Vuodesta toiseen tällaiseen paikkaan vain koska olen täällä. Se kertoo ettei ole mitään parempaa kuin seurani. Ja kaikki larppaamiset ja monimutkaiset hämäyskuviot, jotta saisit selville mitä MINÄ oikeasti ajattelen, niin se imartelee entisestään.
Kyllähän se imartelee että tulet
37
528
Vastaukset
- Anonyymi
Ja se että olet vielä niin huolissasi minusta, niin se on ihan puhdasta rakkautta vaan ja aiheuttaa extaattisia kokemuxia.
AP - Anonyymi
On sinulla suuret luulot itsestäsi. Ei mitään käsitystä kuka olet.
- Anonyymi
Haahhahaa, teet minut iloisexi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haahhahaa, teet minut iloisexi.
X-kirjaimen käytöstä päättelen sinun olevan 17-22-vuotias nainen. Osuiko?
- Anonyymi
Ihan vain sun takia? Jollain heittää iso ratas.
- Anonyymi
Kenelle tää oikein on ja keneltä?
- Anonyymi
Varmaan joulupukilta
- Anonyymi
Näin on myös itsellä, hänestä vain olen kiinnostunut.
- Anonyymi
Reva
- Anonyymi
Sitä se rakkaus teettää 😀
- Anonyymi
No todellakin! Ihan puhdasta rakkautta vain..
- Anonyymi
Nykyisin kai voi estää itseään tulemasta vaikka tänne. Harkisen vakavasti tällaista. Hänen suositusta kai pitäisi kuunnella. Eikä kukaan minua täällä kaipaa.
- Anonyymi
Loukkasiko kartoituxeni sinua? Epäilen henkilöllisyyttäsi. Ei siinä muusta ole kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkasiko kartoituxeni sinua? Epäilen henkilöllisyyttäsi. Ei siinä muusta ole kyse.
Ehkä se vähän loukkasi. En osaa pukea nyt sanoiksi, mutta omakohtaisesti tulkittuna minusta tuntuu nyt ei niin rakastetulta ja siltä, että olisin joku kyylä tai tyrkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se vähän loukkasi. En osaa pukea nyt sanoiksi, mutta omakohtaisesti tulkittuna minusta tuntuu nyt ei niin rakastetulta ja siltä, että olisin joku kyylä tai tyrkky.
Et voi olla tyrkky, koska olet niin toivottu minun suunnaltani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi olla tyrkky, koska olet niin toivottu minun suunnaltani.
Hyvä, koska olen kiinnostunut todella ajatuksistasi ja tahdon oppia tuntemaan sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, koska olen kiinnostunut todella ajatuksistasi ja tahdon oppia tuntemaan sinua.
Ihanaa! Jatketaan sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Jatketaan sitä!
Niin jatketaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jatketaan.
😊🤗♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊🤗♥️
Onko teistä kumpikaan mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊🤗♥️
😘❤️😊
- Anonyymi
Voit sitten hykerrellä tällä tiedolla itseksesi 😀
- Anonyymi
No kieltämättä hykerrytti oudosti aivo kemian häiriössä.
- Anonyymi
Taitaa olla sinun toiveajattelua. Tämä on täydellinen mesta jos vuosienkin jälkeen luulee tuollaista.
- Anonyymi
En pysy enää perässä teidän fantastisessa teoriakentässä!
- Anonyymi
Hetken minäkin ennätin luulla tämän olevan minulle, koska aidossa Ikävässäni ja myös huolissani oon täällä ollut, mutta tajusin, että ei voi olla mulle, koska olisihan hän ottanut yhteyttä jo muutenkin, jos näin olisi ollut.
Edelleen jatkan ilman häntä.- Anonyymi
Okei. Meillä on taas lähtenyt laukalle. Kollektiivisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Meillä on taas lähtenyt laukalle. Kollektiivisesti.
Joo. Mulla ei. Mulla vain singlesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mulla ei. Mulla vain singlesti.
Ymmärrän. 🤨😊
- Anonyymi
Kyllä sä olet aina mun sydämessä vaikka apilat kuolisi niityllä, mutta joudun tilaamaan sulle hissin tai vaikkapa maailmanpyörän millä laskeutua hieman sieltä alemmas, nimittäin käyn täällä eri-ihmisen vuoksi ja hänestäkin sydämeni jo pian saattaa luopua. Kuten sinä niin myös minä olen vuosien saatossa jatkanut elämääni eteenpäin. En ole kukaan niistä larppaus-hahmoista joiksi minua luulit, etkä sinäkään ollut hän keneksi sinut siihen loin. Tämä on todella kiinnostavaa, jos olet hän joka kerran oli se elämäni rakkaus, mutta sinä lähdit pois. Muistan sen viimeisen hetken kun suutelit minua poskelle/kaulalle ja kuiskasit, että rakastat minua. Katosit yöhön enkä enää koskaan nähnyt sinua.
- Anonyymi
Keinot on monet.
n-n- Anonyymi
Olisi kyllä muutakin 😍
- Anonyymi
Yks pikeasti pitkä J alkava mies on kyllä sellainen yksilö että palaan sitä kohti
Vaikka koitan rimpuilla muualle..
Minäkin voisin vain tuijottaa
Sita miestä rusken silmin 😍
Kosketti sydäntäni vaikka en sitä saa sitä sanoa..
Naiselta Sivusta- Anonyymi
Koitatko kovasti rimpuilla muualle? Voi että...
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin että tiettyyn ihmisryhmään kuuluvat hakevat ja saavat imartelusta piristystä arkeen. Mutta että palstalta pitää sitä hakea kuvitellen että kyllä tämä kiva viesti oli minulle...
- Anonyymi
Jotkut ei vaan pääse yli toisesta millään.
- Anonyymi
Todella säälittävä, että joku kaltaisesi kuvittelee olevansa täällä kohde.
Et ole kiva ihminen. Kaipaan kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389