaimen OK-talon oveen, enkä ottanut varmuuskopiota viimeisestä kun ei ollut varaa siihenkään...

        Nyt ei ole varaa bensaan millä ajaa kaupunkiin kattomaan niitä lukkoja. Jooh...


    • lukkoseppiä
    • lukkosepänliike_hinta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe