Hei! Olen uusi palstalla.
Minulla ollut nyt reilun 3 vkoa Enya Coupe RS.
Mitä mainioin auto mutta yksi "vika" löytyi.
Nyt on ollut kovia syystuulia ja ne kyllä riepottelee autoa niin, että ajettavuus kovalla tuulella on rauhaton ja huono.
Mitä voin tehdä? Rengastus? Alusta?
Onko muilla samoja havaintoja?
Kokemusta uudesta
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
Myy se huojuva SkodASI MULLE?
Voin antaa mersun AMG vaihdossa :D - Anonyymi
Ei ole kuin pieni haitta koska autohan korkea. Nyt on ollut kovin poikkeuksellisen kovia tuulenpuuskia.
- Anonyymi
Tai auto poikkeuksellisen paska.
- Anonyymi
Jäykkä taka-akseli aiheuttaa rauhatonta käytöstä. Hitsaa perä kempiksi niin vakauttaa edes vähän.
- Anonyymi
Enyaqissa on rumpujarrut kuten vanhassa Mossessa konsanaan. Ne saattavat ajossa jumiutua tönköksi, jolloin kääkkää viedään vauhdilla lepikkoon.
Olkaa varovaisia. - Anonyymi
Enyaqin rumpujarrut on surkeat eivätkä ole tätä päivää millän tavalla. Myös sisustan jenkemi on melko vienol tuoksuista.
- Anonyymi
Oletko ajatellut mikä sinussa on vikana kun sinulla ei ole ystäviä ja loisit ja provoilet kokoajan Suolessa ja kirjoittelet kovin lapsellisia juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut mikä sinussa on vikana kun sinulla ei ole ystäviä ja loisit ja provoilet kokoajan Suolessa ja kirjoittelet kovin lapsellisia juttuja?
Mikä rumpujarrufani se siellä huutelee?
- Anonyymi
Ei sinulla ole edes koda fääbiota.
Tämän sivuston paskajutut kiinnostavat vain sontasäkkejä. - Anonyymi
Rumpujarru hirttää kiinni.
Käy tuusulan rumpalilla. Voivat hätäratkaisuna laittaa kepin päähän vanhan saappaan jolla voit jarruttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085