Muistatko?

Anonyymi-ap

Muistatkohan ihan oikeasti, mitä teit minulle? Et varmaan halua muistaa tai ainakaan myöntää mitään. Pelkäätköhän minua sen vuoksi? Mitähän oikeasti ajattelet.

Viime yönä näin sinusta aivan uudenlaisen unen ja ymmärsin, etten pysty antamaan sinulle koskaan anteeksi. Ymmärsitköhän koskaan, miten paljon vahinkoa sait aikaan herkässä, nuoressa sielussani?

Sinä olet osaltasi vaikuttanut suuresti siihen, millainen olen nykyisin. Pelkkä ihmis-sotku, jonka sielun toinen puolikas on täysin musta. Haluan vuodattaa sinut pois, haluan eroon siitä osasta itsessäni, jonka sinä minuun istutit, myrkytit. Siitä muistosta, jossa olin sinulle pelkkää ilmaa, jossa kohtelit minua niin rumasti, että sait tekosi syöpymään mieleeni ikuisiksi ajoiksi.

Joskus muistan olleeni valo. Sinä olet se, joka toit elämääni mustimman pimeyden. En jaksa enää kiertää tätä loputonta kehää tässä elämässä, jossa en koskaan saa sinua sellaisena kuin sisimmässäsi olet, tuskin sitä tiedät itsekään.

Sinun tekosi avasi silmäni todellisuudelle jossa olin jo elänyt, mutta en ollut sitä vielä ymmärtänyt. Se satutti, kun ymmärsin että olen vääränlainen, kaikille. Vain olemalla oma itseni.

Sinä olet kuin pimeä umpikuja, josta en pääse etenemään sinne missä näen sinun valosi. Ja ei, meidän sisäiset demonit eivät todellakaan tanssi, ne taistelevat keskenään. En tiedä miten voisin oppia hillitsemään tätä tunnetta sisälläni. Olet kuin tappavaa myrkkyä, mutta myös huumetta jota janoan.

Tuntuu kuin olisin rikottu, kirottu enkeli, jonka siivet sinä veit. Voitko palauttaa ne takaisin?

9

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole hyvä ja kerro, mitä nainen teki sinulle?

• Anonyymi

Miehelle on aloitus. Naiselta. 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle on aloitus. Naiselta. 💔

Jaria kaipaat varmaan.

• Anonyymi

Tekikö hän jotain vai jätti tekemättä?

• Anonyymi

Teki. Siitä on paljon aikaa.

• Anonyymi

Aha... nyt alko syyttely😂

• Anonyymi

Syyttely? Voisin kyllä tavallaan olettaa hänen olevan niin lapsellinen, että ottaisi minun aidot tunteeni syttelynä.

• Anonyymi

En halua lukea näin pitkiä. Täällä on satoja viestejä ja tietämättä onko minulle en jää sinua lukemaan.

• Anonyymi

Ok.

Kukaan ei pakota. Jos tunnet piston sielussasi, tämä saattaa olla juuri sinulle. Olethan mies, joka ei jaksa lukea pitkää tekstiä. Tai ainakaan tuottaa sellaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe