Vihreiden Sofia Virta Orpolle: PS ulos hallituksesta ja Vihreät tilalle

Anonyymi-ap

Virta:" Ei talouden tasapainottamiseen tässä maassa tarvita perussuomalaisia. Virta kertoi odottaneensa hallitukselta ”piirun verran enemmän isänmaallisuutta ja kunniakkuutta siitä, että heikompaa ei jätetä”."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/61671801-466d-4dac-8088-f1f581b312d7

Virtahan puhuu asiaa. Tosin en tule heitä äänestämään, mutta parempi vaihtoehto kuin nykyinen.

PS, ULOS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut ulos hallituksesta!

      • Anonyymi

        *
        *
        ______________ ETTÄKÖ - MYRKYN-VIHREÄT ja Vielä Hallitukseen ? ?

        HÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄH ja LääääH

        HÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH H HÄÄÄÄH ja LäääääH

        HÄÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄH ja LÄÄÄÄÄÄH

        HÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄH ja LÄÄÄÄÄH ja LääääH

        *


    • Anonyymi

      Orpon hallitus on Suomelle katastrofi ja persuja ei pitäisi ottaa mihinkään hallitukseen mölisemään. Vihreätkin on persuja parempi vaihtoehto Suomen kannalta, mutta Orpo otti persut avuksi EK:n ohjelmaa toteuttamaan eikä hyvältä näytä.

      • Anonyymi

        Vihervasemmisto on ollut monissa hallituksissa ja aina on leikattu mm lapsilta ja vanhuksilta ja samalla jaettu miljardeja ulkomaille. Täysin hullua.Tarvitaan Urho Kekkosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmisto on ollut monissa hallituksissa ja aina on leikattu mm lapsilta ja vanhuksilta ja samalla jaettu miljardeja ulkomaille. Täysin hullua.Tarvitaan Urho Kekkosta.

        Joo. Kekkonen Haminan valleille teloituttamaan duunareita. Hallapurrat hyppisivät riemusta. Ajattelepa mikä takin kääntö 1942! Ja Stalinia ja Leniniä ylistävät puheet mieheltä, joka nuorena oli niin kiihkeä ryssän vihaaja. Kekkonen oli pohjimmiltaan opportunistinen pelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kekkonen Haminan valleille teloituttamaan duunareita. Hallapurrat hyppisivät riemusta. Ajattelepa mikä takin kääntö 1942! Ja Stalinia ja Leniniä ylistävät puheet mieheltä, joka nuorena oli niin kiihkeä ryssän vihaaja. Kekkonen oli pohjimmiltaan opportunistinen pelkuri.

        Sosiaalidemokraatti Tarja Halonen fanitti mm Ddr n raakaa julmaa poliisia Stasia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalidemokraatti Tarja Halonen fanitti mm Ddr n raakaa julmaa poliisia Stasia.

        Kpu Kekkosen johdolla oli yliveto.


    • Anonyymi

      Vihreät on vaarallinen ääriliike joka pitää kieltää elokapinan jälkeen.

      • Anonyymi

        Isäs kielsi sinut kun näki ja pakeni vuorille.


      • Anonyymi

        Perussuomalaiset on eksistentiaalisen vaarallinen poliittinen kultti, joka olisi pitänyt kyseenalaistaa jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset on eksistentiaalisen vaarallinen poliittinen kultti, joka olisi pitänyt kyseenalaistaa jo ajat sitten.

        Vihreä liike perustettiin kommunistisessa DDR ssä tuhoamaan läntinen talous ja turvallisuus.


    • Anonyymi

      kaunis sofia on oikeassa ruma purra joutaa oppositiioon

      • Anonyymi

        Sofia Virta on erinomaisen hyvä tuomaan asiansa esille ja hyvät taustatiedot tukevat tuota ominaisuutta.
        Purra on raivoava mt-potilas, sekopäinen scriptakirjoittelija, joka haaveilee asioiden hoituvan ihmisiä ampumalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia Virta on erinomaisen hyvä tuomaan asiansa esille ja hyvät taustatiedot tukevat tuota ominaisuutta.
        Purra on raivoava mt-potilas, sekopäinen scriptakirjoittelija, joka haaveilee asioiden hoituvan ihmisiä ampumalla.

        Sofia on keskiverto hyvä tekemään tiktok videoita. Niidenhän varaan tytön koko poliittinen ura rakentuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on keskiverto hyvä tekemään tiktok videoita. Niidenhän varaan tytön koko poliittinen ura rakentuu.

        Eli ihan Tynkkysen veroinen tapaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia Virta on erinomaisen hyvä tuomaan asiansa esille ja hyvät taustatiedot tukevat tuota ominaisuutta.
        Purra on raivoava mt-potilas, sekopäinen scriptakirjoittelija, joka haaveilee asioiden hoituvan ihmisiä ampumalla.

        Jos vihreät olisi niin erinomaisia, miksi kannatus kansan keskuudessa matelee. Eduskuntavaaleissa kannatusta mitataan, oma ilmoitus ei riitä, edes vihreiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia Virta on erinomaisen hyvä tuomaan asiansa esille ja hyvät taustatiedot tukevat tuota ominaisuutta.
        Purra on raivoava mt-potilas, sekopäinen scriptakirjoittelija, joka haaveilee asioiden hoituvan ihmisiä ampumalla.

        Mitään todellista asiaa ei ole.. Silmät vaan pyörii päässä kun raakuu mitä sattuu. Puhui asiaa eikä typeryyksiä.


    • Anonyymi

      Tai kärrätkää persut Korkeasaareen ja tuokaa heidän fiksummat serkut eduskuntaan.Äo nousisi heti.

    • Anonyymi

      Tuo Orpon käsitys johtamisesta ei näytä hyvältä Peltokankaan poliittisen uran jatkolle.
      "Sellainen aika, jossa jyrähdetään ”management by perkele”- tyyppisesti, niin sillä tavalla ei tässä modernissa ajassa ihmisiä johdeta."

    • Anonyymi

      Raivo-Riikka, ruma aikuisvauva.

    • Anonyymi

      Sofia "tiktok" Virralla on vielä heikommat poliittisen matematiikan taidot mitä kuvittelin. No kerrataanpa faktoja: Eduskunnassa PS:llä 45 kansanedustajaa ja vihreillä 13. Kertokaahan vihreät antipersut miten noilla luvuilla saa vahvan ja toimivan hallituksen? Faktat ja totuus on jälleen kerran teitä vastaan.

      • Anonyymi

        Persu ei ymmärrä taktiikkaa. Montako juttua kokoomustaustaisen politiikan toimittaja Timo Haapalan pitää vielä tehdä koskien persujen hyödyttömyyttä, kunhan Kokoomus on saanut tältä hallituspohjalta sen, mitä se tavoitteli? Entäs ne asiat, joita Kokoomus yhä tavoittelee, mutta ei tule koskaan saamaan tukea persuilta, mutta joihin tukea tulee muualta? Virta iski kiilaa väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu ei ymmärrä taktiikkaa. Montako juttua kokoomustaustaisen politiikan toimittaja Timo Haapalan pitää vielä tehdä koskien persujen hyödyttömyyttä, kunhan Kokoomus on saanut tältä hallituspohjalta sen, mitä se tavoitteli? Entäs ne asiat, joita Kokoomus yhä tavoittelee, mutta ei tule koskaan saamaan tukea persuilta, mutta joihin tukea tulee muualta? Virta iski kiilaa väliin.

        Ei vaan TikTokVirta osoittaa ettei ole kovin kyvykäs vaan ainoastaan populistinen 1.kauden puoluejohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu ei ymmärrä taktiikkaa. Montako juttua kokoomustaustaisen politiikan toimittaja Timo Haapalan pitää vielä tehdä koskien persujen hyödyttömyyttä, kunhan Kokoomus on saanut tältä hallituspohjalta sen, mitä se tavoitteli? Entäs ne asiat, joita Kokoomus yhä tavoittelee, mutta ei tule koskaan saamaan tukea persuilta, mutta joihin tukea tulee muualta? Virta iski kiilaa väliin.

        Kaikki "kiilat" on tervetulleita, mitkä horjuttavat Purran ilkeämielistä ylimielisyyttä
        vähänkään. Kyllä silläkin vielä puntit tutisee, vaikka esittää ettei.
        Hiki naamassa yrittää pitää itsensä koossa, ettei alkaisi taas kimittää
        eduskunnan kyselytunnilla niin kuin kerran falsetissa teki ja sille
        naurettiin päin naamaa.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/79d669bf-b72a-4242-8493-466ed6f9fc50
      Urpo vittuu hallituksesta..tulos tai ulos..ei tulosta..poistu pelle!
      Luokkajakoa, eriarvoisuutta ja maahanmuuttoa ainoastaan on edistetty, täts it.
      purra sai enemmän aikaseks suomen hyväks silloku ei ollu vielä eduskunnassa ja himassa kännipäissään näpytteli rasistisia mielipiteitään nettiin.
      Eli purra kans pois eduskunnasta..
      Samote minttu kaulanen voi poistua, aivan turha akka..havaittavissa jo et kusi nousemassa päähän..
      Siinä missä maahan ampujat, muslimit ja räsänen voi suksia vittuu..
      9mljardin uniber tuppuraisest puhumattakaa..
      sanna saa pysyä siellä missä on..et vitussa tee cambäkkiä!!
      isis haavisto voi suksia vttuu tai yleiselle osastolle maanpetoksesta.
      Pedari kääpiö myös kuuluu vankilaan, ei eduskuntaan!!
      Soini takas perussuomalaisii
      hjallikselle liikkumiskielto sipoon ulkopuolelle..krro meille mitä oot saanu aikaseks..ehkä jotai sipoolaiste etuja ajettu..kenties? eduskunnassa sua ei tarvita.
      Jatkuu ensi jaksossa.

    • Anonyymi

      Vihreät on Suomen poliittisen kentän ylivoimaisesti haitallisin puolue kokoomuksen ohella.

    • Anonyymi

      "Pedari kääpiö myös kuuluu vankilaan, ei eduskuntaan!!"

      Persut teki siitä ministerin. Kertoo kyllä persuista kaiken.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe