Äitini oli yksinhuoltaja ja minulla on vuotta nuorempi sisko.Asuimme maalla ja meillä oli ns. ulkosauna ja tapana oli kylpeä aina yhdessä kun saunan lämmitimme.Minä yleensä menin edeltä saunaan ja kerkesin ottaa löylyjä ennen kuin äitini ja siskoni tulivat saunaan.Siskoni tuli lauteille ja äitini jäi alas sillä hän ei pitänyt kovista löylyistä.Tapana oli että äitini pesi meidät vaikka minäkin olin jo 14-vuotias.Hän istuutui lauteita vastapäätä olevalle penkille ja käski minut saippuoitavaksi siskoni jäädessä löylyyn.Usein seistessäni siinä äitini edessä katselin hänen muotojaan ja eihän sille mitään voinut että veri alkoi pakkautua jalkojeni väliin ja kohta oli erektio valmis mutta pienestä pitäen olin oppinut ettei siinä ollut mitään hävettävää.Elimeni oli kasvanut vuosi vuodelta ja oli aina ollut isompi kun ikäisilläni kavereilla ja nyt oli alkanut tulla karvoitustakin.Olin taas sappuoitavana,äitini aloitti ylhäältä alaspäin ja taas minulla alkoi seisomaan katsellessani hänen rintojaan ja karvoitusta joka näkyi jalkovälistä.Sitten oli pakarat ja jalat nilkkoihin asti jonka jälkeen äitini alkoi saippuoimaan etupuolta,ylhäältä napaan asti ja sen jäkeen jalat.Olin huomannut että katse oli viipynyt välillä aika pitkään kattoon kohti sojottavassa elimessäni ja tunsin aina pesun lopussa suurta nautintoa äitini pestessä elimeni ja usein toivoin että pesu olisi kestänyt vähän pitenpään.Nytkin hän saippuoi pallini ensin ja sitten elimeni,katse oli koko ajan nauliituneena jalkoväliini sillä olihan hänen päänsä juuri sillä korkeudella.Tuntui että se räjähtäisi ja otin vettä kauhalla huuhdellakseni saippuat pois.Katsoin alaspäin ja näin kuinka äitini suu oli muutaman sentin päässä kalustani sen sojottaessa kattoa kohti ja sitten tapahtui yllätys,äitini avasi suunsa ja otti terskan huuliensa väliin ja alkoi kielellään pyöritellä sen ympärillä.Tuntui sanoinkuvaamattoman ihanalta nuo kuumat ja kosteat huulet ja pikkuhiljaa hän alkoi ottaa kaluani syvemmälle suuhun toisen käden hieroessa pallejani ja minulla oli ennenkokematon tunne nivusissa kun ensimmäisen kerran sain siemensyöksyn kaluni ollessa syvällä äitini suussa.Hän nieli kaikki spermat ja nuoli viimeisetkin pisarat kalustani ja minusta tuntui että jalat pettävät altani.Siskoni oli ollut koko ajan selkäni takana lauteilla eikä ollut nähnyt mitään.
Tässä oli tarinan alkuosa ja jatkan jos ketään kiinnostaa.Sen verran seuraavista osista että menetän poikuuteni äidille ja hänen ollessa matkoilla saunon kahden 13-vuotiaan siskoni kanssa.
Saunassa tapahtunutta
14
9462
Vastaukset
- nahkuri
odotamme kuumana.
- tyttö
Voisitko kirjottaa minulle jatkoa tosta tarinasta osotteeseen: [email protected]
voisitko?- meitsi
siis haloo taas..onko tytötkin noin sairaita että kostuvat jos puhutaan niiden veljistä..ei vittu
- TT
Eikö täällä ole jo kuultu noita juttuja joissa vedetään äitiä, isää siskoa ja veljeä. Sitte serkut ottaa suihin ja setät vetää perseeseen jonka jälkeen nuollaan kaikkia kymmentä tätiä. Ei kiitos enää, kyllä pervot voi lukea noita vanhoja juttuja, niitä on jo ainaki kolkyt.
- jatkoo
Jatka ihmeessä!
- -Xi-
Jos minulta kysytaan niin ÄlÄ (katsokaa! ma kaytan ÄÄTÄ!) jatka ylesesti...ne jotka haluavat kuula jatkoa kertokoot oman mailinsa...Saat varmasti 70% kuulla paskaa jutuistasi.
Luen yleensa kaikki uudet tarinat mutta "Aiti ottaa suihin saunassa" otsikko sopisi tahan paremmin ettei tule turhaa jaystamista... - hhhiohuihiuh
paree olis ettet enää jatka tuallaasen paskan kirjoottamista. kaikki varmaan uskoi tuon äskeisen mielettömän tarinan. haista pikkupoika vittu!!!
- Mä
Nii et jatka ihmees!!!!!!
- gruber
no oot säki melekone....
aika säälittävää tollane.
ei näit oo pakko kattoo, jos ei tunnu tyydyttävän!
- mä
Jatka siis ihmeessä!!Toi oli hyäv, ja haluun lukee sen mis ollaa saunas kahen 13 vuotiaan kans!!:)...JATKA!JATKA!JATKA!
- Gimma
Jatka ihmeessä!! :)
- meitsi
oikeesti hei, kattokaa peiliin ja sitte vetäkää ittenne jojoon.
- minä
meitsi kirjoitti:
oikeesti hei, kattokaa peiliin ja sitte vetäkää ittenne jojoon.
Ne jotka eivät pidä näistä sisko/veli,äiti/poika jutuista. EI TEIDÄN TARVITSE NÄITÄ LUKEA...
Lopettakaa lukeminen HETI kun tuntuu että "tämä ei ole minua varten".. Teidän valituksenne ei auta yhtään... "makuasioista" ei pidä kiistellä...=)
- Anonyymi
Saunominen oli alkanut kiinnostaa erilailla, kun pikku sisko 15v pyrki tulemaan yhtäaikaa.
Terhillä on kasvanut jo rinnat jonkin verran ja pylly on naisen mallia urheilee ja juoksee omaksi huvikseen. Kaikki alkoi siitä kun oltiin kahden saunassa muita ei ollut kotona.
Menin saunaan ja kuvittelin äidin vartaloa joka on sutjakka ja rinnat pyöreät muutama vetäisy kalusta ja kovettui heti. Terhi huuteli saako tulla istuin lauteella kun tuli sisään nätit rinnat ja karvatupsu haaroissa istui viereen sanoi ollaan kahden. Nakkelin sievästi löylyä Terhi kääntyi ja nosti jalat seinälle pitkä tukka hiveli kalua kun makasi jalkojen päällä.
Kalu seisoi kovana jakojen päällä Terhi puhui kaikkea ja kääntyi kyljelleen minua kohti nosti hiuksia pois jalkojen välistä kalu ponnahti ihan naaman eteen Terhi katsoi minua ja kalua hymyili ompa kaunis tunsin hengityksen mitään sanomatta otti kalun suuhun imi sievästi kuiskas jännän tuntuinen. Nikistelin sievästi sormien välissä nännejä ne oli tosi kovat kurkotin että voin koskea pilluun sain sormea sisään käännyin melkein lauteille sisko nousi ja klaskeutu naaman päälle pitäen koko ajan kalua suussa jalat oli niin leviällä kun pystyi olemaan maistoin ensikertaa siskon pillua sisko nousi ylös keinuttaen pyllyä naaman päällä huokaili kiitos veli.
Sisko nousi pois ja veti minut istumaan katsoi minua pitkään ja tuli syliin silloin suutelin suukoteltiin pitkään sisko kuiskas saat olla ensimmäinen ja ohjasi kalua sisään yritin estellä ei me voida ote kalussa oli tiukka siko sanoi isommasti nyt annat ja kalu painui sisään imin rintoja sisko nai voimalla ja suuteli kuiskas olet iso naitiin jonkin aikaa sanoin varotaan ei kokonaan sisko vain nai kun työnsin pois kalu oli ihan veressä sisko katsoi ja hymyili oli ihanaa kaatelin vettä pilluun ja kaluun.
sisko suuteli ja kuiskas olispa kumeja kuiskasin minulla on sisko nousi heti ja sanoi pese äkkiä.
Katsoin alastonta vartaloa olohuoneessa kalu seisoi avasin kumia ja asettelin kalun päälle sisko odotti kun sain kalun sisään oli eri tunne kun ei tarvinnut varoa kuiskasin siskolle olet minun sala rakas ja imin rintoja päällä olikin tosi narttu sisko sanoi hommaan pillerit heti maanantaina ja nai siskon ensimmäinen orgasmi oli kivaa katsottavaa ei mitään teeskentelyä vain himoa, kestin pitkään kun kumi haittasi tuntoa mutta ei halua panna kunnolla.
Naitiin kolmesti melkein peräkkäin sinä iltana, sisko nukkui kainalossa, siitä alkoi meidän kiima, sisko alkoi seurustelemaan mutta se ei haitannut kun saatiin olla kahden naitin aina edestä ja takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628