Vakuuttava haastateltava
https://youtu.be/DIpC6PL4rUw
Suomi voi olla presidentistään ylpeä
19
292
Vastaukset
- Anonyymi
Kielitaitoinen ja edustavan näköinen, mutta selitäpä tämä. Ennen presidentinvaaleja vasemmisto piti Stubbia fasistina ja äänesti Haavistoa.
Kun Stubb on nyt ilmoittanut, että hän suhtautuu homoihin myönteisesti ja Suomi on homomyönteinen maa, niin saman vasemmiston mielestä fasisti onkin presidenttinä paras koskaan.- Anonyymi
Hehe Stubb on aina ollut "homomyönteinen" mitä sitten tarkoittaakaan. Mutta ehkäpä vasemmisto huomasi sen vasta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe Stubb on aina ollut "homomyönteinen" mitä sitten tarkoittaakaan. Mutta ehkäpä vasemmisto huomasi sen vasta nyt.
Stubb on fiksu ja pääsääntöisesti fiksut ovat "homo myönteisiä" mitä sitten tarkoittaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kenties syynä että huhut kertoo että on "kaikkiruokainen" jos tiedätte mitä tarkoitan 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on fiksu ja pääsääntöisesti fiksut ovat "homo myönteisiä" mitä sitten tarkoittaakaan.
RUK:n käyneenä ihmettelen, miksi fiksu Stubb on sotilasarvoltaan vain korpraali ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RUK:n käyneenä ihmettelen, miksi fiksu Stubb on sotilasarvoltaan vain korpraali ?
Jos on tarpeeksi fiksu, voi välttää 12kk palveluksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kenties syynä että huhut kertoo että on "kaikkiruokainen" jos tiedätte mitä tarkoitan 😀
Stubb on niin hyväkuntoinen, että voi olettaa hänen ruokavalionsa olevan hyvä tai peräti erinomainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on niin hyväkuntoinen, että voi olettaa hänen ruokavalionsa olevan hyvä tai peräti erinomainen.
Niin...maistuu myös "pitkäliha" 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on biseksuaali, aihe, josta ei saanut puhua ennen vaaleja - toisin kuin Haaviston suuntautuminen josta revitettiin otsikoita ja kauhisteltiin. Molemmat ovat samasta puusta veistettyjä.
Haaviston homouden takia Stubbia äänestäneet saivat silti puolihomon presidentin. Onnea vaan teille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on biseksuaali, aihe, josta ei saanut puhua ennen vaaleja - toisin kuin Haaviston suuntautuminen josta revitettiin otsikoita ja kauhisteltiin. Molemmat ovat samasta puusta veistettyjä.
Haaviston homouden takia Stubbia äänestäneet saivat silti puolihomon presidentin. Onnea vaan teille!Vaimo ja kaksi lasta.
- Anonyymi
Vai vielä ylpeä 🤭ehkä usa on marionetistaan ylpeä vaan onko kukaan muu?
- Anonyymi
Aivan hyvä kauhistuttaa vieläkin ajatus että H Pekasta olisi tullut pressa ja sitä mukaa Suomikuva maailmalle.
- Anonyymi
Mutta stuppi on pirusti vaarallisempi/sotaisampi kuin peksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta stuppi on pirusti vaarallisempi/sotaisampi kuin peksi
Homo peksi on ajanut koko poliittisenuransa aikana Suomen puolustusvoimia heikommaksi.
Ainut takinkääntö oli kun osallistui presidentinvaaleihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo peksi on ajanut koko poliittisenuransa aikana Suomen puolustusvoimia heikommaksi.
Ainut takinkääntö oli kun osallistui presidentinvaaleihin.Niin no tiedä sitten jos nyt on ajettu suomi sodan partaalle niin onko sekään nyt niin mairittelevaa
- Anonyymi
Historia tulee osoittamaan, että meillä on nyt huonoin presidentti kautta aikojen. Stubb itse taitaa olla niitä harvoja, jotka eivät tätä vielä ymmärrä.
- Anonyymi
No eikä ole, kyllä Koivistoa ja Halosta huonompia ei voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin ajattelin aikaisemmin, mutta nykyiseen verrattuna he vaikuttavat suorastaan erinomaisilta presidenteiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halonen ja koivisto ovat surkeimmat ikinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967