Asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Asioin Uuraisten apteekissa ja kyllä ihmettelen, miten asiakaspalvelutyössä ja vieläpä apteekissa voi olla niin töykeä työntekijä. Oliko huono päivä itsellä jäin miettimään, mutta taidan käydä jatkossa apteekkiasiat hoitamassa paikassa josta ei jää huono fiilis. Perus käytöstapoihin kuuluu asiakkaiden tervehtiminen ja ihan normaali kanssakäyminen. Tämä puuttui tältä työntekijältä.

22

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet oikeassa. En ole minäkään käynyt kyseisessä puljussa enää vuosiin, kun olen niin tylyä kohtelua saanut.

    • Anonyymi

      Eihän ne apteekin eukot missään oikein humoristeja ole. Miten sinne hakeutuukin sellaisia tötteröitä.

      • Anonyymi

        Mitä tänne itket mene sanomaan suoraan


      • Anonyymi

        Ihmeellistä vuosia asiakkaana aina hyvä ja palveleva henkilökunta. Jaksamista työhönne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä vuosia asiakkaana aina hyvä ja palveleva henkilökunta. Jaksamista työhönne

        Tämäkin tapaus kyllä tervehtii ja juttelee joidenkin ihmisten kanssa mutta osalle ei vastaa sitten tervehdykseen takaisin. Kylmä asiakaspalvelussa työntekijän pitää pystyä tervehtimään asiakkaita. Hänellä selvästi on sellainen luokitteleva tyyli ja nämä jotka ei ole "salonkikelpoisia" niin jätetään tervehtimättä. Todella ala-arvoista käytöstä. Huomaa saman myös, kun kommentoi eri foorumeilla, miten inhottavaa tyyli on kirjoittaa kärkkäästi..Ihmisellä on paha olo tavallisesti, kun purkaa sen ympäristöön.


      • Anonyymi

        Kyllä Uuraisillakin hyvää palvelua apteekista saa, siellä on useampi työntekijä. Tämä ainut "rikka rokassa" tapahtui Uuraisilla, aina muualla saanut apteekeissa hyvää palvelua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä vuosia asiakkaana aina hyvä ja palveleva henkilökunta. Jaksamista työhönne

        Sinä kuulut varmaan siihen kylän kermaan, mikäli saman työntekijän palvelua olet saanut. Onneksi tässäkin apteekissa on useampi työntekijä, niin voi vähän valita. Tsemppiä ja hyvää syksyä kaikille, jotka ovat saaneet huonoa palvelua. Apteekki on yksi niistä paikoista mistä sitä vähiten haluaisi saada. Antakaa palautetta esihenkilölle, niin voi huomauttaa asiasta ja palvelun pitäisi parantua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuulut varmaan siihen kylän kermaan, mikäli saman työntekijän palvelua olet saanut. Onneksi tässäkin apteekissa on useampi työntekijä, niin voi vähän valita. Tsemppiä ja hyvää syksyä kaikille, jotka ovat saaneet huonoa palvelua. Apteekki on yksi niistä paikoista mistä sitä vähiten haluaisi saada. Antakaa palautetta esihenkilölle, niin voi huomauttaa asiasta ja palvelun pitäisi parantua!

        Oletko itse antanut palautetta. Luulen että kuulut niihin uurslaisiin jotka vain takanapäin huutelee.


    • Anonyymi

      En vuosiin ole siellä halunnut asioida.

      • Anonyymi

        Taitaa olla asiakkaat näitä bentso hörhöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla asiakkaat näitä bentso hörhöjä

        Kuule, itse en ainakaan käytä edes keskikaljaa ja ei varmaan moni muukaan asiakas! Ja toisekseen, niitä "bentsohörhöjä" kuten ilmaisit pitäisi palvella siinä kuin herraakin. Ihmisiä kaikki ollaan. Mikään ei oikeuta apteekin tai muun tiskin takana seisovalle tuittuilemaan asiakkaille. Ei hän ole sen arvokkaampi, vaikka itse luulee selvästi olevansa vähän muita parempi ja arvokkaampi.!


      • Anonyymi

        Itse käyn myös muualla.


    • Anonyymi

      Palokassa hyvä apteekki,käyn siellä.Samalla hoitui muut ostokset.

    • Anonyymi

      Olisipa kiva tietää, kenestä tässä puhutaan. Paljon olen käynyt ja aina saanut asiani hoidettua. En mene apteekkiin jutustelemaan tai seurustelemaan, vaan hakemaan ostokseni.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse seurustelemaan kenenkään jäädäkään, vaan oli sitten kysessä kauppa tai apteekki tai vaikkapa linja-auto, niin palveluammatissa tervehtiminen kuuluu jokaisen hyvän työntekijän työhön. Se riittää. Töykeää jos ei tervehditä ja siitä jää varmasti tietty mielikuva sitten koko apteekista vaikka siellä on niitäkin, jotka asiakkaat ottaa tasavertaisesti ja sydämellisesti vastaan.


      • Anonyymi

        Juurikin näin jos lääkkeet hakee en odota kenenkään pokkurointia. Kukahan tämänkin jutun aloitti ehkä joku joka ei osaa muuta kuin haukkua ihmisiä takanapäin ja edessä lirkuttelee kyllä ottaa päähän tommoset turhakkeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin jos lääkkeet hakee en odota kenenkään pokkurointia. Kukahan tämänkin jutun aloitti ehkä joku joka ei osaa muuta kuin haukkua ihmisiä takanapäin ja edessä lirkuttelee kyllä ottaa päähän tommoset turhakkeet

        Niin tai sitten ei saisi antaa palautetta joidenkin mielestä näköjään. Aina pitää antaa palautetta ja minä ainakin sanon vaikka kaksi kertaa terve, että huonot asiakaspalvelijat tajuaa itsekin vastata tervehdykseen. Kotona passaa äkkäillä mutta töissä kuuluu käyttäytyä sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin jos lääkkeet hakee en odota kenenkään pokkurointia. Kukahan tämänkin jutun aloitti ehkä joku joka ei osaa muuta kuin haukkua ihmisiä takanapäin ja edessä lirkuttelee kyllä ottaa päähän tommoset turhakkeet

        Minä matkustan myös bussilla ja aina on kuski tervehtinyt vaikkei siihenkään mene kauan kun kyytiin nouset. Jotkut tavat vaan kuuluu kun ollaan asiakaspalvelutyössä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten ei saisi antaa palautetta joidenkin mielestä näköjään. Aina pitää antaa palautetta ja minä ainakin sanon vaikka kaksi kertaa terve, että huonot asiakaspalvelijat tajuaa itsekin vastata tervehdykseen. Kotona passaa äkkäillä mutta töissä kuuluu käyttäytyä sopivasti.

        Palautteen anto ei ole sama asia kuin nimettömänä itkeminen Suomi24 :ssa. 😆

        Tämmöisillä kommenteilla haluat vain mustamaalata yritystä ja luoda lukijoille huonon mielikuvan. Tietysti pelkurimaisesti nimettömänä.

        Kirjoita asiasta omalla nimelläsi suoraan apteekkarille, niin voisin edes jollain tasolla arvostaa ja se voisi jopa edesauttaa kokemaasi tunteeseen jatkossa.

        Toivottavasti jokainen muodostaa oman henkilökohtaisen mielipiteensä palvelun ja yrityksen laadusta kokemustensa perusteella, sillä ne voivat olla täysin erisuuntaisia, riippuen henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palautteen anto ei ole sama asia kuin nimettömänä itkeminen Suomi24 :ssa. 😆

        Tämmöisillä kommenteilla haluat vain mustamaalata yritystä ja luoda lukijoille huonon mielikuvan. Tietysti pelkurimaisesti nimettömänä.

        Kirjoita asiasta omalla nimelläsi suoraan apteekkarille, niin voisin edes jollain tasolla arvostaa ja se voisi jopa edesauttaa kokemaasi tunteeseen jatkossa.

        Toivottavasti jokainen muodostaa oman henkilökohtaisen mielipiteensä palvelun ja yrityksen laadusta kokemustensa perusteella, sillä ne voivat olla täysin erisuuntaisia, riippuen henkilöstä.

        Älä itke sitten vaan mene vaikka lenkille!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olikos Uuraisilla joskus kaksi apteekkia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe