Muistatkohan ihan oikeasti, mitä teit minulle? Et varmaan halua muistaa tai ainakaan myöntää mitään. Pelkäätköhän minua sen vuoksi? Mitähän oikeasti ajattelet.
Viime yönä näin sinusta aivan uudenlaisen unen ja ymmärsin, etten pysty antamaan sinulle koskaan anteeksi. Ymmärsitköhän koskaan, miten paljon vahinkoa sait aikaan herkässä, nuoressa sielussani?
Sinä olet osaltasi vaikuttanut suuresti siihen, millainen olen nykyisin. Pelkkä ihmis-sotku, jonka sielun toinen puolikas on täysin musta. Haluan vuodattaa sinut pois, haluan eroon siitä osasta itsessäni, jonka sinä minuun istutit, myrkytit. Siitä muistosta, jossa olin sinulle pelkkää ilmaa, jossa kohtelit minua niin rumasti, että sait tekosi syöpymään mieleeni ikuisiksi ajoiksi.
Joskus muistan olleeni valo. Sinä olet se, joka toit elämääni mustimman pimeyden. En jaksa enää kiertää tätä loputonta kehää tässä elämässä, jossa en koskaan saa sinua sellaisena kuin sisimmässäsi olet, tuskin sitä tiedät itsekään.
Sinun tekosi avasi silmäni todellisuudelle jossa olin jo elänyt, mutta en ollut sitä vielä ymmärtänyt. Se satutti, kun ymmärsin että olen vääränlainen, kaikille. Vain olemalla oma itseni.
Sinä olet kuin pimeä umpikuja, josta en pääse etenemään sinne missä näen sinun valosi. Ja ei, meidän sisäiset demonit eivät todellakaan tanssi, ne taistelevat keskenään. En tiedä miten voisin oppia hillitsemään tätä tunnetta sisälläni. Olet kuin tappavaa myrkkyä, mutta myös huumetta jota janoan.
Tuntuu kuin olisin rikottu, kirottu enkeli, jonka siivet sinä veit. Voitko palauttaa ne takaisin?
Muistatko?
9
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ole hyvä ja kerro, mitä nainen teki sinulle?
- Anonyymi
Miehelle on aloitus. Naiselta. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle on aloitus. Naiselta. 💔
Jaria kaipaat varmaan.
- Anonyymi
Tekikö hän jotain vai jätti tekemättä?
- Anonyymi
Teki. Siitä on paljon aikaa.
- Anonyymi
Aha... nyt alko syyttely😂
- Anonyymi
Syyttely? Voisin kyllä tavallaan olettaa hänen olevan niin lapsellinen, että ottaisi minun aidot tunteeni syttelynä.
- Anonyymi
En halua lukea näin pitkiä. Täällä on satoja viestejä ja tietämättä onko minulle en jää sinua lukemaan.
- Anonyymi
Ok.
Kukaan ei pakota. Jos tunnet piston sielussasi, tämä saattaa olla juuri sinulle. Olethan mies, joka ei jaksa lukea pitkää tekstiä. Tai ainakaan tuottaa sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138