Näyttääkö kaivattusi

Anonyymi-ap

Iloiselta vai surulliselta?

56

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Neutraalilta. Mietteliäältä. Suloiselta.

    • Anonyymi

      Vaihtelevaa. Harvoin surulliselta. Joskus hyvin vakavalta. Pääosin rauhalliselta

    • Anonyymi

      Söpöltä näyttää

      • Anonyymi

        Onko kovinkin nuori?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin nuori?

        Yli 30 alle 40. Voi tuonkin ikäinen olla söpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 30 alle 40. Voi tuonkin ikäinen olla söpö

        Ai joku söpömpi vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joku söpömpi vielä

        Kyllä vanhempikin nainen voi olla söpö.... Sivusta vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vanhempikin nainen voi olla söpö.... Sivusta vaan

        Sivusta- oliko mielessä K, S, M vai joku muu?
        T. Yksi heistä jota täällä kaipailtu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta- oliko mielessä K, S, M vai joku muu?
        T. Yksi heistä jota täällä kaipailtu

        Kolmas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta- oliko mielessä K, S, M vai joku muu?
        T. Yksi heistä jota täällä kaipailtu

        Alkaa K mieheltä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin nuori?

        Sopiva, noin 30 arvelisin.
        Sivusta.


    • Anonyymi

      Eläytyy paljon olooni. Ihan kuin tietäisi mikä fiilis on menossa. Jos surua niin ’otan osaa’ ilme tai jos iloa niin hymyilee.

    • Anonyymi

      🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Pitkältä

      • Anonyymi

        Kysyttiin hei ihan muuta


    • Anonyymi

      Lempeältä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi vain kaksi vaihtoehtoa

    • Anonyymi

      Joku teini tehtailee kysymyksiä ja pöllöt vastailee 🥳

      • Anonyymi

        Varmaan itse vastailee


    • Anonyymi

      Hän näyttää usein vakavalta, toisinaan jopa vihaiselta. Joskus hymyilee. Toivoisin hänen hymyilevän enemmän ja tietenkin minulle, hänen vakavuutensa ei kutsu luokse..

      • Anonyymi

        Tiedätkö miksi näyttää vakavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö miksi näyttää vakavalta

        En yhtään, voin vain arvailla että on mietteliäs, sitä mitä miettii en voi tietää.. Luulen, että se vakava ilme on hänen perusilmeensä, kun hän juttelee jonkun kanssa hän ilmentää enemmän tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään, voin vain arvailla että on mietteliäs, sitä mitä miettii en voi tietää.. Luulen, että se vakava ilme on hänen perusilmeensä, kun hän juttelee jonkun kanssa hän ilmentää enemmän tunteita.

        Enkai


    • Anonyymi

      Minun kaivattiin näyttää usein vihaiselta.

      • Anonyymi

        Se voi olla resting bitch face.


    • Anonyymi

      Hymyilevältä ja sitten hän on niin uskomattoman komea. 😉

      • Anonyymi

        Vanha ukko? Se jonka näet kadunkulmassa alepann pussi ködes???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha ukko? Se jonka näet kadunkulmassa alepann pussi ködes???

        Sopivanikäinen aikuinen mies, hurmuri. . ai että lähtisin hänen kanssa vaikka maailman ääriin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivanikäinen aikuinen mies, hurmuri. . ai että lähtisin hänen kanssa vaikka maailman ääriin.

        Et siekään vielä mikkään raihnane ole 🤭😉😉


    • Anonyymi

      Ei oikeastaan kummaltakaan. Hymyilee kyllä joskus. Ei itke koskaan. 😊

      • Anonyymi
        UUSI

        Harvemmin niitä toisen itkuja on kukaan näkemässä.


    • Anonyymi

      Yli 40 v ja usein surulliselta näyttää nainen, mutta on 10.

      • Anonyymi

        Oliko ennen iloisempi


      • Anonyymi

        Olen nyt hymyillyt enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt hymyillyt enemmän

        Älä omi kaikkea täällä. Oletko juonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi kaikkea täällä. Oletko juonut?

        miksi sä tenttaat täällä tota jatkuvasti? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi kaikkea täällä. Oletko juonut?

        Tässä tämä mustasukkainen pikkutyttö linjoilla. Huoh🤦‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tämä mustasukkainen pikkutyttö linjoilla. Huoh🤦‍♀️

        Onko mustasukkaista herätellä noita harhaisia narisisseja välillä. Enpä usko.


    • Anonyymi

      hyvältä näyttää …tietty

    • Anonyymi

      Siis tähän pitää vastata vain arvaten, koska en näe häntä ikinä ja se arvaukseni on iloinen, jopa nauravainen. Nauraa minulle porukoittensa kanssa. Eipä se mua haittaa.

      Muistikuvassani näen hänet kyykyssä keittiön lattialla, nauraa siinä pierukalsarit jalassa. Oli onnellisen näköinen siinä.

      Huokaus, sitä ilmettä ja ihmistä mulla on iso ikävä.

    • Anonyymi

      Muistatko kun näytin surulliselta yksi päivä ja olinkin sitä. Pienen hetken katseemme kohtasi. Ehkä ajattelin et tiesit olevasi osallinen suruun.

      • Anonyymi

        Tämä siis HÄNELLE


    • Anonyymi

      Aina iloinen. Se on iso osa hänen viehätysvoimaansa. Tunteita on sisällä varmasti laidasta laitaan kuten kuuluukin, mutta näin päälle päin.

      • Anonyymi

        Nainenko kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainenko kyseessä?

        Kyllä, nuori nainen.


    • Anonyymi

      Näytän surullis-vakavalta, koska Söpöytesi on alkanut hiipua pois.Aika on armoton.

      • Anonyymi

        Siis minä näytän? Niin minä vanhen, etkös sinä syttynyt vanhemmista naisista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä näytän? Niin minä vanhen, etkös sinä syttynyt vanhemmista naisista?

        Minä olin se joka sytyn yhdestä vanhemmasta naisesta, jota en ole nähnyt aikoihin. Itsekin olen vanhentunut... En siis kirjoittanut tuota.


    • Anonyymi

      ässän ilonen hymy saa mut saatna sairaaksi. Ihana vekkuli kultamussu olisipa palstalla mutta kun ethän sä ole … beibi mä niin pitäisin susta huolta

      • Anonyymi

        Millä tavalla "saatanan sairaaksi?"
        Et voi tietää, kun ei tuosta ässätkään voi tietää. En tiedä olenko sun ässä vai toisen. Mun kaivattu tietää, että toivon, että hän pitäisi musta huolen joten saatan hyvinkin olla se oikea ässä. Kerro mulle jotain meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla "saatanan sairaaksi?"
        Et voi tietää, kun ei tuosta ässätkään voi tietää. En tiedä olenko sun ässä vai toisen. Mun kaivattu tietää, että toivon, että hän pitäisi musta huolen joten saatan hyvinkin olla se oikea ässä. Kerro mulle jotain meistä.

        Semmone ihmine joka on itseasias tullu mun eteen jo joskus nuorempana. Ollaan oltu samas koulussa aikanaa ja on sillain samoja tuttavia..Mulla vaan on jääny hän tonne päähän ja luulen että hänellä myöskin minä. Koska sitten tossa kesällä tapahtui selkeesti merkkejä siihen suuntaan että hän koitti mua vähän ärsyttää.. Meissä on semmosta samankaltasta nokkeluutta mutta myös tyhmyyttä. Jotenkin tuntuu siltä että hänen vieressä voisin olla ja hän vois olla ihan semmonen kun on. Ja ihastuminen on tuntunut siltä. Syvä kaipuu ja völillä ihan kikseissa toisen antamasta huomiosta tai kun on kattonu kuvaa😍 sitte välillä taas epätietosuus meinannu viedä hulluuteen.. oon kaivannu häntä ainakin 3kuukautta ns yksinään, ja paljon,,


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmone ihmine joka on itseasias tullu mun eteen jo joskus nuorempana. Ollaan oltu samas koulussa aikanaa ja on sillain samoja tuttavia..Mulla vaan on jääny hän tonne päähän ja luulen että hänellä myöskin minä. Koska sitten tossa kesällä tapahtui selkeesti merkkejä siihen suuntaan että hän koitti mua vähän ärsyttää.. Meissä on semmosta samankaltasta nokkeluutta mutta myös tyhmyyttä. Jotenkin tuntuu siltä että hänen vieressä voisin olla ja hän vois olla ihan semmonen kun on. Ja ihastuminen on tuntunut siltä. Syvä kaipuu ja völillä ihan kikseissa toisen antamasta huomiosta tai kun on kattonu kuvaa😍 sitte välillä taas epätietosuus meinannu viedä hulluuteen.. oon kaivannu häntä ainakin 3kuukautta ns yksinään, ja paljon,,

        Ai saakeli! Saatan olla tää sun ässä 🫣 Oletko hän, jonka taiteilijanimi on entisen naapurin ovesta? No nythän nää kirjoittelut saa ihan uudet ulottuvuudet. Kirjoitellaanko me täällä riimejä tietämättä toisillemme? 🌶️


    • Anonyymi
      UUSI

      Ylisöpöltä näyttää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Naisille ilmeiden kyttääminen ja miettiminen on jonkinlainen pakkomielle, tai jotakin muuta omituista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos noista on valittava niin hän on enemmän surumielinen kuin iloluontoinen. Ilokin kyllä vierailee kasvoillaan. Kun onnistun tekemään itsestäni hölmön kerta toisensa jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      312
      1018
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe