On aivan sama

Anonyymi-ap

Vaikka haukkuisit tai kirjoittaisit mitä tahansa p.skaa minusta.
Silti tykkään sinusta ja sä et voi sille asialle yhtään mitään.
Hyvää viikonloppua naiselle.

29

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hyvää vklp eiffelin äärelle sulle ja misukallesi

    • Anonyymi

      En ole haukkunut. Olen kertonut vain ajatuksiani 😙

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvinkin tutulta. Sivullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvinkin tutulta. Sivullinen

        No olet varmasti sitten hän. Pelkkää rakkautta ja rehellisyyttä sinne vaan haluan lähettää ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olet varmasti sitten hän. Pelkkää rakkautta ja rehellisyyttä sinne vaan haluan lähettää ❤️

        Enpä minä ole pahalla enkä pahasti tänne kirjoittanut. Totuutta minäkin. Ja myönnän, että on ollut aivan karmea ikävä. Se se jäi. Sinä et. Harmi 💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä minä ole pahalla enkä pahasti tänne kirjoittanut. Totuutta minäkin. Ja myönnän, että on ollut aivan karmea ikävä. Se se jäi. Sinä et. Harmi 💙

        En tarkoittanut pahalla. Ikävä on minullakin, aivan valtava ikävä. Enkä kyllä periaatteessa ole lähtenyt mihinkään. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut pahalla. Ikävä on minullakin, aivan valtava ikävä. Enkä kyllä periaatteessa ole lähtenyt mihinkään. ❤️

        Tarkoitithan. Ne luetaan kiusaamiseksi ja vainoksi, tiesitkö? Tässä on selvitystyö vielä kesken, ketkä siihen osallistui. Kaikki muukin, mitä on tapahtunut palstan ulkopuolella.

        Itse en täällä alkuun ollut kuin purkamassa ikävääni ja sitä tuskaa, mikä jäi. En halunnut läheisiäni rasittaa näillä enkä muutenkaan puhua heille mitään negatiivista sinusta, koska se olisi tuntunut pahalta.

        Se, mitä oon muualla puhunut, ei ole yhtä sen kanssa, mitä oikeasti tapahtui kaiken jälkeen. Siitä sinä et taidakaan olla tietoinen, vaikka luultavasti oletatkin aivan muuta.

        Ja kyllä, olet oikeassa. Periaatteessa et lähtenyt, koska olet ollut kanssani joka ikinen hetki. Täällä minun sydämessäni. Sen sinä näköjään tiesitkin. Mutta miten se on mahdollista, että tiesit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitithan. Ne luetaan kiusaamiseksi ja vainoksi, tiesitkö? Tässä on selvitystyö vielä kesken, ketkä siihen osallistui. Kaikki muukin, mitä on tapahtunut palstan ulkopuolella.

        Itse en täällä alkuun ollut kuin purkamassa ikävääni ja sitä tuskaa, mikä jäi. En halunnut läheisiäni rasittaa näillä enkä muutenkaan puhua heille mitään negatiivista sinusta, koska se olisi tuntunut pahalta.

        Se, mitä oon muualla puhunut, ei ole yhtä sen kanssa, mitä oikeasti tapahtui kaiken jälkeen. Siitä sinä et taidakaan olla tietoinen, vaikka luultavasti oletatkin aivan muuta.

        Ja kyllä, olet oikeassa. Periaatteessa et lähtenyt, koska olet ollut kanssani joka ikinen hetki. Täällä minun sydämessäni. Sen sinä näköjään tiesitkin. Mutta miten se on mahdollista, että tiesit?

        Tarkoitin kyllä tuota kommenttiani. Tänne en ole mitään pahaa sinusta kirjoittanut.

        Jos osaa käyttää Googlea, ei tarvitse kummoinenkaan vainoaja olla? Luultavasti menee ohi ja lujaa.

        MUTTA jos olet hän, en sitäkään pahalla koskaan tarkoittanut. Olen vain äärimmäisen kiinnostunut sinusta. Tässä ei ole mukana ketään muuta, ei todellakaan. En ole halunnut kiusata, loukata, enkä varsinkaan saada oloasi vainotuksi. Se yksi heitto multa silloin oli tosi tyhmä ja olen siitä pahoillani. Yritin olla vaan vitsikäs ja tavallaan tuoda julki sitä miten "sekaisin" olen sinusta.

        Ja jos olet hän, minä vaan tiedän. Jos et ole, niin toivottavasti saat tuon asian selvitettyä ja rauhan tuon asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä tuota kommenttiani. Tänne en ole mitään pahaa sinusta kirjoittanut.

        Jos osaa käyttää Googlea, ei tarvitse kummoinenkaan vainoaja olla? Luultavasti menee ohi ja lujaa.

        MUTTA jos olet hän, en sitäkään pahalla koskaan tarkoittanut. Olen vain äärimmäisen kiinnostunut sinusta. Tässä ei ole mukana ketään muuta, ei todellakaan. En ole halunnut kiusata, loukata, enkä varsinkaan saada oloasi vainotuksi. Se yksi heitto multa silloin oli tosi tyhmä ja olen siitä pahoillani. Yritin olla vaan vitsikäs ja tavallaan tuoda julki sitä miten "sekaisin" olen sinusta.

        Ja jos olet hän, minä vaan tiedän. Jos et ole, niin toivottavasti saat tuon asian selvitettyä ja rauhan tuon asian kanssa.

        Voitko sanoa, mitä heittoa tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sanoa, mitä heittoa tarkoitat?

        Kehuin itseäni hyväksi stalkkaajaksi. 🤣🤣 -edellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehuin itseäni hyväksi stalkkaajaksi. 🤣🤣 -edellinen

        No myönnetään, naurattaa kyllä edelleen tuo mun heitto. Jos on musta huumorintaju ja osaa lisäksi vielä etenkin ensisijassa nauraa itselleen, niin sitten se on niin. Jos joku ei ymmärrä, niin onko se minun syytäni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No myönnetään, naurattaa kyllä edelleen tuo mun heitto. Jos on musta huumorintaju ja osaa lisäksi vielä etenkin ensisijassa nauraa itselleen, niin sitten se on niin. Jos joku ei ymmärrä, niin onko se minun syytäni?

        Jos joku ei ymmärrä stalkkaamista? Niin no, onhan se katsottava, missä tarkoituksessa sitä tekee ja mihin asti siinä menee.

        Kyllä tämä luultavasti ohi meni nyt kuitenkin. Oot toinen, kenen oon huomannut sanovan tuon lauseen, minkä kirjoitit tuonne alkuun ja siihen siis vastasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei ymmärrä stalkkaamista? Niin no, onhan se katsottava, missä tarkoituksessa sitä tekee ja mihin asti siinä menee.

        Kyllä tämä luultavasti ohi meni nyt kuitenkin. Oot toinen, kenen oon huomannut sanovan tuon lauseen, minkä kirjoitit tuonne alkuun ja siihen siis vastasin.

        Nimenomaan. Se heitto liittyi yhteen toiseen aiheeseen, joka kyllä on ihan näkyvästi esillä somessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Se heitto liittyi yhteen toiseen aiheeseen, joka kyllä on ihan näkyvästi esillä somessakin.

        Täälläkö vai jossain muualla? Jos muualla, niin missä? Entä mikä aihe oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkö vai jossain muualla? Jos muualla, niin missä? Entä mikä aihe oli?

        Fb/ 🎶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fb/ 🎶

        Ja siis se some unohtu tuosta, mitä näitä nyt on.. varmaan aika monessa? Fb ssä oli se heitto. En varmaan ymmärtänyt kysymystä. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis se some unohtu tuosta, mitä näitä nyt on.. varmaan aika monessa? Fb ssä oli se heitto. En varmaan ymmärtänyt kysymystä. 😁

        Jaa. No en ole sit sama tyyppi, koska en ole fb.

        Jännä sattuma jälleen kerran näissä sanonnoissa, kun niitä tulee juurikin sellaisia tänne, mitä ei kuule ihan joka päivä ja toisia en siis ollenkaan, mutta erään minulle entisen läheisen ihmisen sanomia asioita on täällä, tällaisia erikoisia, joita en ole muiden suusta kuullut.

        Näitä löytyy pitkät litaniat täältä ja myös täältäkin, minun tallessa.

        Toivotan sinulle lämmintä ja mukavaa illanjatkoa ja hyvää elämää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. No en ole sit sama tyyppi, koska en ole fb.

        Jännä sattuma jälleen kerran näissä sanonnoissa, kun niitä tulee juurikin sellaisia tänne, mitä ei kuule ihan joka päivä ja toisia en siis ollenkaan, mutta erään minulle entisen läheisen ihmisen sanomia asioita on täällä, tällaisia erikoisia, joita en ole muiden suusta kuullut.

        Näitä löytyy pitkät litaniat täältä ja myös täältäkin, minun tallessa.

        Toivotan sinulle lämmintä ja mukavaa illanjatkoa ja hyvää elämää!

        Niinpä. Olen huomannut saman. Samoin sinulle! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen huomannut saman. Samoin sinulle! 😊

        Joo, kiitos.


    • Anonyymi

      En ole kirjoittanut sinusta mitään pahaa, mutta olen huomannut, että eräs kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Sama juttu ❤️

    • Anonyymi

      Kerro se sille naiselle

    • Anonyymi

      Sivusta seuraan näitä en edes kirjoita.

      • Anonyymi

        Kiva

        Tykkää vaan

        Mut

        Tykästynyt ei kirjoita ikäviä


    • Anonyymi

      Tähän ketjuun tietysti myös 0 viestiä täältä.

    • Anonyymi

      En ole haukkunut, mutta joku niin tekee.

    • Anonyymi

      Tästäkin poistettu. Siis 0 viestiä tähän täältä tietysti, jos ehdit niin tarkista.

    • Anonyymi

      Turha olla tekemisissä, jos oikeasti kuvittelet minun kirjoittelevan tänne jotain sellaista. Ei tulisi mieleenkään Opettele arvostamaan minua.

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta kirjoittaa miehelle palstalle haukkumis tai muita ilkeyksiä. Ikävästäni mainittakoon että se on ja pysyy!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe