Ei mies pysty antamaan

Anonyymi-ap

Naiselle turvaa pysymällä pois naisen elämästä, mököttämällä, pakenemalla, puhumattomuudella tai läheisyyden puutteella.

Pakenetko sinäkin helposti ristiriitoja ja vetäydyt, olet emotionaalisesti saavuttamattomissa? Nainen ei voi rentoutua ja kokea turvaa silloin.

22

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ellei mies ole henkisesti tai fyysisesti väkivaltainen, silloin on syytäkin pysyä pois

    • Anonyymi

      Mies ei halua koska nainen ei ole rakkain.

      • Anonyymi

        Vaikka olisi rakkain, voi olla kykenemätön noihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka olisi rakkain, voi olla kykenemätön noihin

        Tällä palstalla aina kokemuksia tuollaisista miehistä? Outoa.


    • Anonyymi

      En pakene helposti. Joskus kuitenkin on hyvä antaa ns. tilaa, olkoonkin se vaikka 2 minuuttia tai tunti, että kerkee koota ajatuksia ja sitten palata uudestaan asian ääreen.

      • Anonyymi

        Tuo on täysin OK.


    • Anonyymi

      Toimittu noin. Tismalleen noin. Itseasiassa ne pari’ merkittävää’ mun reitillä on käyttäytyny noin. Osaanko olla tahditon ,osaanhan minä. Kun näen punasta mä nimenomaan näen punasta. Joskus mulle on jopa sanottu et pakko oli lyyä kun ei muutakaan keksiny. Kun sanoissa jäi. Suutuispäissäni tekstiä tulee huutaen tai mumisemalla jatkuvasti kylmän viileesti. Koska jos mua ei kohdata oikein eikä mistään koskaan keskusteltu mä jatkan ja jatkan. faktana se että en koskaan eläessäni löytänyt heidän kanssa turvallista oloa. Lapsuus oli traumatisoiva. Suhde oli onneton. En voinut koskaan luottaa erään sanaan tai erään käteen. Tavallaan pelännyt ristiriitoja ja jos kommunikaatio ei pelaa ni viimeistään viikonloppuna löi yli. Siks.Nykyään jos menee hankalasti pyristelen heti pois.

      • Anonyymi

        Silloin on paikallaan käsitellä omaa traumaa. Väkivalta ei ole koskaan hyväksyttyä. Omien tunteiden säätelyn opettelua ja itsehillintää. Koska aina voi valita kuinka käyttäytyy, olipa tunne mikä tahansa. Se on vain tunne. Olen pahoillani kaikesta väärinkohtelusta ja siitä mistä traumat on tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin on paikallaan käsitellä omaa traumaa. Väkivalta ei ole koskaan hyväksyttyä. Omien tunteiden säätelyn opettelua ja itsehillintää. Koska aina voi valita kuinka käyttäytyy, olipa tunne mikä tahansa. Se on vain tunne. Olen pahoillani kaikesta väärinkohtelusta ja siitä mistä traumat on tullut

        Nii,kaikki tapahtumat on vaa saanu aikaa sen et oon traumatisoitunu ja epäluulonen. Muistan ku joskus17 tuumin et jos must tuntuu viel 10 vuode pääst samalt ni luovutan. Ajattelen sitä opaljon nyt.On ollu hyviiki hetkii ku mut aikalailla kyl huonoo. Hetkellisii helpotuksii kun taas huomaa olevansa täysin yksin. Jengi hyssyttelee ,pesee kätensä mut enhä mäkää kunnolla kerro mitää. Teen sitä itekki. Suojelen heitä kaiken jölkeen kysyn välillä mielessäni miksi. Tai ehkä mä en vaa sovi tänne oon nii alien ettei kukaan ymmärrä? Pystyisikö kukaan koskaan ees pääseen mun lähelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii,kaikki tapahtumat on vaa saanu aikaa sen et oon traumatisoitunu ja epäluulonen. Muistan ku joskus17 tuumin et jos must tuntuu viel 10 vuode pääst samalt ni luovutan. Ajattelen sitä opaljon nyt.On ollu hyviiki hetkii ku mut aikalailla kyl huonoo. Hetkellisii helpotuksii kun taas huomaa olevansa täysin yksin. Jengi hyssyttelee ,pesee kätensä mut enhä mäkää kunnolla kerro mitää. Teen sitä itekki. Suojelen heitä kaiken jölkeen kysyn välillä mielessäni miksi. Tai ehkä mä en vaa sovi tänne oon nii alien ettei kukaan ymmärrä? Pystyisikö kukaan koskaan ees pääseen mun lähelle

        Ja 17 siks koska muutin sillo pois himasta. Ajattelin et täst alkaa uus parempi aika. No aikalailla järkyttävää on ollu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 17 siks koska muutin sillo pois himasta. Ajattelin et täst alkaa uus parempi aika. No aikalailla järkyttävää on ollu

        Sori vuodatus. Helpottaa vaa ku saa anona rehellisesti sanoa kuin vitun surulapsi mä olen . Ei tarvii vastaa näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori vuodatus. Helpottaa vaa ku saa anona rehellisesti sanoa kuin vitun surulapsi mä olen . Ei tarvii vastaa näihin.

        Hyvä kun kerroit. Varmasti ahdistaa menneisyys. On tervettä reagoida pahalla ololla satuttaviin kokemuksiin. Ne ei kuitenkaan määrittele sua ihmisenä. Sä olet arvokas ja tärkeä, vaikka sun läheiset ei ole osannut ilmaista sitä niin kuin olisit ansainnut. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Paha olo tulee menneisyydestä. Mutta Pienin askelin voi opetella olemaan itsensä puolella, hyväksymään sen mitä on ollut. Riität juuri sellaisena kuin olet ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun kerroit. Varmasti ahdistaa menneisyys. On tervettä reagoida pahalla ololla satuttaviin kokemuksiin. Ne ei kuitenkaan määrittele sua ihmisenä. Sä olet arvokas ja tärkeä, vaikka sun läheiset ei ole osannut ilmaista sitä niin kuin olisit ansainnut. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Paha olo tulee menneisyydestä. Mutta Pienin askelin voi opetella olemaan itsensä puolella, hyväksymään sen mitä on ollut. Riität juuri sellaisena kuin olet ❤️

        kiitos paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos paljon

        🙏❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 17 siks koska muutin sillo pois himasta. Ajattelin et täst alkaa uus parempi aika. No aikalailla järkyttävää on ollu

        Sivusta- oon toinen kaivattuni reitillä olevista ja kestomasi täsmää tapahtumiin. En toki silti ole varma. Vastaan kuin olisit hän. Vuosi sitten ensitreffeillämme kerroit paljon juuri noista samoista asioista, mutta toki paljon suppeammin. Anteeksi etten ole osannut olla sinulle sitä mitä olisit tarvinnut. Hyväksyn palautteesi ja haluan kehittyä. Olisinpa tiennyt sinusta enemmän sillon, olisin osannut olla sinulle turvallisempi tämän vuoden. En sisäistänyt miten haavoittunut olet. Anteeksi. Olisinpa tiennyt, olisin vain sulkenut sut mun syliin ja rakastanut. Olisin vain ollut hiljaa odottamatta mitään ja antanut sulle turvallisen tilan jossa korjaantua. Olisin vain pitänyt hyvänä ja antanut sun kivulle tilaa tulla pintaan ja olla sun tukena kohdaten sen. Olisin vain rakastanut ehdoitta.
        Hyväksyn sun pelkosi ja epäluulosi. Hyväksyn, ettet pysty yhteyteen. Hyväksyn etten kuule sinusta. Hyväksyn ettet vain pysty. :*


    • Anonyymi

      Jos on jotenkin henkisesti vammautunut, niin ei osaa. Haluaahan sitä olla täydellinen, mutta ei voi olla. Ja haluaa olla toiselle kaikkea mitä hän tarvitsee. Mutta ei se aina ole mahdollista.

      • Anonyymi

        Yleensä se odotus täydellisyydestä on vain oma oletus eikä välttämättä liity siihen toiseen. Toki poikkeuksiakin on. On sitten myös joitain asioita joissa kehittyminen on välttämätöntä jotta yhteys toiseen on tasapainoinen ja hyvä.


    • Anonyymi

      Voi "antaa" turvaa muutenkin, mietipä naisen näkökulmasta.

    • Anonyymi

      En osaa hakea mieheltä turvaa, minut kasvatettiin selviytymään ja ajattelemaan ja toimimaan itsenäisesti. Haluaisin miehestä turvaa, mutta heikko mies taasen joko tukeutuu minuun tai hän on emotionaalisesti etäinen, pettää kenties.

    • Anonyymi

      Käyttäytyykö joku niin?🤔

    • Anonyymi

      Kuka mököttää ja missä, palstallako?

    • Anonyymi

      Olen nainen ja olen saanut todella paljon turvaa mieheltä joka ei ole ollut läsnä. Olisin ajautunut varmaan jo johonkin vahingolliseen suhteeseen jonkun väkivaltaisen kanssa, jos häntä ei olisi ja en olisi häneen kiintynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe