Suora palaute saa sinut hämmennyksiin.-
Yritä ymmärtää et toinen voi olla joskus ämmentyny
Et ymmärrä
12
293
Vastaukset
- Anonyymi
Suora palaute mistä? Olen kyllä huono ottamaan palautetta vastaan, varsinkin silloin kun en itse koe sitä aiheelliseksi tai se esitetään jotenkin loukkaavasti.
- Anonyymi
Joo Vesa ei tajuu.
- Anonyymi
Jaa luuleeko se tätä gubbea joksikin mimmiksi jolla on asiaa?
- Anonyymi
Sä se hämmentynyt vajukki olet. Olet vain niin saakelin tyhmä ettet tajua.
- Anonyymi
Hienoa yksisarvinen, että sinäki tulit toimittamaan taas viha-asiaasi guben aloitukseen. Vaikutat yhteisön voimavaralta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa yksisarvinen, että sinäki tulit toimittamaan taas viha-asiaasi guben aloitukseen. Vaikutat yhteisön voimavaralta
Oisko mitään apurahatouhuja, ei se tyhmä oo kuka pyytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko mitään apurahatouhuja, ei se tyhmä oo kuka pyytää
Kone- säätiö, hox hox
- Anonyymi
Jotkut miehet ämmentyy, usein näin käy jos liikaa haluu p*illua joltakulta ja unohtaa ne oma mielipiteet, alkaa vaan myötäilemään, jotta heruis...
- Anonyymi
Sinunko mielestäsi kaikki pyörii siis tämän tyyppisen hegemonian ympärillä, mies? Ei ihme jos et oikein pärjää elämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunko mielestäsi kaikki pyörii siis tämän tyyppisen hegemonian ympärillä, mies? Ei ihme jos et oikein pärjää elämässä
Sain sut näköjään ämmentymään. Ei ihme jos ei naista saa kun pitää alkaa niin kovasti ämmentymään, voisit koittaa jos vaikka lepakot kiinnostuis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain sut näköjään ämmentymään. Ei ihme jos ei naista saa kun pitää alkaa niin kovasti ämmentymään, voisit koittaa jos vaikka lepakot kiinnostuis?
Tämä ”arkumentti” on kyl hyvin hämmentävä
- Anonyymi
hohhoijjaa. missään vaiheessa mikään ei olenollut suoraa tilanteessamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389