Eurajokilaiset ovat ihan ihmeellisiä pököjä.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei nyt kaikki ihan, kyllä luulen että tuo pököys ja uunous liittyy lähinnä niihin Eurajokeen liitettyihin Luvian kummajaisiin.
Ne on kyllä ihan oikeasti outoa sakkia, tuntuu jotenkin siltä, että kaikki on jotenkin sukua toisilleen, myös avioparit.
Ja homoja on kuulemma selkeesti enemmän, kuin normaaleissa kylissä.
Onko niiden vedessä jotain, mikä aiheuttaa noita sairauksia? - Anonyymi
Vedestä en niin tiedä. Muuten toi kyllä totta puolet kai. Ja ihan oikeasti
- Anonyymi
Sukulaisia naimalla on pyritty kasvattamaan omaisuutta ja pitämään maatilat, metsät ja kalastusalueet omassa hallinnassa. Luviallahan on näitä "eliitti sukuja"jotka pitävät itseään muita parempina, vaikka totuus on että suvun kesken tyhmyys vain tiivistyy.
- Anonyymi
Juu ja kaikki muutkin geeni mutaatiot ja epämuodostumat rehottaa, oudon näköistä porukkaa.
- Anonyymi
Konkurssit ja omaisuudet kiertåå suvulta suvulle.Metsät eivät kestneet pystyssä,mutta vaatrrissa.Tie nimistäkin jotakin ja netistä tietoja,kuka toinen toistaan....
- Anonyymi
Sähköisin kunta,mutta kaikilla ei sähköä.Pätkäsähköä silloin tällöin.39 sähkötöntä 88 maksimi.
- Anonyymi
Joka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu.
- Anonyymi
On vai ehkä johtuu susta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505