Muistatko?

Anonyymi-ap

Muistatkohan ihan oikeasti, mitä teit minulle? Et varmaan halua muistaa tai ainakaan myöntää mitään. Pelkäätköhän minua sen vuoksi? Mitähän oikeasti ajattelet.

Viime yönä näin sinusta aivan uudenlaisen unen ja ymmärsin, etten pysty antamaan sinulle koskaan anteeksi. Ymmärsitköhän koskaan, miten paljon vahinkoa sait aikaan herkässä, nuoressa sielussani?

Sinä olet osaltasi vaikuttanut suuresti siihen, millainen olen nykyisin. Pelkkä ihmis-sotku, jonka sielun toinen puolikas on täysin musta. Haluan vuodattaa sinut pois, haluan eroon siitä osasta itsessäni, jonka sinä minuun istutit, myrkytit. Siitä muistosta, jossa olin sinulle pelkkää ilmaa, jossa kohtelit minua niin rumasti, että sait tekosi syöpymään mieleeni ikuisiksi ajoiksi.

Joskus muistan olleeni valo. Sinä olet se, joka toit elämääni mustimman pimeyden. En jaksa enää kiertää tätä loputonta kehää tässä elämässä, jossa en koskaan saa sinua sellaisena kuin sisimmässäsi olet, tuskin sitä tiedät itsekään.

Sinun tekosi avasi silmäni todellisuudelle jossa olin jo elänyt, mutta en ollut sitä vielä ymmärtänyt. Se satutti, kun ymmärsin että olen vääränlainen, kaikille. Vain olemalla oma itseni.

Sinä olet kuin pimeä umpikuja, josta en pääse etenemään sinne missä näen sinun valosi. Ja ei, meidän sisäiset demonit eivät todellakaan tanssi, ne taistelevat keskenään. En tiedä miten voisin oppia hillitsemään tätä tunnetta sisälläni. Olet kuin tappavaa myrkkyä, mutta myös huumetta jota janoan.

Tuntuu kuin olisin rikottu, kirottu enkeli, jonka siivet sinä veit. Voitko palauttaa ne takaisin?

9

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole hyvä ja kerro, mitä nainen teki sinulle?

• Anonyymi

Miehelle on aloitus. Naiselta. 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle on aloitus. Naiselta. 💔

Jaria kaipaat varmaan.

• Anonyymi

Tekikö hän jotain vai jätti tekemättä?

• Anonyymi

Teki. Siitä on paljon aikaa.

• Anonyymi

Aha... nyt alko syyttely😂

• Anonyymi

Syyttely? Voisin kyllä tavallaan olettaa hänen olevan niin lapsellinen, että ottaisi minun aidot tunteeni syttelynä.

• Anonyymi

En halua lukea näin pitkiä. Täällä on satoja viestejä ja tietämättä onko minulle en jää sinua lukemaan.

• Anonyymi

Ok.

Kukaan ei pakota. Jos tunnet piston sielussasi, tämä saattaa olla juuri sinulle. Olethan mies, joka ei jaksa lukea pitkää tekstiä. Tai ainakaan tuottaa sellaista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      64
      4431
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3678
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3321
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      19
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      82
      819
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      803
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      797
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      764
    Aihe