Kuvastaa hieman tylsää ihmistä
Mersu autona
23
613
Vastaukset
- Anonyymi
Nissaniko kuvastaa virilä henkilötä.
Joku tykkää ajo ominaisuuksista, toinen tykkää tyyräillä sivu tuulen heittoja. - Anonyymi
Mersua ajaa yleensä joku möhömaha 🤣
- Anonyymi
Mites volvo🤣🤣👍
- Anonyymi
Lippis vinossa
- Anonyymi
Lada on järkiostos
- Anonyymi
Toyota Corolla ja pariskunta samanlaisissa tuulipuvuissa on Pyhäjärveä 2024
- Anonyymi
No haittaako se
- Anonyymi
Minun Mersuni on lepäämässä,ollut jo pari vuotta.Seisonnassa,en tiedä tykkääkö tytöt
jos koko ajan seisonnassa.Toisaalta Mersu on miehen jatke!Säästöä pukkaa Diisseliveroin/Vakuutuksin/Kulutuksin/Poltoainein.Mahakin on lähtenyt vauhdilla,
jalat pelaa ja pelittää,Kuntosalilla ovat tytötkin jo alkaneet katsella sillä silmällä!!!!!
Rintarotkinnilla treenataan ja toivotaan parasta.- Anonyymi
-Mosse on autoista paras.
- Anonyymi
, , , sillä silmällä , , , silläkö josta on leikattu kaihi ?
- Anonyymi
Olen mielelläni tylsä .
- Anonyymi
Popeda vaan on vielä kova sana, vaikka Pate lähti..
Mulle Morris mini ois hyvä.. - Anonyymi
Yleensäkin autoihmiset ovat tylsiä. Volvomiehet ehkä kaikkein tylsimpiä. Kukaan ajatteleva ihminen ei enää aja bensa-autoa. Rikkaat ajaa sähköautoa, no ok, jos on autossa ominaisuus, että pysähtyy heti, jos edessä jotain ELÄVÄÄ (ihminen, hirvi, kissa tms.)
- Anonyymi
Kyllä tosiälykkäät ajaa Mersulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tosiälykkäät ajaa Mersulla.
Saabilla saa naisia kyytiin parhaiten.
- Anonyymi
Aloittaja on vaan säälittävän kade. Minulle kyllä kelpais mersu ja jos se jostain on merkki, niin kaveri ei ole köyhä joka mersulla ajelee.
- Anonyymi
Onkohan sinulla vara ajaa Mersua ja ylläpitää sitä, epäilen 🤣
- Anonyymi
Tuoriniemessä näitä oman elämänsä sankareita mersuineen riittää. Hyi.
- Anonyymi
Pyhäjärven Porhot ja Elvistelijät asuu nykyään Tuoriniemessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärven Porhot ja Elvistelijät asuu nykyään Tuoriniemessä.
Siien sammui Johtotähti, kävelemään jätkä lähti.
- Anonyymi
mersun vakiovarusteissa on alcolukko oltavat
- Anonyymi
No mikä se on kyläpahasen siistein johtotähti paljonhan noita liikkuu kylillä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999