Oven mukanahan tulee lukkorunko, itse pitää kustantaa joku lukkopesä. Paljoko maksaa?
Paljonko ulko-oven lukko maksaa?
14
35735
Vastaukset
- annetaan
tuollaisia tietoja lähimmän lukkoliikkeen puhelimesta.
Jos hinta ei miellytä, soita seuraavaksi lähimpään.- asiallisia
vastauksia
- pitänyt
asiallisia kirjoitti:
vastauksia
vastata, kun kysyt tyyliin
Pitäis ostaa joku lukkopesä, mitä maksaa?
Kaikki 5 Abloyn mallia, sarjoituslisät jne kauniisti taulukoituna ja hyvänmiehenalennukset huomioituna Oulun läänin itäosassa vai? - TYhjän saa pyytämätt
pitänyt kirjoitti:
vastata, kun kysyt tyyliin
Pitäis ostaa joku lukkopesä, mitä maksaa?
Kaikki 5 Abloyn mallia, sarjoituslisät jne kauniisti taulukoituna ja hyvänmiehenalennukset huomioituna Oulun läänin itäosassa vai?Typerys
- teuvo
Kyselin pari vuotta sitten lukkoa takapihan oveen, hinta asennuksineen oli muistaakseni 200€.
- mjjjj
Lukkopesän hinta 85-100e, ilman asennusta
- tahvo
ovessani abloy, kädessäni kaksiurainen avain. Lukkopesän hinta 100e ja lisäksi kolme avainta!
- lukkoseppä5
hinta on jotain tota luokkaa lukkopesä on ovessa valmiina.Avainpesä on se johon avain työnnetään ja lukkopesä eli lukkorunko on se johon avainpesä kiinnitetään.
- Teuvo
lukkoseppä5 kirjoitti:
hinta on jotain tota luokkaa lukkopesä on ovessa valmiina.Avainpesä on se johon avain työnnetään ja lukkopesä eli lukkorunko on se johon avainpesä kiinnitetään.
saa lukkopesän? Meillä oltais vain vaihdettu avaimet, tavalliset abloyt ja hinnaksi olisi tullut 200€! Ja lukkopesä olisi pitänyt tohon hintaan irrottaa ja kuskata lukkosepälle! Se, mitä sen sepän tulo tontille olisi maksanut, on vain arvailujen varassa. Sikamaisen kallista touhua!
- Paavo
Teuvo kirjoitti:
saa lukkopesän? Meillä oltais vain vaihdettu avaimet, tavalliset abloyt ja hinnaksi olisi tullut 200€! Ja lukkopesä olisi pitänyt tohon hintaan irrottaa ja kuskata lukkosepälle! Se, mitä sen sepän tulo tontille olisi maksanut, on vain arvailujen varassa. Sikamaisen kallista touhua!
Mielestäni lukot kantsii asentaa itse, ei ole mikään kovin vaikea homma. Tarvitset rautasahan ja ruuvimeisselin, loput tarvikkeet tulee lukon mukana.
- c7465c5 EVVK
tahvo kirjoitti:
ovessani abloy, kädessäni kaksiurainen avain. Lukkopesän hinta 100e ja lisäksi kolme avainta!
Mikä on lukkopesä?
Vituttaa kun joutuu uusimaan lukon ja koko asia ei kiinnostaisi pätkän vertaa, joka sivulla on sitten miljoona härpäkettä myynnissä ja 80% termeistä sellaisia mistä en tiedä mitä ne tarkoittaa, sylintereitä, heloja, pesiä, sarjoituksia. Perkele!
Ostan ulko-oveen riippulukon ja jos vakuutusyhtiölle ei kelpaa niin imeköön munaa. Lopetan samalla maksamasta sit vakuutuksestakin...
Ja ne hinnat! Ihan kuin ne olis suunnattu joillekin vi*un porvareille! 300€ joku lukko, ts. lukon osa jonka nimeä en muista... zzz. - v6gb456456g
Teuvo kirjoitti:
saa lukkopesän? Meillä oltais vain vaihdettu avaimet, tavalliset abloyt ja hinnaksi olisi tullut 200€! Ja lukkopesä olisi pitänyt tohon hintaan irrottaa ja kuskata lukkosepälle! Se, mitä sen sepän tulo tontille olisi maksanut, on vain arvailujen varassa. Sikamaisen kallista touhua!
Niinpä. Itse hävitin tänään viimeisen avaimen OK-talon oveen, enkä ottanut varmuuskopiota viimeisestä kun ei ollut varaa siihenkään...
Nyt ei ole varaa bensaan millä ajaa kaupunkiin kattomaan niitä lukkoja. Jooh...
- lukkoseppiä
ja täs yks esimerkki http://www.lukkokeskus.fi/tuotteet/index.htm
Viron yhteys lukud = lukot
http://www.infoweb.ee/index/lukud, võtmed/?SCatID=286 - lukkosepänliike_hinta
Tarvitsetko lukkosepänliikkeen palveluita? https://kodinplaza.fi/ kautta tavoitat yhdellä tarjouspyynnöllä useita lukkoseppiä. Vertaile hinnat ja suositukset helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519