Nato-esikunta tulee lieksaan

Anonyymi-ap

Uutisissa oli hyviä uutisia Lieksalle

Nato-esikunta tulee lieksaan metka-taloon ja ulkomailta tuleva henkilöstö tullaan majoittamaan reunatielle

64

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtava uutinen! Muilla kunnilla on jälleen aihetta kateuteen! Lieksan punakaarti aloittaa heti rivien suoristamisen Reunatiellä että ne saadaan suoraksi siihen mennessä kun esikunta aloittaa toimintansa.

• Anonyymi

Metkan viereen tulee uuden teknologian laitos missä valmiit koneinsinöörit suunnittelee varsin väkeviä drooneja

• Anonyymi

Natolla viitataan aviomiehen sisareen. Varmaankin ulkomailta tulleiden sukulaiset on kyseessä rikastuttamaan kulttuuria.

• Anonyymi

Olen tehnyt pitkän ja mittavan uran nato kenraalina, kunnes minut ylennettiin työttömäksi 🧍‍♂️

• Anonyymi

Vahvaa ja dynaamista urakehitystä, työtön on aina voittaja 🥇🏆

• Anonyymi

Bemaripoikien esikunta on yamalissa. Jatkiksen komentokeskus saunalautalla.

• Anonyymi

Komento on törkyturpakuperkeikkahullulla. On olevinaan vaatimaton. Kuitenkin tämä putlerintrolli on pietarin trollitehtaan tuote. Joten ottakaa välimatkaa törkyturpaan. Hän on ryssän kätyri. Älkää hyväksykö hänen rupliaan. Hän sai ne venäjältä. Eikä niillä ole arvoa vaikka törkyturpa kuvitteli. Ruplanarvo on romahtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komento on törkyturpakuperkeikkahullulla. On olevinaan vaatimaton. Kuitenkin tämä putlerintrolli on pietarin trollitehtaan tuote. Joten ottakaa välimatkaa törkyturpaan. Hän on ryssän kätyri. Älkää hyväksykö hänen rupliaan. Hän sai ne venäjältä. Eikä niillä ole arvoa vaikka törkyturpa kuvitteli. Ruplanarvo on romahtanut.

Tunnet ruplan arvon melkoisen hyvin... Miksi...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnet ruplan arvon melkoisen hyvin... Miksi...?

Seuraan muutakin kuin aku ankkaa. Esim pörssikursseja. Etkö sinä sinä seuraa muuta kuin lieksa 24?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraan muutakin kuin aku ankkaa. Esim pörssikursseja. Etkö sinä sinä seuraa muuta kuin lieksa 24?

Ja erityisen kiinnostunut olet juuri ruplan kurssista? Miksi? Taitaa olla melkoisesti ruplia sukanvarressa? Mistäs ne olet saanut? Vaikka kyllähän me sen tiedämme...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja erityisen kiinnostunut olet juuri ruplan kurssista? Miksi? Taitaa olla melkoisesti ruplia sukanvarressa? Mistäs ne olet saanut? Vaikka kyllähän me sen tiedämme...

Ei ruplanruplaa. Joten voitte arvauksenne pitää vailla totuutta. Olettekin putlerin jengia.

• Anonyymi

Ei. Kuulit väärin. Varsovan liitto tulee Lieskaan ja keväällä järjestetään Lieskassa Sopotin laulukilpailut.

• Anonyymi

Kaupungin korpikommunistit tärisee peloissaan!

• Anonyymi

Voita raskausajan tukivyö!

• Anonyymi

Pappilanluhdan lintutorniin tulee tutka ja tähystyspaikka, sekä Törönkarille ohjustukikohta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappilanluhdan lintutorniin tulee tutka ja tähystyspaikka, sekä Törönkarille ohjustukikohta.

Piiroslouhelle tulee ydinasevarasto ja Reunatielle liukumiinavarikko? Osin siellä on jo pulit liukumiinoittaneet kerrostalojen pihanurmikota.

• Anonyymi

Lieksan pioneerinuoret suoristaa jo rivejää.

🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍‍♂️ 🧍‍♀️🧍‍♂️🧍🧍

• Anonyymi

Pohjois- Karjalassa oli kaksi hyväkuntoista varuskuntaa toiminnassa Ylämylly ja Kontioranta, mutta lähinnä RKP n toimesta ne hävitettiin. Päättäjiä sumutettiin luulemaan, ettei nykysodankäynti tarvitse tukikohtia, nyt kumminkin Mikkeliin aletaan rakentaa esikuntaa, johon rakennukset ja sopiva paikka olisi täällä ollut valmiina.

• Anonyymi

Rkp:n suurin huoli on, että heidän rannikkoalueilta ei puolustustarvikkeet lopu. Sinne tulee kaikki Ahvenanmaan sotilakoulutuksen saaneet miehet. Niitä on ainakin ehkä 3

• Anonyymi

Ei taida olla enää ylämyllyn varuskuntaa vuosiin. Joten tarkkuutta eikö Paskanjauhantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla enää ylämyllyn varuskuntaa vuosiin. Joten tarkkuutta eikö Paskanjauhantaa.

Montako varuskuntaa ja sotilaskoulutuspaikkaa on Ahvenanmaalla, ja paljonko siellä on koulutettuja sotilaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako varuskuntaa ja sotilaskoulutuspaikkaa on Ahvenanmaalla, ja paljonko siellä on koulutettuja sotilaita?

Koulutettuja sotilaitakin on. Tosin vähän. Ovat käyneet ns intin vapaaehtoisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylämyllyllä oli tykistö aikoinaan ja kasarmien edessä oli kuuluisa elokuvistakin tuttu paloaukea. Hiekkaiseen maastoon oli helppo kaivaa poteroita harjoituksissa ja lammessa käytiin uimassa. 60 luvulla tuli uutta kalustoa, kuten tykinvetäjiksi hienoja proto Sisuja ja myös liuta uusia tykkejä harjoituksiin. Muutaman kerran varusmies aikana härkävaunuissa hujautettiin Lappiin Rovajärvelle harjoituksiin, olivat mukavia reissuja.

• Anonyymi

Karkialampi siellä on entinen varuskunta eli Mikkelissä.

• Anonyymi

Reunatiellä on jo Lieksan esinahka-esikunta.

• Anonyymi

Vai on esinahkakomppania jälleen elvytetty toimintaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai on esinahkakomppania jälleen elvytetty toimintaan?

Yleisön pyynnöstä!

• Anonyymi

Minä lupaan jamaliin varuskunnan. Hankin venäjältä sotilaat. Tilat löytyy saunakylästä ja kerrostalosta. Jotka olen rakennuttanut.

Törkyturpa
      Saunakylän
      Ylipääjohtaja.

• Anonyymi

Putinin agentti rupla-jatkis yrittää harhautuserikoisoperaatiota... Ei mene läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin agentti rupla-jatkis yrittää harhautuserikoisoperaatiota... Ei mene läpi.

Miksi minä olisin putinin agentti? Kyllä nyt tökis yrittää kuperkeikalla kääntää oman putlerin ahnuksennuoliana kääntää syyttömän niskaan. Ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minä olisin putinin agentti? Kyllä nyt tökis yrittää kuperkeikalla kääntää oman putlerin ahnuksennuoliana kääntää syyttömän niskaan. Ei onnistu.

Ei tarvitse kääntää kun kaikki tietää totuuden. Jatkis ja putler ne yhteen soppii, huomenna menevät yamalin koppiin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kääntää kun kaikki tietää totuuden. Jatkis ja putler ne yhteen soppii, huomenna menevät yamalin koppiin...

Sihän siellä oletollut putlerin ahnustanuolemassa. Äläkä vänkää jotta minä olen ollut lieksassa/ jamalisssa. Minä voin sen todistaa. Sinä et voi todistaa minun olleen paikkakunnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sihän siellä oletollut putlerin ahnustanuolemassa. Äläkä vänkää jotta minä olen ollut lieksassa/ jamalisssa. Minä voin sen todistaa. Sinä et voi todistaa minun olleen paikkakunnalla.

Olet piillotellut saunalautalla ja puten sukellusveneessä pielisellä ja täällä vänkäät ettet ole muka ollut lieksassa/yamalissa... Ketä luulet huiputtavasi?
        Yamalin putin-varuskuntaa johdetaan salaisesta sukellusveneestä ja jatkis on sen esikuntapäällikkö. Palkaksi saa ruplia, siksi seuraa tarkasti ruplan pörssikurssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet piillotellut saunalautalla ja puten sukellusveneessä pielisellä ja täällä vänkäät ettet ole muka ollut lieksassa/yamalissa... Ketä luulet huiputtavasi?
        Yamalin putin-varuskuntaa johdetaan salaisesta sukellusveneestä ja jatkis on sen esikuntapäällikkö. Palkaksi saa ruplia, siksi seuraa tarkasti ruplan pörssikurssia.

Törkyturpa sai putlerilta palkan ruplisssa. Jotka kävihakemassa venäjältä. Ja piti lomaakin siellä. Joten olet ruplamiljonääri. Ja matkasta kerroit itse. Jeten minä en ole käynyt venäjällä. Sinä törkyturpa olet käynyt. Turhaselitellä jotta minä olisin ollut näkymättömässä saunakylässä. Jos väität sen olevan samalla todistat olevasi hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Törkyturpa sai putlerilta palkan ruplisssa. Jotka kävihakemassa venäjältä. Ja piti lomaakin siellä. Joten olet ruplamiljonääri. Ja matkasta kerroit itse. Jeten minä en ole käynyt venäjällä. Sinä törkyturpa olet käynyt. Turhaselitellä jotta minä olisin ollut näkymättömässä saunakylässä. Jos väität sen olevan samalla todistat olevasi hullu.

Olet käynyt ja reittikin on selvitetty. Menet puten sukellusveneellä pielisjoen joukiisenlahdelle, josta jatkat matkaa riistanlaskentakopteriksi naamioidulla puten helikopterilla pietariin. Kyllä tiedetään, vieläkö tekee mieli valehdella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet käynyt ja reittikin on selvitetty. Menet puten sukellusveneellä pielisjoen joukiisenlahdelle, josta jatkat matkaa riistanlaskentakopteriksi naamioidulla puten helikopterilla pietariin. Kyllä tiedetään, vieläkö tekee mieli valehdella?

Minä en ole nähnyt nuin 2 sukellusvenettä. Suomenlinnassa ja talinnanassa. Joten olet ollut putlerin sukellusvenessä. Ja todista jotta olenollut lieksassa . Kyllä minäkin tiräedän jotta olet mielenterveyspotilas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerronyt onko saunakylä jamalissa , kerrostalo, bmw bussi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan jamaliin jo pudonnut ohjus? Koska saunakylään sitä ei näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan jamaliin jo pudonnut ohjus? Koska saunakylään sitä ei näy.

Se on hyvin naamioitu putlerin ohjeiden mukaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole nähnyt nuin 2 sukellusvenettä. Suomenlinnassa ja talinnanassa. Joten olet ollut putlerin sukellusvenessä. Ja todista jotta olenollut lieksassa . Kyllä minäkin tiräedän jotta olet mielenterveyspotilas.

Tulivatko herrat Talinnana ja Tiräedä sukellusveneellä venäjältä yamaliin...?
        Ovatko he mielenterveyspotilaita, tulivatko saunahoitoon yamaliin?
        Epäillä tuota sopii tepsiikö semmoinen hoito...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulivatko herrat Talinnana ja Tiräedä sukellusveneellä venäjältä yamaliin...?
        Ovatko he mielenterveyspotilaita, tulivatko saunahoitoon yamaliin?
        Epäillä tuota sopii tepsiikö semmoinen hoito...

Kerronyt onko jamalissa saunakylä,kerrostalo,bmwbusi? Vai oletkovalehdellut? Nyt vastaat etkö länkytäpaskaa. Joten valehteletko?

• Anonyymi

Nyt on väkevää kehitystä Lieksassa, osaatte viimein arvostaa niitä kymmeniä työttömiä koneinsinöörejä jotka tulevat työllistymään metkaan esikuntaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Näyttää olevan paljon 9e kuntoutuvia ja lieksan pioneerinuoret....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan paljon 9e kuntoutuvia ja lieksan pioneerinuoret....

Runkenfuhrer on laittanut ihan kuvan esikunnasta henkilökuntineen.

• Anonyymi

Tuohan on Yamalin saunakylästä! 😀
        Jatkis keskellä, vieressään Syytimui, Pakanjauhan, Sisäsiitonen, Talinnana ja Tiräedä, sekä muut iloiset velikullit... Mutta missä on Transunasu...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on Yamalin saunakylästä! 😀
        Jatkis keskellä, vieressään Syytimui, Pakanjauhan, Sisäsiitonen, Talinnana ja Tiräedä, sekä muut iloiset velikullit... Mutta missä on Transunasu...?

Mulla ei ole ollutkoiraa 45vuoteen. Naisellani ( onaito ei törkyturvankorvike) kissa. Ja asuhan viittaa venäjälle. Joten kyllä se on törkyturpa.
        On kuva törkyturpakuperkeikkahullun kesöloma reissusta venäjällä.

• Anonyymi

Ja hopsis, niin päätyy Lieksakin tulevien ydinohjuspommitusten kohteeksi.

• Anonyymi

Olen päästänyt karmeita pommeja ahnuksestani!

• Anonyymi

Nurmeksessa oli iso varuskunta, mutta herrat pelkäsi tyttöjensä puolesta niin paljon
      että varuskunta sai lähteä.

• Anonyymi

Jos pulteri olisi tuonut sukellusveneen Pieliselle, niin onhan se niin iso, että kuurnan kanavan seiniin olisi maalirantuja jäänyt.

• Anonyymi

Tästä tietää kaiken törkyturpa. Hänhän on kutsunut putlerin vieraakseen. Kuka muu olisiniin tyhmä? Vain putlerin ahnuksennuolia ja trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä tietää kaiken törkyturpa. Hänhän on kutsunut putlerin vieraakseen. Kuka muu olisiniin tyhmä? Vain putlerin ahnuksennuolia ja trolli.

Törkeää tekstiä! Eikö palstalla ole minkäänlaista valvontaa? Onko tämä nykyinen Lieksa?!

• Anonyymi

Sukellusvene on tehty venäjällä erikoistilauksena mahtumaan pielisjoen sulkuihin, eihän täällä nyt mitään valtameren sukellusveneitä tarvitakaan.
        Tämä on täyttä totta ja siitä todistaa samaisella sukellusveneellä yamaliin saapuneet jatkiksen uudet pojut Talinnana ja Tiräedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukellusvene on tehty venäjällä erikoistilauksena mahtumaan pielisjoen sulkuihin, eihän täällä nyt mitään valtameren sukellusveneitä tarvitakaan.
        Tämä on täyttä totta ja siitä todistaa samaisella sukellusveneellä yamaliin saapuneet jatkiksen uudet pojut Talinnana ja Tiräedä.

Törkyturpa tehtailee uusia ihmisiä urakalla. Jotka ovat yhtätotta kuin näkymätön jamalin mielikuvitusmaailma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä törkyturpa kertoo sisäpiirintietoa. Joten kyllähän on putlerin ahnuksennuolia. Mistä muualta oli tieto?

• Anonyymi

No johan siellä metkassa on ulkomaalainen hlö.kunta ollut ainakin 30 vuotta. Rahaa on virrannut ja laulu on raikunut.
      Tämä hlö.kunta on majoitettu Reunatielle, sinne mahtuvat uudetkin pestatut.
      Lienevätkö palkat kohdallaan, vaihtuvuutta on ollut, vai liekö työ liian rankkaa tai liikaa älliä vaativaa.
      Kuitenkin kaikki ovat olleet tyrkyllä suomalaisiksi ja kaikki ovat otetutkin. Siitä sanonta "me suomalaiset", pitää olla Suomen kansalaiset. Suomalainen ei ikinä voi olla kuin suomalaisten jälkeläinen.
      Hyvä kun saadaan lieskan väkiluku nousuun näiden hyvin koulutettujen ulkomaalaisten ansiosta. Olkaamme ylpeitä uusista Nato joukoistamme!

• Anonyymi

Asuvatko Talinnana ja Tiräedä reunatiellä vai yamalissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuvatko Talinnana ja Tiräedä reunatiellä vai yamalissa?

Törkyturpa tietää niistäkaiken. Nehän ovat hänenluomuksiaan. Kuten jamalin mielikuvitusmaailma. Ja sukellusvene. Ovat vaan mielenterveyspotilaan korvienvälissä. Ei minkään näköistä todistetta. Eikä tökisvastaa onko mielikuvitusmaailma totta. Koskajoutuisi paljastamaan oman Hulluutensa.

• Anonyymi

Se meni Mikkeliin, me saadaan korvauksena Napalanko keskus

• Anonyymi

Te saatte korvauksena metkatalon laajennuksen.

• Anonyymi

Lisänä tulee uusi teknologiakeskus metka-talon viereen missä kehitetään uusia tutkassa näkymättömiä drooneja. Koneinsinöörit on jo palkattu sinne tekemään tutkimusta

• Anonyymi

Metka merkkinen häivedrooni on sotateknologian kärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metka merkkinen häivedrooni on sotateknologian kärkeä.

Ja vielä enemmän on häivytetty törkyturpakuperkeikkahullun saunalautta, saunakylä, bmwbussi. Ne on nähnyt vain butlerintrolli törkyturpa. Tökis on luvannut 1000€ jos nesaa näkyviin ja imutpäälle sekä 5000ruplaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe