Nyt sitä taas yksikseni haikailen.
Jos olisimme olleet nokkelia olisi meillä jo suurperhe
15
228
Vastaukset
- Anonyymi
para para para pere pere pere
- Anonyymi
Älä ota enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota enää.
kunhan höpäjän
- Anonyymi
Aij mitenkös sitä oltais nokkelia jotta lapsia siunaantuis oi armaani hennapetri?
- Anonyymi
Olisi pitänyt vähän enemmän olla touhussa mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt vähän enemmän olla touhussa mukana.
Missä sitä ollaan oltu kyselen vaan. Kuljimmeko onnemme ohi.
- Anonyymi
Vähintään 5 lasta.
- Anonyymi
Niimpä. Olisi tullut kauniita lapsia.
Mutta sille ei voi enää mitään. Halusin lapsia, mutta hän ei halunnut.- Anonyymi
Kauniitahan ne omat lapset aina ja muidenkin. Olisin tänne aikanaan lapsukaisia halunnut. Sukulaisille tämä paikka on kuitenkin rakas ja he ei tätä paikkaa jätä pajuttumaan. Kuitenkin olen vielä voimissani oleva korvenasukki ja olisi se kotoisaltatuntevaa jos tässä joku hieman mäkättäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniitahan ne omat lapset aina ja muidenkin. Olisin tänne aikanaan lapsukaisia halunnut. Sukulaisille tämä paikka on kuitenkin rakas ja he ei tätä paikkaa jätä pajuttumaan. Kuitenkin olen vielä voimissani oleva korvenasukki ja olisi se kotoisaltatuntevaa jos tässä joku hieman mäkättäisi.
Sepä se. 😊 Olisi ainakin joku, joka motkottaisi välillä. Kyllä minä olen katsonut tätä pikkukaupungin maisemaa "arabikylässä" ja todennut, että haluan takaisin Helsinkiin tai kokonaan maalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. 😊 Olisi ainakin joku, joka motkottaisi välillä. Kyllä minä olen katsonut tätä pikkukaupungin maisemaa "arabikylässä" ja todennut, että haluan takaisin Helsinkiin tai kokonaan maalle.
Maalle voisit olla neuvomaan miten ikkunat pestään. Tilhit jo enimmät syöneet ja ikkunoihin lennelleet. osaan minä kyllä ne pestä, Hyvät ohjeet aina tervetulemas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalle voisit olla neuvomaan miten ikkunat pestään. Tilhit jo enimmät syöneet ja ikkunoihin lennelleet. osaan minä kyllä ne pestä, Hyvät ohjeet aina tervetulemas.
Minun pitäisi pitää sormeni irti puhelimesta. Haluaisin juuri nyt olla meren rannalla katsomassa tyrskyjä ja tuntea tuulen vasten kasvojani. Tai haluan maalle kotiin. Siellä tunnen eläväni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitäisi pitää sormeni irti puhelimesta. Haluaisin juuri nyt olla meren rannalla katsomassa tyrskyjä ja tuntea tuulen vasten kasvojani. Tai haluan maalle kotiin. Siellä tunnen eläväni.
Ei siitä ei stta pestä, vaikka tehtaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs ihminen ei motkota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs ihminen ei motkota
>No ei
noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389