aimon elämänlogiikkaa

Aimo on moni osaaja. Se osaa meisselöidä tieto koneita ja kun se painelee tietsikan nappiloita, niin näytölle tulee koukeroita. Sitten se luonnon lahjakas yrittäjä. Kysyin siltä että mistä tiiät ku et oo koskaan yrittänyt, niin aimo sanoi että se vaan on verissä ja hän on lukenut jo kirjan.

Aimo kertoi että on välttänyt yrittämisen ja rikastumisen jättämällä kokonaan yrittämättä ja juuri siksi hän on niin menestynyt. Aimo istui siinä kaminan edessä sätkää käärimässä pitkät kalsarit henkseleillä pingotettuna navan yläpuolelle niin kysyin aimolta että millä tavalla tämä menestys ilmenee ja näkyy meidän elämässä, kun jääkaapissa ei ole enää valoakaan? Aimo vastasi että hänellä on oikeanlainen yli opisto tasoinen asenne ja elämänlogiikka, jollaista ei ole asenne vammaisilla rakennus alan taparikollisilla joilla heikko koulutus taso.

Olin vähän aikaa ihmeissäni että missä kohdassa tuossa kävi ilmi se menestys? Aimo vastasi että "Hölmö, kerroin sen sinulle jo ihan ensimmäisenä. Olen hyvällä MENESTYKSELLÄ ONNISTUNUT välttämään yrittämisen ja rikastumisen yli opisto tasoisen koulutukseni ansiosta. Sitten aimo pyysi että kävisin nuuhkaisemassa mikä on meidän valmistumassa olevan kolina satsin tilanne. Me ravintola alan konkarit kun hallitsemme korvike alkoholin valmistamisen kuin pyörällä ajamisen. Tarakasta vaan kiinni ja menoksi sanoi Kiven Aleksi!

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aimo muistuttaa todella paljon erästä Pasasta Vantaan Simonkylästä. Pasanen on myös erittäin kova poika neuvomaan ja pätemään asioissa jos toisissa, vaikka itsellään ei niistä kokemusta ole.

• Anonyymi

Otan Pupelta hanuriin.

By Sensei Pasanen

• Anonyymi

Aimo oli luvannut Senssulle unohtumattoman eroottisen illallisen kynttilän valossa.
      Kaikki oli valmiina, Senssu oli jo rasvannut hanukan ja laittanut parhaat rintsikat.
      Aimo oli korventanut uunilenkkiä ja ruiskuttanut sinne hunajaa, pukeutunut nahkalippikseen ja nahkaliiviin, sekä jenkkibootseihin.

Kynttilä oli jo palamassa porstuan ikkunalaudalla, Senssu odotteli siinä väristen kontillaan ja mietti Aimon sanoja: "Ei se kirvele ollenkaan kun pidät silmät tiukasti kiinni". Aimo lähestyi porstuan lattialla konttaavaa Senssua, mutta sitten alkoi kovasti kakattaa. Aimo säntäsi suoraan ulkohuusiin täysistunnolle lukemaan Valittuja Paloja ja unohtui sinne dementiapäissään.

Senssu tuli sinne katsomaan ja Aimo oli vaan että "Täh mä oon täällä paskal mee helvettiin siitä kyttäämästä". Oli unohtanut treffit kokonaan. Senssu kysyi mis mun makkara? Aimo vastasi että ai mikä makkara?

• Anonyymi

Ihanan romanttista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      206
      3858
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2446
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2223
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      71
      1175
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe