Hei! Olen uusi palstalla.
Minulla ollut nyt reilun 3 vkoa Enya Coupe RS.
Mitä mainioin auto mutta yksi "vika" löytyi.
Nyt on ollut kovia syystuulia ja ne kyllä riepottelee autoa niin, että ajettavuus kovalla tuulella on rauhaton ja huono.
Mitä voin tehdä? Rengastus? Alusta?
Onko muilla samoja havaintoja?
Kokemusta uudesta
10
302
Vastaukset
- Anonyymi
Myy se huojuva SkodASI MULLE?
Voin antaa mersun AMG vaihdossa :D - Anonyymi
Ei ole kuin pieni haitta koska autohan korkea. Nyt on ollut kovin poikkeuksellisen kovia tuulenpuuskia.
- Anonyymi
Tai auto poikkeuksellisen paska.
- Anonyymi
Jäykkä taka-akseli aiheuttaa rauhatonta käytöstä. Hitsaa perä kempiksi niin vakauttaa edes vähän.
- Anonyymi
Enyaqissa on rumpujarrut kuten vanhassa Mossessa konsanaan. Ne saattavat ajossa jumiutua tönköksi, jolloin kääkkää viedään vauhdilla lepikkoon.
Olkaa varovaisia. - Anonyymi
Enyaqin rumpujarrut on surkeat eivätkä ole tätä päivää millän tavalla. Myös sisustan jenkemi on melko vienol tuoksuista.
- Anonyymi
Oletko ajatellut mikä sinussa on vikana kun sinulla ei ole ystäviä ja loisit ja provoilet kokoajan Suolessa ja kirjoittelet kovin lapsellisia juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut mikä sinussa on vikana kun sinulla ei ole ystäviä ja loisit ja provoilet kokoajan Suolessa ja kirjoittelet kovin lapsellisia juttuja?
Mikä rumpujarrufani se siellä huutelee?
- Anonyymi
Ei sinulla ole edes koda fääbiota.
Tämän sivuston paskajutut kiinnostavat vain sontasäkkejä. - Anonyymi
Rumpujarru hirttää kiinni.
Käy tuusulan rumpalilla. Voivat hätäratkaisuna laittaa kepin päähän vanhan saappaan jolla voit jarruttaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1932430- 581325
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871078Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059- 971049
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221038Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982