Laitoinkii kahvit tippumaa ja pari pullaa uunii lampenemaa. Kohta juuaa kahvit ja
samal tehää julkasuja suomi24 palstalle.Saatan mie upittaa niit vanhoikii ketjuloit mut käykää miu sivuloil nii sie on vinkkilöit mitä mie teen
T:P.L
Moganis mietin että mitä tekis
16
244
Vastaukset
- Anonyymi
Joko sie oot alkant tekee kopioloita?
Ja taas Imatran uteliaat kyttää miun tekemisii. On se hyvä et on jotakii tekemistä siullakii.
Mie voin järjestää taas jossakii vaihees uutta stalkkaamista, kannattaa seurailla miun sivuja!PS. mitä nuo kopiolot on?
- Anonyymi
Mitähän ne mahtaa olla
T:IsoPomo
- Anonyymi
Viiniä menee ja vibra laulaa.
- Anonyymi
Onko pullat taas uunissa?
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Sie ehkä paistat pullii yöllä, mie en.
" Laitoinkii kahvit tippumaa ja pari pullaa uunii lampenemaa. Kohta juuaa kahvit ja
samal tehää julkasuja suomi24 palstalle" Anonyymi kirjoitti:
" Laitoinkii kahvit tippumaa ja pari pullaa uunii lampenemaa. Kohta juuaa kahvit ja
samal tehää julkasuja suomi24 palstalle"Mie syön aamul puuroo.
Siulle varmaa riittää se viinin kittaamine.
Kova poju väärentämää tää P.L .....Miun sivulla luki-Laitoinkii kahvit tippumaa ja pari pullaa uunii lämpenemää. Kohta juuaa kahvit ja samal tehää julkasuja suomi24 palstalle.
Ja mie EN OO Moganis vaa iha Suomessa.
Kova tarve näil HÄMMENTÄJIL on esittää minuu ja siirtää ja väärentää miun kirjotuksia. Ehkä niil ei oo omas elämäs tarpeeks sisältöö. Reppanat.- Anonyymi
Sun Mogan huijaukset meni somekermalle niin pahasti ihon alle, että nyt vetävät sen asian joka ketjuun jotenkin.
Ja toinen asia, mistä vetivät herneen nenään, oli nuo kuvakaappauksien julkaisut. Nyt sitten yrittävät kostaa kopioimalla sinun sivun kirjoituksia.
Varmaan oletkin ne sen takia kirjoittanut julkisena, eikö vaan.
- Anonyymi
UP
T:Pena- Anonyymi
Ja sie hämmentämään
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
T:PENA on kova UPittaa.
Ja sie hämmentämään T:Pena nimimerkil 😂😂
- Anonyymi
Pena taas nostellu👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513