Hyundain keskusteluissa oli tärinästä pakkasella, tärinä johtuu siitä kun auton vaihteistossa on w70 öljy, en tiedä onko kaikissa mut mun autossa on, olen siitä ilmoittanut maahantuojalle ja myyjälle, mut eihän sitä voi todentaa kun auto jo lämmennyt kun ajaa 10km, sen jälkeen jos käynnistää jonkun ajan päästä niin ei tärise, eli öljy on silloin notkeaa, tämä ongelma ainakin kuivassa kaksoiskytkin vaihteistossa. Öljyhän on pakkasella kuin vaseliini, hammasrattaat pyörii aina.
kaksoiskytkin
8
407
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se ole kytkin joka ravistaa nykykytkimissä ei saa käyttää olikohan asbestia niin ne useasti ravistaa kylmänä
- Anonyymi
Sulla ei ehkä ole kaksoiskytkin vaihteistoa?
- Anonyymi
Tuohan on mitä helpoin todentaa.
Viet autosi merkkiliikkeen huoltoon talvipakkaasilla ja jätät sen sinne yöksi ja aamulla asentaja tekee koeajon.
Jännä kun näin alkusyksystä otat asian esiin?- Anonyymi
Eiköhän ne pakkaset tule vielä, vaiva oli viime talvena, sanottiin liikkeessä näin: Ajele menemään siinähän on takuu.
- Anonyymi00008
Kuuleppa poju, käskevät ajaa pihalle niin katotaan, ajappa pihalle niin ettei auto lämpeä,
yhdesti olen vienyt sinne yöksi, mutta ongelmaa ei sit ollu kun vain yhden yön oli siellä.
Minulla auto seisoo yli 20 asteen pakkasessa joskus kolmekin päivää ja sen jälkeen on pahin ongelma, tuntuu että ovetkin kohta tippuu tielle, on niin kova tärinä - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuuleppa poju, käskevät ajaa pihalle niin katotaan, ajappa pihalle niin ettei auto lämpeä,
yhdesti olen vienyt sinne yöksi, mutta ongelmaa ei sit ollu kun vain yhden yön oli siellä.
Minulla auto seisoo yli 20 asteen pakkasessa joskus kolmekin päivää ja sen jälkeen on pahin ongelma, tuntuu että ovetkin kohta tippuu tielle, on niin kova tärinäKovalla pakkasella kytkinpinnat kuurettuu, ja silloin koko auto tärisee, kun ottaa ja ei ota kiinni, kytkimeen pitäs saada jonkunlainen lämmitin, eivät ymmärrä edes maahantuonnissa miksi tärisee, Uunoja talo täynnä Tutkittiin ite otettiin laatikko pois 25 asteen pakkasessa, Pinnat oli ihan kuurassa.
- Anonyymi
70W vaihteistoöljy on hyvin ohutta. Vastaa n.10w moottoriöljyä. Viskositeetti määritemät ovat erilaiset vaihteisto- ja moottoriöljyillä.
- Anonyymi
Puhalla sinne minne ei aurinko paista. Vaihteistoöljy on 70 kuin vaseliinia kovalla pakkasella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1794280Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413243Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142128Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 73896