Uutisissa oli hyviä uutisia Lieksalle
Nato-esikunta tulee lieksaan metka-taloon ja ulkomailta tuleva henkilöstö tullaan majoittamaan reunatielle
Nato-esikunta tulee lieksaan
64
516
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava uutinen! Muilla kunnilla on jälleen aihetta kateuteen! Lieksan punakaarti aloittaa heti rivien suoristamisen Reunatiellä että ne saadaan suoraksi siihen mennessä kun esikunta aloittaa toimintansa.
- Anonyymi
Metkan viereen tulee uuden teknologian laitos missä valmiit koneinsinöörit suunnittelee varsin väkeviä drooneja
- Anonyymi
Natolla viitataan aviomiehen sisareen. Varmaankin ulkomailta tulleiden sukulaiset on kyseessä rikastuttamaan kulttuuria.
- Anonyymi
Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran nato kenraalina, kunnes minut ylennettiin työttömäksi 🧍♂️
- Anonyymi
Vahvaa ja dynaamista urakehitystä, työtön on aina voittaja 🥇🏆
- Anonyymi
Bemaripoikien esikunta on yamalissa. Jatkiksen komentokeskus saunalautalla.
- Anonyymi
Komento on törkyturpakuperkeikkahullulla. On olevinaan vaatimaton. Kuitenkin tämä putlerintrolli on pietarin trollitehtaan tuote. Joten ottakaa välimatkaa törkyturpaan. Hän on ryssän kätyri. Älkää hyväksykö hänen rupliaan. Hän sai ne venäjältä. Eikä niillä ole arvoa vaikka törkyturpa kuvitteli. Ruplanarvo on romahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komento on törkyturpakuperkeikkahullulla. On olevinaan vaatimaton. Kuitenkin tämä putlerintrolli on pietarin trollitehtaan tuote. Joten ottakaa välimatkaa törkyturpaan. Hän on ryssän kätyri. Älkää hyväksykö hänen rupliaan. Hän sai ne venäjältä. Eikä niillä ole arvoa vaikka törkyturpa kuvitteli. Ruplanarvo on romahtanut.
Tunnet ruplan arvon melkoisen hyvin... Miksi...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet ruplan arvon melkoisen hyvin... Miksi...?
Seuraan muutakin kuin aku ankkaa. Esim pörssikursseja. Etkö sinä sinä seuraa muuta kuin lieksa 24?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraan muutakin kuin aku ankkaa. Esim pörssikursseja. Etkö sinä sinä seuraa muuta kuin lieksa 24?
Ja erityisen kiinnostunut olet juuri ruplan kurssista? Miksi? Taitaa olla melkoisesti ruplia sukanvarressa? Mistäs ne olet saanut? Vaikka kyllähän me sen tiedämme...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja erityisen kiinnostunut olet juuri ruplan kurssista? Miksi? Taitaa olla melkoisesti ruplia sukanvarressa? Mistäs ne olet saanut? Vaikka kyllähän me sen tiedämme...
Ei ruplanruplaa. Joten voitte arvauksenne pitää vailla totuutta. Olettekin putlerin jengia.
- Anonyymi
Ei. Kuulit väärin. Varsovan liitto tulee Lieskaan ja keväällä järjestetään Lieskassa Sopotin laulukilpailut.
- Anonyymi
Kaupungin korpikommunistit tärisee peloissaan!
- Anonyymi
Voita raskausajan tukivyö!
- Anonyymi
Pappilanluhdan lintutorniin tulee tutka ja tähystyspaikka, sekä Törönkarille ohjustukikohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappilanluhdan lintutorniin tulee tutka ja tähystyspaikka, sekä Törönkarille ohjustukikohta.
Piiroslouhelle tulee ydinasevarasto ja Reunatielle liukumiinavarikko? Osin siellä on jo pulit liukumiinoittaneet kerrostalojen pihanurmikota.
- Anonyymi
Lieksan pioneerinuoret suoristaa jo rivejää.
🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍♂️ 🧍♀️🧍♂️🧍🧍 - Anonyymi
Pohjois- Karjalassa oli kaksi hyväkuntoista varuskuntaa toiminnassa Ylämylly ja Kontioranta, mutta lähinnä RKP n toimesta ne hävitettiin. Päättäjiä sumutettiin luulemaan, ettei nykysodankäynti tarvitse tukikohtia, nyt kumminkin Mikkeliin aletaan rakentaa esikuntaa, johon rakennukset ja sopiva paikka olisi täällä ollut valmiina.
- Anonyymi
Rkp:n suurin huoli on, että heidän rannikkoalueilta ei puolustustarvikkeet lopu. Sinne tulee kaikki Ahvenanmaan sotilakoulutuksen saaneet miehet. Niitä on ainakin ehkä 3
- Anonyymi
Ei taida olla enää ylämyllyn varuskuntaa vuosiin. Joten tarkkuutta eikö Paskanjauhantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla enää ylämyllyn varuskuntaa vuosiin. Joten tarkkuutta eikö Paskanjauhantaa.
Montako varuskuntaa ja sotilaskoulutuspaikkaa on Ahvenanmaalla, ja paljonko siellä on koulutettuja sotilaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako varuskuntaa ja sotilaskoulutuspaikkaa on Ahvenanmaalla, ja paljonko siellä on koulutettuja sotilaita?
Koulutettuja sotilaitakin on. Tosin vähän. Ovat käyneet ns intin vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylämyllyllä oli tykistö aikoinaan ja kasarmien edessä oli kuuluisa elokuvistakin tuttu paloaukea. Hiekkaiseen maastoon oli helppo kaivaa poteroita harjoituksissa ja lammessa käytiin uimassa. 60 luvulla tuli uutta kalustoa, kuten tykinvetäjiksi hienoja proto Sisuja ja myös liuta uusia tykkejä harjoituksiin. Muutaman kerran varusmies aikana härkävaunuissa hujautettiin Lappiin Rovajärvelle harjoituksiin, olivat mukavia reissuja.
- Anonyymi
Karkialampi siellä on entinen varuskunta eli Mikkelissä.
- Anonyymi
Reunatiellä on jo Lieksan esinahka-esikunta.
- Anonyymi
Vai on esinahkakomppania jälleen elvytetty toimintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on esinahkakomppania jälleen elvytetty toimintaan?
Yleisön pyynnöstä!
- Anonyymi
Minä lupaan jamaliin varuskunnan. Hankin venäjältä sotilaat. Tilat löytyy saunakylästä ja kerrostalosta. Jotka olen rakennuttanut.
Törkyturpa
Saunakylän
Ylipääjohtaja.- Anonyymi
Putinin agentti rupla-jatkis yrittää harhautuserikoisoperaatiota... Ei mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin agentti rupla-jatkis yrittää harhautuserikoisoperaatiota... Ei mene läpi.
Miksi minä olisin putinin agentti? Kyllä nyt tökis yrittää kuperkeikalla kääntää oman putlerin ahnuksennuoliana kääntää syyttömän niskaan. Ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minä olisin putinin agentti? Kyllä nyt tökis yrittää kuperkeikalla kääntää oman putlerin ahnuksennuoliana kääntää syyttömän niskaan. Ei onnistu.
Ei tarvitse kääntää kun kaikki tietää totuuden. Jatkis ja putler ne yhteen soppii, huomenna menevät yamalin koppiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kääntää kun kaikki tietää totuuden. Jatkis ja putler ne yhteen soppii, huomenna menevät yamalin koppiin...
Sihän siellä oletollut putlerin ahnustanuolemassa. Äläkä vänkää jotta minä olen ollut lieksassa/ jamalisssa. Minä voin sen todistaa. Sinä et voi todistaa minun olleen paikkakunnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihän siellä oletollut putlerin ahnustanuolemassa. Äläkä vänkää jotta minä olen ollut lieksassa/ jamalisssa. Minä voin sen todistaa. Sinä et voi todistaa minun olleen paikkakunnalla.
Olet piillotellut saunalautalla ja puten sukellusveneessä pielisellä ja täällä vänkäät ettet ole muka ollut lieksassa/yamalissa... Ketä luulet huiputtavasi?
Yamalin putin-varuskuntaa johdetaan salaisesta sukellusveneestä ja jatkis on sen esikuntapäällikkö. Palkaksi saa ruplia, siksi seuraa tarkasti ruplan pörssikurssia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet piillotellut saunalautalla ja puten sukellusveneessä pielisellä ja täällä vänkäät ettet ole muka ollut lieksassa/yamalissa... Ketä luulet huiputtavasi?
Yamalin putin-varuskuntaa johdetaan salaisesta sukellusveneestä ja jatkis on sen esikuntapäällikkö. Palkaksi saa ruplia, siksi seuraa tarkasti ruplan pörssikurssia.Törkyturpa sai putlerilta palkan ruplisssa. Jotka kävihakemassa venäjältä. Ja piti lomaakin siellä. Joten olet ruplamiljonääri. Ja matkasta kerroit itse. Jeten minä en ole käynyt venäjällä. Sinä törkyturpa olet käynyt. Turhaselitellä jotta minä olisin ollut näkymättömässä saunakylässä. Jos väität sen olevan samalla todistat olevasi hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkyturpa sai putlerilta palkan ruplisssa. Jotka kävihakemassa venäjältä. Ja piti lomaakin siellä. Joten olet ruplamiljonääri. Ja matkasta kerroit itse. Jeten minä en ole käynyt venäjällä. Sinä törkyturpa olet käynyt. Turhaselitellä jotta minä olisin ollut näkymättömässä saunakylässä. Jos väität sen olevan samalla todistat olevasi hullu.
Olet käynyt ja reittikin on selvitetty. Menet puten sukellusveneellä pielisjoen joukiisenlahdelle, josta jatkat matkaa riistanlaskentakopteriksi naamioidulla puten helikopterilla pietariin. Kyllä tiedetään, vieläkö tekee mieli valehdella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet käynyt ja reittikin on selvitetty. Menet puten sukellusveneellä pielisjoen joukiisenlahdelle, josta jatkat matkaa riistanlaskentakopteriksi naamioidulla puten helikopterilla pietariin. Kyllä tiedetään, vieläkö tekee mieli valehdella?
Minä en ole nähnyt nuin 2 sukellusvenettä. Suomenlinnassa ja talinnanassa. Joten olet ollut putlerin sukellusvenessä. Ja todista jotta olenollut lieksassa . Kyllä minäkin tiräedän jotta olet mielenterveyspotilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerronyt onko saunakylä jamalissa , kerrostalo, bmw bussi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan jamaliin jo pudonnut ohjus? Koska saunakylään sitä ei näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan jamaliin jo pudonnut ohjus? Koska saunakylään sitä ei näy.
Se on hyvin naamioitu putlerin ohjeiden mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole nähnyt nuin 2 sukellusvenettä. Suomenlinnassa ja talinnanassa. Joten olet ollut putlerin sukellusvenessä. Ja todista jotta olenollut lieksassa . Kyllä minäkin tiräedän jotta olet mielenterveyspotilas.
Tulivatko herrat Talinnana ja Tiräedä sukellusveneellä venäjältä yamaliin...?
Ovatko he mielenterveyspotilaita, tulivatko saunahoitoon yamaliin?
Epäillä tuota sopii tepsiikö semmoinen hoito... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulivatko herrat Talinnana ja Tiräedä sukellusveneellä venäjältä yamaliin...?
Ovatko he mielenterveyspotilaita, tulivatko saunahoitoon yamaliin?
Epäillä tuota sopii tepsiikö semmoinen hoito...Kerronyt onko jamalissa saunakylä,kerrostalo,bmwbusi? Vai oletkovalehdellut? Nyt vastaat etkö länkytäpaskaa. Joten valehteletko?
- Anonyymi
Nyt on väkevää kehitystä Lieksassa, osaatte viimein arvostaa niitä kymmeniä työttömiä koneinsinöörejä jotka tulevat työllistymään metkaan esikuntaan.
- Anonyymi
Tässä on jo kuva tulevasta esikunnasta Lieksassa!
https://aijaa.com/grGoA2- Anonyymi
Näyttää olevan paljon 9e kuntoutuvia ja lieksan pioneerinuoret....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan paljon 9e kuntoutuvia ja lieksan pioneerinuoret....
Runkenfuhrer on laittanut ihan kuvan esikunnasta henkilökuntineen.
- Anonyymi
Tuohan on Yamalin saunakylästä! 😀
Jatkis keskellä, vieressään Syytimui, Pakanjauhan, Sisäsiitonen, Talinnana ja Tiräedä, sekä muut iloiset velikullit... Mutta missä on Transunasu...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on Yamalin saunakylästä! 😀
Jatkis keskellä, vieressään Syytimui, Pakanjauhan, Sisäsiitonen, Talinnana ja Tiräedä, sekä muut iloiset velikullit... Mutta missä on Transunasu...?Mulla ei ole ollutkoiraa 45vuoteen. Naisellani ( onaito ei törkyturvankorvike) kissa. Ja asuhan viittaa venäjälle. Joten kyllä se on törkyturpa.
On kuva törkyturpakuperkeikkahullun kesöloma reissusta venäjällä.
- Anonyymi
Ja hopsis, niin päätyy Lieksakin tulevien ydinohjuspommitusten kohteeksi.
