Miksi Riikka Purra salailee työtaustaansa?

Anonyymi-ap

Kun asia otettiin puheeksi, hän alkoi siirtelemään maalitolppia ja kertoi ainoastaan ympäripyöreästi työhistoriastaan. Hän ei kuitenkana listannut työpaikkoja, joissa on ollut...

Minusta vaikuttaa siltä, että hänellä ei taida olla kovin kummoista työtaustaa.

43

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sebastian Tynkkynen ei salaillut duunireissuaan putinistien leirille. Hän paljasti olleensa Supon salainen agentti.

      :)

      • Anonyymi

        Hänet on erotettu trolliarmeijan liitosta liiallisen mokkakikkelin nuoleskelun takia.
        Miksei vladimirin uljas peffa kelvannnut vaikka peruspersu pitää sitä parhaana nuolla?


    • Anonyymi

      Ei Purra mitään salaile, ethän sinäkään huutele työhistoriaasi ? Tosin syynä taitaa olla sen puuttuminen, ja siksi olet siihen Purran kohdalla jumittunut. Mikähän merkitys sillä siis olisi nykyisiin tehtäviin ?
      Ammattipolititiikot ovat lähinnä yhteiskunta-aloja opiskelleet, mites sinä ?

      • Anonyymi

        Vertaapas Purraa ja Iiro Viinasta.

        "Vuonna 1996 Viinanen valittiin vakuutusyhtiö Pohjolan pääjohtajaksi. Hän jatkoi tehtävässä vuoteen 2000 asti, jolloin Viinanen ja varatoimitusjohtaja Pirkko Alitalo pyysivät eroa Suomi-yhtiön päätettyä myydä pääosan omistamistaan Pohjola-osakkeista.[3]

        Viinanen on ollut muun muassa Nokia Oyj:n hallituksen jäsen (1996–2001) ja varapuheenjohtaja (1996–2000) sekä KONE Oyj:n (1997–2009), UPM-Kymmenen (1996–2000) ja YIT:n (1996–2000) hallitusten sekä Instrumentariumin (1998–1999), Orionin (1997–2000) ja Finnairin hallintoneuvostojen (1996–2002) jäsen."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Iiro_Viinanen

        Miksi Viinasen ei ole tarvinnut salailla uraansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaapas Purraa ja Iiro Viinasta.

        "Vuonna 1996 Viinanen valittiin vakuutusyhtiö Pohjolan pääjohtajaksi. Hän jatkoi tehtävässä vuoteen 2000 asti, jolloin Viinanen ja varatoimitusjohtaja Pirkko Alitalo pyysivät eroa Suomi-yhtiön päätettyä myydä pääosan omistamistaan Pohjola-osakkeista.[3]

        Viinanen on ollut muun muassa Nokia Oyj:n hallituksen jäsen (1996–2001) ja varapuheenjohtaja (1996–2000) sekä KONE Oyj:n (1997–2009), UPM-Kymmenen (1996–2000) ja YIT:n (1996–2000) hallitusten sekä Instrumentariumin (1998–1999), Orionin (1997–2000) ja Finnairin hallintoneuvostojen (1996–2002) jäsen."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Iiro_Viinanen

        Miksi Viinasen ei ole tarvinnut salailla uraansa?

        On jotain mitä kertoa?


      • Anonyymi

        No ei salaile koska ei ole mitään työuraa mitä salailla.


      • Persut ovat apukoulutasoa. Suurimmat saavutukset voi lukea rikosrekisteristä. "Tuomio näissä piireissä on sulka hattuun." Ja näitä sulkapäitä on ja on ollut persuilla kansanedustajina, ministereinä, meppeinä ja nyt jopa Suomen Eduskunnan puhemiehellä on tuomio tullut Korkeimmassa oikeudessa. Hänen sulkapäähinettä korostaa korkein persujen arvoasteikossa - sen on tuomion antoi KKO.


    • Anonyymi

      Siis mitä ne sulle kuuluu mitä muut ovat tehneet työkseen? Hanki oma elämä ja pidä huoli omista asioista

      • Anonyymi

        Purra mitään työtä ole tehny. Tekemättömiä töitä se salailee.


      • Anonyymi

        Purra häpeää sitä että ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra häpeää sitä että ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä.

        "Anonyymi
        2024-09-27 20:01:09
        Purra häpeää sitä että ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä".
        +++++++++++++++
        Kyllähän niitä tuolta netistä löytyy.
        Jos viittii jaksaa alkaa selaan.
        Ainakin mäkkärissä ja marjanpoimijana se on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-09-27 20:01:09
        Purra häpeää sitä että ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä".

        Kyllähän niitä tuolta netistä löytyy.
        Jos viittii jaksaa alkaa selaan.
        Ainakin mäkkärissä ja marjanpoimijana se on ollut.

        Marjametsästä valtionvarainministeriöön :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra häpeää sitä että ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä.

        Eikä myös tuo pikku muumio mies Penkku ole ollut oikeissa töissä on istunut nyhjöttänyt Eduskunnassa koko kouluaikansa jälkeen..Ei tiedä mitä täälä Suomessa on tapahtunut.70.luvun jälkeen.Nyt on pitänyt tuunareita solvaavia puheita.Vai pitäisikö ne laskea vanhuuteen piikkiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Purra häpeää sitä että ei ole ollut päivääkään oikeissa töissä.

        Ei Purra häpeä mitään. Sitä varmasti katuu katkerasti, jos hänen jälkeensä yksikin heikommassa asemassa olevien tuki jää voimaan!
        Lapsilisä ehkä, ja sekin vain ministeritasoisilla palkoilla oleville ja sellaisille, joilla on kaksi lasta ja molemmilla eri isä.


      • Muistele miten persut mitä törkeimmin pilkkasivat Sanna Marinia hänen työuraansa opiskeluakana. Mitä pahaa persujen mielestä on siinä, että on lähes pakko käydä töissä opiskeluaikana. jotta valmistuisi?

        Miten kirkkoihin paskantavat, kaasukammioita ja lahtipenkkejä suomalaisten murhaamista varten vaativat Perussuomalaiset-puolueen johtajat tämän asian ratkaisisivat?


    • Anonyymi

      Varmaan siinä työurassa on jotain sellaista, jota Purra häpeää. Miksi muuten moista salailisi?

    • Anonyymi

      Eihän sellaista voi salailla, mitä ei ole.

    • Anonyymi

      Ollut latauksella tai korkean paikan leirillä?

      • Anonyymi

        Niin, terapiaosuudesta taitaa Purra olla maininnut enemmän kuin työurastaan. Lataamon asiakkuudesta tuskin kuitenkaan annetaan työtodistusta. Korkean paikan leirin diplomiakaan tuskin kannattaisi edes vilauttaa, joten lienee jo poltettu saunanpesässä fiilistellen samalla krematorio-fantasiaa.


    • Anonyymi

      Ihmeesti työhistoria kiinnosti persuja silloin, kun Sanna Marin oli pääministeri.
      Purra voisi nyt julkaista työhistoriansa.

    • Anonyymi

      Ministerin työkokemus tai -kokemattomuus tulee varmasti esiin vielä.

      Ei haittaa, jos ihminen on jostain hyvästä syystä työelämän ulkopuolella. Sen sijaan haittaa kovastikin, jos samainen tyyppi ministeritasolle päästyään huutelee kansalaisille "menkää töihin" tilanteessa, jossa tietää ettei työpaikkoja ole ja on itse ollut saksimassa työttömyyskorvauksia.

    • Anonyymi

      Ei oo kaikki muumit laaksossa !

      • Anonyymi

        Kahta asiaa odotellaan:
        -Purran työhistoriaa
        -Purran huumetestien tuloksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahta asiaa odotellaan:
        -Purran työhistoriaa
        -Purran huumetestien tuloksia

        Maksakokeet olisivat myös paikallaan samoin kuin psykologiset testit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksakokeet olisivat myös paikallaan samoin kuin psykologiset testit.

        Minä voin suorittaa soveltuvuuskokeen. Se pitää sisällään älykkyystestin, cooperin testin ja lihaskuntotestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksakokeet olisivat myös paikallaan samoin kuin psykologiset testit.

        Ei kahta ilman kolmatta:
        -Purran lasten isyystesti


    • Anonyymi

      mittee työ siinä makkaatte kysyi poliisi puistonpenkillä makaavalta
      työ työ jossain oon ennenkin kuullut

      • Anonyymi

        Purra on kaikkien kelaperujen äiti.


    • Anonyymi

      Purran tarinat kaikki tietää. Purran älyttömät virnistykset kaikki tietää.

      Mutta tietääkö kukaan hänestä mitään järkevää ja oikeaa elämää.

    • Anonyymi

      Ehkä Purra kertoi työtaustansa. Et vain huomannut, kun siitä ei ollut kerrottavaa.

    • Anonyymi

      Mac

    • Anonyymi

      Kylläpä Riikka kiinnostaa/ kìihottaa demarin kytrpiä?

      • Anonyymi

        Riikkakin tietää, että olemattomasta on vaikea kertoa. Siksi hän "salaa" työhistoriansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikkakin tietää, että olemattomasta on vaikea kertoa. Siksi hän "salaa" työhistoriansa.

        Hyvin harva haluaa salata työkokemuksensa, kun taas monikaan ei halua puhua suoraan työkyvyttömyysajoistaan etenkään, jos syynä on mielenterveys. Nykyisessä asenneilmastossa sairasloma = rottailua olipa saikun syy mikä tahansa.


      • Anonyymi

        Tiedätkö tarjoaako se vieläkin niitä 3 pakolaista yhden hinnalla suihinottoja?


    • Anonyymi

      ei siinä persulla pitäisi olla mitään häpeämistä jos myi persettään 25vuotta tietysti verot olisi pitänyt muistaa maksaa ja olla nostamatta työttömyyskorvausta siltä ajalta.

      • Anonyymi

        Purra keräsi 17 vuotta koertistossa voimaa, että jaksaa nyt köyhiä kyykyttää. Julmaa.


    • Anonyymi

      No ei huoran urassa paljon ole kehumista.

    • Anonyymi

      Luulet vain, että kyse on salailusta. Todellisuudessa kerrottavaa ei ole.

      • Anonyymi

        CV:n julkaiseminen olisi vaatinut muutaman napin painalluksen ja tehnyt tyhjäksi kaikki spekuloinnit. Sehän ei Purralle käy, joten arvuuttelu jatkuu.

        Näyttää siltä, että hallitus joutuu tilaamaan viestintätoimistolta uusia iskulauseita. "Menkää töihin" kuulostaa nyt entistäkin kornimmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CV:n julkaiseminen olisi vaatinut muutaman napin painalluksen ja tehnyt tyhjäksi kaikki spekuloinnit. Sehän ei Purralle käy, joten arvuuttelu jatkuu.

        Näyttää siltä, että hallitus joutuu tilaamaan viestintätoimistolta uusia iskulauseita. "Menkää töihin" kuulostaa nyt entistäkin kornimmalta.

        Onko Purrakin salainen agentti Tynkkysen tapaan? Salaista on ainakin todella paljon; "työhistoria", huumetestien tulokset ... jne.


    • Anonyymi

      Purrahan on tehnyt helppoja hyväveli-töitä, joita nyt rinta kaarella vastustaa, kun saa kymppitonnin kuussa puhtaana käteen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe