aimon elämänlogiikkaa

Aimo on moni osaaja. Se osaa meisselöidä tieto koneita ja kun se painelee tietsikan nappiloita, niin näytölle tulee koukeroita. Sitten se luonnon lahjakas yrittäjä. Kysyin siltä että mistä tiiät ku et oo koskaan yrittänyt, niin aimo sanoi että se vaan on verissä ja hän on lukenut jo kirjan.

Aimo kertoi että on välttänyt yrittämisen ja rikastumisen jättämällä kokonaan yrittämättä ja juuri siksi hän on niin menestynyt. Aimo istui siinä kaminan edessä sätkää käärimässä pitkät kalsarit henkseleillä pingotettuna navan yläpuolelle niin kysyin aimolta että millä tavalla tämä menestys ilmenee ja näkyy meidän elämässä, kun jääkaapissa ei ole enää valoakaan? Aimo vastasi että hänellä on oikeanlainen yli opisto tasoinen asenne ja elämänlogiikka, jollaista ei ole asenne vammaisilla rakennus alan taparikollisilla joilla heikko koulutus taso.

Olin vähän aikaa ihmeissäni että missä kohdassa tuossa kävi ilmi se menestys? Aimo vastasi että "Hölmö, kerroin sen sinulle jo ihan ensimmäisenä. Olen hyvällä MENESTYKSELLÄ ONNISTUNUT välttämään yrittämisen ja rikastumisen yli opisto tasoisen koulutukseni ansiosta. Sitten aimo pyysi että kävisin nuuhkaisemassa mikä on meidän valmistumassa olevan kolina satsin tilanne. Me ravintola alan konkarit kun hallitsemme korvike alkoholin valmistamisen kuin pyörällä ajamisen. Tarakasta vaan kiinni ja menoksi sanoi Kiven Aleksi!

4

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aimo muistuttaa todella paljon erästä Pasasta Vantaan Simonkylästä. Pasanen on myös erittäin kova poika neuvomaan ja pätemään asioissa jos toisissa, vaikka itsellään ei niistä kokemusta ole.

• Anonyymi

Otan Pupelta hanuriin.

By Sensei Pasanen

• Anonyymi

Aimo oli luvannut Senssulle unohtumattoman eroottisen illallisen kynttilän valossa.
      Kaikki oli valmiina, Senssu oli jo rasvannut hanukan ja laittanut parhaat rintsikat.
      Aimo oli korventanut uunilenkkiä ja ruiskuttanut sinne hunajaa, pukeutunut nahkalippikseen ja nahkaliiviin, sekä jenkkibootseihin.

Kynttilä oli jo palamassa porstuan ikkunalaudalla, Senssu odotteli siinä väristen kontillaan ja mietti Aimon sanoja: "Ei se kirvele ollenkaan kun pidät silmät tiukasti kiinni". Aimo lähestyi porstuan lattialla konttaavaa Senssua, mutta sitten alkoi kovasti kakattaa. Aimo säntäsi suoraan ulkohuusiin täysistunnolle lukemaan Valittuja Paloja ja unohtui sinne dementiapäissään.

Senssu tuli sinne katsomaan ja Aimo oli vaan että "Täh mä oon täällä paskal mee helvettiin siitä kyttäämästä". Oli unohtanut treffit kokonaan. Senssu kysyi mis mun makkara? Aimo vastasi että ai mikä makkara?

• Anonyymi

Ihanan romanttista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe