Hyvin sä olet

Anonyymi-ap

Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen.
Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja mennyttä jo.

56

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä vahingoituin

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä näyttelin ai jai jai


    • Anonyymi

      Pettäjääkö yrität lohduttaa? Jos näin niin hänen puolisonsa on vahingoittunut. Turhaa yrittää selitellä asioita paremmaksi.

      • Anonyymi

        Ei ketään ole petetty.


      • Anonyymi

        U u v a t t i


      • Anonyymi

        Se petetty ei aina ole mikään viaton syvästi vahingoittunut uhri.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se petetty ei aina ole mikään viaton syvästi vahingoittunut uhri.

        Kyllä on. Petetty on aina syytön. Asiat voi aina ratkaista ilman pettämistä. Pettäjältä puuttuu selkäranka ja moraali aina.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Petetty on aina syytön. Asiat voi aina ratkaista ilman pettämistä. Pettäjältä puuttuu selkäranka ja moraali aina.

        Toisen ihmisen voi pettää monella tavalla. Ajattelet todella mustavalkoisesti. Sama ihminen voi joissakin asioissa olla hyveellinen ja joissakin paheellinen. Se että leimaat pettäneen osapuolen moraalittomaksi ja selkärangattomaksi, kertoo siitä ettet pysty integroimaan samaan kokonaisuuteen hyvää ja pahaa. Se on sinun puutteesi. Ja jotkut sairaudet kuten maanis-depressiivisyys voivat aiheuttaa holtitonta käyttäytymistä. Ehkä parisuhteen seksielämä on ollut vuosia kuollut. Ehkä se toinen osapuoli harrastaa henkistä väkivaltaa. Jne.


    • Anonyymi

      Liittyi tämä sitten mihin tahansa niin miten luulet tämmöisen tekstin auttavan ketään? Mikä sinua motivoi kirjoittamaan juuri nyt juuri tänne?

    • Anonyymi

      Mistä sinä ap puhut? Vähän vinkkiä?

      • Anonyymi

        Erään naisen upeasta asenteesta. Luoja hän osasi vetää määrätietoista linjaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erään naisen upeasta asenteesta. Luoja hän osasi vetää määrätietoista linjaa.

        Tiedän, että haluun sut.


    • Anonyymi

      Joo hyvä ettei mitään vakavaa koskaan tapahtunutkaan.

    • Anonyymi

      miten voit elää itsesi kanssa kun tiedät mitä teet? Tiedät mitä aiheutat miksi jatkat, et saa mitään sillä mitä haluat? tuleeko sinulle parempi mieli kun saat Huonos muille ja laitettua kaikkea mitä itse koot, vaikka me ollaan syyttömiä? vai etkö osaa lopettaa? oletko jäänyt kiinni omaan sadistiseem mieleesi, onko vallan himo en sinut mistä saat nautintoa. tai onko sinulla jo niin paha olla teoistasi että syyllistät niilläkin muita? päätitkö koska et saanut mitä haluat meistä, tuhoat meidän elämäö kunnes saat itse mitä haluat? mikä määrä pahuuttasi riittää meille?

    • Anonyymi

      No ei todellakaan ole. 😢 Ainakaan minulle...

    • Anonyymi

      Taas tätä samaa pskaa joltain puliveivarilta

      • Anonyymi

        Mitä meinaat tuolla puliveivarilla? Mua alkoi naurattamaan 😂


    • Anonyymi

      Sanoit alussa että niistä on koitunut niin paljon paskaa ettet siihen suostu. Olet ihan yhtä lailla mukana asioissa. Muista se.

      • Anonyymi
        UUSI

        Lopeta valehtelu


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin tällaisessa hommelissa gubbe on varmasti vähemmän sitä rakkauden energiaa


    • Anonyymi

      en minä häpeä itseäni, en minä toimi tai elä kuutena sinä. en minä ole sinä, ja siitä hyvästä ja siitä etten elä kuten vaadit olet tuhonnut ja hakannut elämääni vuosia, yrittänyt saada siitä kaikkea itsellesi, ja kostanut kun et ole saanut. pitääkö sinun kuolla toimintaasi ennen kuin osaat lopettaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Älä ny ätmi anna kellekkään höpöhöpölle aihetta onnistumisen kokemukseen ees itelles ku rustaat tätä skeidaa naisista, en välttämättä tarkoita aloitusta, vaan muutaki mikä ei osu tai ns kolahda keneenkään ku järjellä miettii


    • Anonyymi

      Kiitos:)

    • Anonyymi

      saanko kysyä miksi et edes yritä elämässäsi mitään itse, miksi yrität aina toisten kautta ja sitten kostat kun et saa mitä haluat? miksi et etsi rakkautta, miksi käytät sen toisten kyttäämiseen ja lähetät aina Katkeruutta heihin? miksi et itse opiskele ja paranna itseäsi oikein ja hae muuta työtä, miksi se sijaan hakkaat ja vainoat muita?

      • Anonyymi
        UUSI

        ” miksi et itse opiskele ja paranna itseäsi oikein ja hae muuta työtä, miksi se sijaan hakkaat ja vainoat muita?” Työ on paras lääke sanovat


    • Anonyymi

      mikään mitä minulla on ei ole sinulta pois, miksi teet tuota minulle, mikä eniten inhottaa minussa? ymmärrät varmaan etten suostu tahtoosi edelleenkään ja elän omaa elämääni ja en jää kotia antamaan teille energiaa tai elä kuten sinä. en minä ole syypää elämääsi. jos jatkatte sitä mitä ootte tehnyt, kuolette siihen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Somebody might eat their own shit, right?


    • Anonyymi

      ymmärtäisitkö jo minä en halua sinun olemustasi, energiaa tai tietoisuutts, et tee hyvää minulle. en halua sitä yhteistoimintaa. et tule pääsemään tavoitteeseesi ja jos jatkatte kuolette ennen kuin siihen pääsette. en uhkaile vaan se tosi asia, eikä teitä tapeta, vaan oma toimintanne tappaa teidät. te ette tee hyvää, kellekään, enkä ole mukana, edelleenkään.

    • Anonyymi

      Useassa asiassa olen toiminut väärin elämäni aikana. Onneksi se ollutta ja mennyttä.

      • Anonyymi

        Hän toimi rohkeasti ja uskalsi olla määrätietoinen. Noilla eväillä hän pääsee vielä pitkälle,
        Väkisinki sellaiseen ihastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän toimi rohkeasti ja uskalsi olla määrätietoinen. Noilla eväillä hän pääsee vielä pitkälle,
        Väkisinki sellaiseen ihastuu.

        Määrätietoinen tunteissaan sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän toimi rohkeasti ja uskalsi olla määrätietoinen. Noilla eväillä hän pääsee vielä pitkälle,
        Väkisinki sellaiseen ihastuu.

        Et vielä tiedä miten ihastut. Saat vielä nähdä 😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän toimi rohkeasti ja uskalsi olla määrätietoinen. Noilla eväillä hän pääsee vielä pitkälle,
        Väkisinki sellaiseen ihastuu.

        Sivusta- keväästä saakka, kyllä


    • Anonyymi

      Hönöt aktivoitui 😵‍💫
      On nää niin naurettavia harhaluuloisuudessaan 😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Suurin osa miehen vastauksia itselleen, vähän teennäistä tämä jumittelu muka naisten kommenteissa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa miehen vastauksia itselleen, vähän teennäistä tämä jumittelu muka naisten kommenteissa

        Palstan organismien kiertokulku nääs plah


    • Anonyymi

      Olet mies huono ihminen.

    • Anonyymi

      Minä ikävä kyllä rakastan häntä. 😌 ja uskon pääseväni tavoitteeseen, mutta en kerro vielä miten.

      • Anonyymi

        Täällä on monta saman naisen rakastajaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on monta saman naisen rakastajaa

        Olen nainen


    • Anonyymi

      Ap missä päin asut?

    • Anonyymi

      ….ja tulevaa. ❤️ usko

    • Anonyymi
      UUSI

      Erittäin tökerö mies tämä provosi, käännät huomion hyvin läpinäkyvästi siihen, että jonkun naisen tulisi kuitenkin epäillä itseään jossain hyvin abstraktissa muodossa ja vihjaat johonkin hyvin kummalliseen aiheeseen. Eihän sinulla mitään varsinaista kohdetta näille avautumisille ole

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja seuraavaksi lisää banaaleja vastauksia itselleen jotta yksinkertaiset ihmiset piehtaroisi naisiin kohdistuvan negaation ympärillä


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos mies kauniista sanoistasi. Luovutan vasta, jos torjut mut. Tiedän että tahdon vain sut. Ollaan sopivat ja säkin taidat jo huomata sen.

      • Anonyymi
        UUSI

        No et sä ole edes yrittänyt.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mua harmittaa tää, miten se on täällä mennyt, en ees osaa ees sanoa miks.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sä ole edes yrittänyt.

        Jos ei mitään liikehdintää tai sen sellaista ole tapahtunut esim itselleen vastailevan sedän hölinöiden perusteella, niin tuskin syyllistävä ns töniminen auttaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei mitään liikehdintää tai sen sellaista ole tapahtunut esim itselleen vastailevan sedän hölinöiden perusteella, niin tuskin syyllistävä ns töniminen auttaa

        Tämä osui oikeaan. Mietin että mikä on tämän miehen mielenterveysongelma kun suoltanut tänne tätä samaa ties miten monta vuotta. Tekee aloituksia solkenaan johon vastailee itselleen naisena jne.

        Ei tuo tervettä ole mitenkään. Sadistisen sairas henkilö joka pitäisi tunnistaa niin että saadaan hoitoon minne kuuluukin. Koska pyörinyt täällä tues muten kauan niin olisko aika suomi24:n ottaa koppia tästä hullusta ja tehdä ilmoitus asiaan kuuluvalle taholle tai ainakin käyttökielto tälle onnistunee ip-osoitteen ja tietokoneen id:n perusteella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osui oikeaan. Mietin että mikä on tämän miehen mielenterveysongelma kun suoltanut tänne tätä samaa ties miten monta vuotta. Tekee aloituksia solkenaan johon vastailee itselleen naisena jne.

        Ei tuo tervettä ole mitenkään. Sadistisen sairas henkilö joka pitäisi tunnistaa niin että saadaan hoitoon minne kuuluukin. Koska pyörinyt täällä tues muten kauan niin olisko aika suomi24:n ottaa koppia tästä hullusta ja tehdä ilmoitus asiaan kuuluvalle taholle tai ainakin käyttökielto tälle onnistunee ip-osoitteen ja tietokoneen id:n perusteella.

        Jep. Guben monologit pyörii vuodesta toisiin ja palstablieberit kiertää seuraavaan, missä nämä faktat ei ole tullu vielä puheeksi


    • Anonyymi
      UUSI

      Heilurin mukaan en ole vahingoittanut muita mitenkään. Heiluri myös kertoo tulevaisuuden tuovan hyvää itselle ja hyvin monille ihmisille, suurimmalle osalle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä kans kysyin siltä ja se sano, että sää oot hyvä just noin. Kas niin gubbe


    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on rakas mies M

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä en oo kuule ketään hakannut, ehkä vain lyönyt vai mikä tämä draaman kerros niinq on?

    • Anonyymi
      UUSI

      Keneltä tämä viesti tuli?

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi poistettiin? Siis 0 viestiä täältä tähän ketjuun, tämä nyt sitten 1. Tarkista jos pystyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4413
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      217
      2375
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1875
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1674
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1661
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      150
      1299
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1164
    8. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      921
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      915
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      128
      870
    Aihe