Turvallisemmat myynnissä olevat autot on nyt listattu ja se täytyy yllätyksittömäksi uusista malleista.1 mercedes-bentz e-sarja 2zeekx 3volswagenid7 4nioet5 5smart3 6audi q6e-tron 7zeekr001 8mercedes-benzeqe 9skoda suber 10 volswagen passat saksalaisia kymmenestä 8 MISSÄ ON TOYOTA JA TURVALLISUUS TOYOTA SIJOILLA 150-200 SIINÄ TOYOTA USKOVAISILLE SITÄ TURVALLISTA TOYOTAA.
MISSÄ TERO TOYOTA
15
288
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi Saksan merkeillä ollakkin turvallisempia, koska niillä kolaroidaankin eniten..Aina kun rysähtää,siellä Saksalainen auto on läjässä..
- Anonyymi
Millon olet hankkimassa kokemusta saksalaisista premium autoista missä listaus saksalaiset kolarei enite kuin sinun päässä JA ISOSSA PÄÄSSÄ.
- Anonyymi
Milloin hankit ensimäisen kokemuksen saksalaisesta premium laatuautosta.lippispää toyota tero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin hankit ensimäisen kokemuksen saksalaisesta premium laatuautosta.lippispää toyota tero.
Minulla on kokemusta Autokorjaamoilla odottamisesta silloin, kun minulla oli Saksalainen "laatuauto"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kokemusta Autokorjaamoilla odottamisesta silloin, kun minulla oli Saksalainen "laatuauto"
HEEE TOYOTA ODOTTAA JO VIISIVUOTIAANA AJOKIELLOSSA RUOSTE VAURIOIDEN TAKIA.HIIIIIII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEEE TOYOTA ODOTTAA JO VIISIVUOTIAANA AJOKIELLOSSA RUOSTE VAURIOIDEN TAKIA.HIIIIIII
Hoo, minulla 14 vuotias tojota eikä vielä ole ruostunut Höööö!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoo, minulla 14 vuotias tojota eikä vielä ole ruostunut Höööö!!
Saksanmaan laatuauto ei näe edes 10 vuotis syntymäpäivää kun joutuu jo paalliin.
- Anonyymi
Saksa on semmonen maa sano Seppo raty
- Anonyymi
Tojo Hiace S toinen kylki oli lahonnut koko naan ei kestänyt ku 2 v ajaa poliisi otti kort ti pois täytyy romuttaa ei saa korjata romu on
- Anonyymi
Ei tosiaan yllätä!
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/3d6e076f-d8f7-45c6-be16-b836e9e918e0- Anonyymi
Hauskajo poikii. Yksittäinen 14 vuotta vanha yksilö ja sillä iloa ja juttua kun ei oikein muuhun pysty. Tuollaisissa erikoismalleissa on se riski, että niillä ollaan revitelty oikein huolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskajo poikii. Yksittäinen 14 vuotta vanha yksilö ja sillä iloa ja juttua kun ei oikein muuhun pysty. Tuollaisissa erikoismalleissa on se riski, että niillä ollaan revitelty oikein huolella.
"Yksittäinen"??? Kun tuolla liikenteessä autoja katselee, niin vanhanmallin Rekisterikilpiä omaava auto on lähes poikkeuksetta toyota!!...Saksalaista autoa ei näe koskaan vanhoissa kilvissä, sillä ne on palvelleet lusikkoina, haarukoina sekä erinlaisina muoviastioina jo kauan aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia romuja jo uutena, moottorivikojen ja hinausten kunkku!🤭🤣😬😂😂
- Anonyymi
Tero toyotassa EI OLE KÄYTETTY JENKEMIÄ. Siiyä puuttuu se vieno tuoksu. Ei hyvä.
- Anonyymi
Osta tojota, se kestää Isältä Pojalle... Saksan koslat on paalissa jo 10 vuotiaana!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain22711526Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13610908Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356248Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2075099Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1433550- 1733499
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402373Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3171917Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101758Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161654