- Anonyymi
Olen päästänyt karmeita pommeja ahnuksestani!
- Anonyymi
Nurmeksessa oli iso varuskunta, mutta herrat pelkäsi tyttöjensä puolesta niin paljon
että varuskunta sai lähteä. - Anonyymi
Jos pulteri olisi tuonut sukellusveneen Pieliselle, niin onhan se niin iso, että kuurnan kanavan seiniin olisi maalirantuja jäänyt.
- Anonyymi
Tästä tietää kaiken törkyturpa. Hänhän on kutsunut putlerin vieraakseen. Kuka muu olisiniin tyhmä? Vain putlerin ahnuksennuolia ja trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tietää kaiken törkyturpa. Hänhän on kutsunut putlerin vieraakseen. Kuka muu olisiniin tyhmä? Vain putlerin ahnuksennuolia ja trolli.
Törkeää tekstiä! Eikö palstalla ole minkäänlaista valvontaa? Onko tämä nykyinen Lieksa?!
- Anonyymi
Sukellusvene on tehty venäjällä erikoistilauksena mahtumaan pielisjoen sulkuihin, eihän täällä nyt mitään valtameren sukellusveneitä tarvitakaan.
Tämä on täyttä totta ja siitä todistaa samaisella sukellusveneellä yamaliin saapuneet jatkiksen uudet pojut Talinnana ja Tiräedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukellusvene on tehty venäjällä erikoistilauksena mahtumaan pielisjoen sulkuihin, eihän täällä nyt mitään valtameren sukellusveneitä tarvitakaan.
Tämä on täyttä totta ja siitä todistaa samaisella sukellusveneellä yamaliin saapuneet jatkiksen uudet pojut Talinnana ja Tiräedä.Törkyturpa tehtailee uusia ihmisiä urakalla. Jotka ovat yhtätotta kuin näkymätön jamalin mielikuvitusmaailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on täyttä totta ja siitä todistaa samaisella sukellusveneellä yamaliin saapuneet jatkiksen uudet pojut Talinnana ja Tiräedä.Tässä törkyturpa kertoo sisäpiirintietoa. Joten kyllähän on putlerin ahnuksennuolia. Mistä muualta oli tieto?
- Anonyymi
No johan siellä metkassa on ulkomaalainen hlö.kunta ollut ainakin 30 vuotta. Rahaa on virrannut ja laulu on raikunut.
Tämä hlö.kunta on majoitettu Reunatielle, sinne mahtuvat uudetkin pestatut.
Lienevätkö palkat kohdallaan, vaihtuvuutta on ollut, vai liekö työ liian rankkaa tai liikaa älliä vaativaa.
Kuitenkin kaikki ovat olleet tyrkyllä suomalaisiksi ja kaikki ovat otetutkin. Siitä sanonta "me suomalaiset", pitää olla Suomen kansalaiset. Suomalainen ei ikinä voi olla kuin suomalaisten jälkeläinen.
Hyvä kun saadaan lieskan väkiluku nousuun näiden hyvin koulutettujen ulkomaalaisten ansiosta. Olkaamme ylpeitä uusista Nato joukoistamme!- Anonyymi
Asuvatko Talinnana ja Tiräedä reunatiellä vai yamalissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuvatko Talinnana ja Tiräedä reunatiellä vai yamalissa?
Törkyturpa tietää niistäkaiken. Nehän ovat hänenluomuksiaan. Kuten jamalin mielikuvitusmaailma. Ja sukellusvene. Ovat vaan mielenterveyspotilaan korvienvälissä. Ei minkään näköistä todistetta. Eikä tökisvastaa onko mielikuvitusmaailma totta. Koskajoutuisi paljastamaan oman Hulluutensa.
- Anonyymi
Se meni Mikkeliin, me saadaan korvauksena Napalanko keskus
- Anonyymi
Te saatte korvauksena metkatalon laajennuksen.
- Anonyymi
Lisänä tulee uusi teknologiakeskus metka-talon viereen missä kehitetään uusia tutkassa näkymättömiä drooneja. Koneinsinöörit on jo palkattu sinne tekemään tutkimusta
- Anonyymi
Metka merkkinen häivedrooni on sotateknologian kärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metka merkkinen häivedrooni on sotateknologian kärkeä.
Ja vielä enemmän on häivytetty törkyturpakuperkeikkahullun saunalautta, saunakylä, bmwbussi. Ne on nähnyt vain butlerintrolli törkyturpa. Tökis on luvannut 1000€ jos nesaa näkyviin ja imutpäälle sekä 5000ruplaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177