On se kauheaa katsoa kun ihminen on työttömänä. Menee aika muiden tekemisten kyttäämiseen ja siitä kyräilyyn. Hyvänä esimerkkinä paikallinen työtön insinööri, joka jaksaa vääntää kaikesta ongelman ja valittaa kaikille jotka jaksavat kuunnella. Pahimmat näistä aiheuttavat tahallaan haittaa toisille ja pilaavat vielä kunnan maineen samalla. Pitäis saada vaan lisää työpaikkoja tänne niin helpottais oloa kaikilla.
Työttömyys on pahasta
9
1002
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa lähinnä varmistaa oman työttömyytensä pidemmäksi aikaa, kun kerää kyseenalaista mainetta ja julkisuutta valituksillaan. Kun ei muuhun pysty.
- Anonyymi
Ja nuoret,työtä on muuallakin kun karstulassa,(äiti päättää kaikesta asumisesta ym.jopa kavereista helppoa kun äidin maito niin lähellä.itsenäistykää töitä hakemaan ei äiti ole aina oikeassa sehän on vain hänen mielipiteensä.minä olen kiertänyt ympäri Suomea ja vieläkin työelämässä.
- Anonyymi
Tällä kylällä kyräilijöitä riittää. Ne harvat jotka koittaa muita työllistää, saa tuntea joutilaiden katkeruuden nahoissaan.
- Anonyymi
Entäpä jos kunta on taas tupeksinut ja rikkonut lakia? Entäpä jos valituksessa onkin aihetta?
- Anonyymi
Joku random luulee tulkitsevansa lakia paremmin kuin muut. Jokaisen tarttis ymmärtää osaamisensa rajat.
- Anonyymi
Pienten kuntien pitääkin mennä harmaan rajoilla, että säilyvät olemassa... Ihan turhaa koittaa tehdä hankalasti kun ei olla kaupungissa. Valittajat voi muuttaa kaupunkiin
- Anonyymi
Ymmärrän harmaan alueen rajoilla liikuskelun, mutta kyllä silti jonkinlaiset säännöt on hyvä olla. Jo ihan vaan kunnan uskottavuuden takia. Ei kai sentään viidakon lakeja sallita meilläkään?
- Anonyymi
Ja on myös työtä vieroksuvia. Kyllä hieman ottaa pattiin nuo yhteiskunnan elätit. Vietetään laatuaikaa ja harrastetaan mutta töihin ei kyllä päästä kun vedotaan työpaikan huonoon ilmapiiriin. On se kyllä erikoista jos koulutettu keski -ikäinen nainen on ollut työelämässä vain muutaman vuoden.
- Anonyymi
Nyt taisi mennä sen harmaan alueen yli. Kunnan johto töpeksi taas kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569